hmm die optie ben ik nooit tegen gekomenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog met koopzegels een Bol.com bon gekocht. Bij betaalopties kun je dan kiezen voor Koopzegels.
wij hebben weer vertragingquote:
zo lang mn telefoon niet ook begint te jengelen vind ik alles bestquote:Op maandag 6 juli 2026 12:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt een probleem als ik moet vertrouwen op dat ding als de pleuris uitbreekt. Ding gaat altijd minuten later een keer af.
Ja oke.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang mn telefoon niet ook begint te jengelen vind ik alles best
Het is al 2 over twaalf. Dan is het echt.quote:
Ik zal zo thuis eens kijken, ik zit nu op het werk, ga hier liever niet in een betaalomgevingquote:Op maandag 6 juli 2026 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm die optie ben ik nooit tegen gekomen
[..]
wij hebben weer vertraging
snappikquote:Op maandag 6 juli 2026 12:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal zo thuis eens kijken, ik zit nu op het werk, ga hier liever niet in een betaalomgeving
zo rollikquote:
nu de belgen nog tegen USAquote:Op maandag 6 juli 2026 12:05 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Noorwegen heeft gewonnen van Brazilië.
Dat vinden denk ik heel veel mensen, het zijn toch een soort reserve Portugezen. En de voetballende Portugezen deugen niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:05 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Noorwegen heeft gewonnen van Brazilië.
Ik zou wel leuk vinden als Noorwegen ver weet te komen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vinden denk ik heel veel mensen, het zijn toch een soort reserve Portugezen. En de voetballende Portugezen deugen niet.
Ze hebben gewoon even 2 wereldtoppers in hun selectie. Daar word je waarschijnlijk geen wereldkampioen mee, maar je kan wel ver komenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou wel leuk vinden als Noorwegen ver weet te komen.
En kerkklokken, nu is het helemaal misquote:
same, had nog een hamburger over en wat tomaat en ui.quote:
Lunch of championsquote:Op maandag 6 juli 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
same, had nog een hamburger over en wat tomaat en ui.
dus wederom twee bolletjes gevuld
Dadelijk eitje bakkenquote:
Zijn ze stiekem alquote:Op maandag 6 juli 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou wel leuk vinden als Noorwegen ver weet te komen.
lets go fifaquote:Op maandag 6 juli 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Blatter heeft kritiek op corruptie.
Dat zegt wat
Vraag me af wat België nog gaat doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Blatter heeft kritiek op corruptie.
Dat zegt wat
Ze gaan beroep indienen dacht ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Vraag me af wat België nog gaat doen.
Ja spelen vannacht..
Kwam net in het nieuws voorbij dat ze dat doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze gaan beroep indienen dacht ik.
Had ik het goed gelezen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam net in het nieuws voorbij dat ze dat doen.
Infantino zit zo diep in de kont van Trump dat hij kan proeven wat er gescheten wordt.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:39 schreef bitterbal het volgende:
vind het echt raar dat een president dat zo zegt en dat fifa dan ja zegt
Ach het zal niks uitmaken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze gaan beroep indienen dacht ik.
Vrees het ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach het zal niks uitmaken.
De fifa maffia is niet te stoppen.
VArgentinië krijgt geheel toevallig ook alles mee.quote:
Is niet gebruikelijk maar is ook niet uniek.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:39 schreef bitterbal het volgende:
vind het echt raar dat een president dat zo zegt en dat fifa dan ja zegt
quote:Artikel 27: Dit artikel geeft de disciplinaire commissie van de FIFA de discretionaire bevoegdheid om de uitvoering van een tuchtmaatregel (zoals een schorsing) geheel of gedeeltelijk op te schorten met een proefperiode van één tot vier jaar. Dit wordt ook wel het 'Ronaldo-precedent' genoemd, aangezien de regel eerder werd gebruikt om Cristiano Ronaldo te ontzien.
ik haat die dwergquote:Op maandag 6 juli 2026 12:42 schreef Haags het volgende:
[..]
VArgentinië krijgt geheel toevallig ook alles mee.
Corrupte tering bende.
oke maar nu vroeg trump het. niet een trainer of iemand die zelf betrokken is bij de spelerquote:Op maandag 6 juli 2026 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Is niet gebruikelijk maar is ook niet uniek.
[..]
lees net wel, bij de andere gevallen was al voor het toernooi begon de beslissing genomen. Dit is voor het eerst dat ze artikel 27 gebruiken tijdens een toernooi.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke maar nu vroeg trump het. niet een trainer of iemand die zelf betrokken is bij de speler
quote:Hoewel het moderne Artikel 27 toen nog niet bestond, greep de FIFA in 1962 op vergelijkbare wijze ad-hoc in voor de Braziliaanse legende Garrincha. Nadat hij rood kreeg in de halve finale van het WK, werd zijn schorsing na zware politieke druk vanuit de Braziliaanse regering kwijtgescholden, zodat hij de WK-finale kon spelen.
60+ jaar geledenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
lees net wel, bij de andere gevallen was al voor het toernooi begon de beslissing genomen. Dit is voor het eerst dat ze artikel 27 gebruiken tijdens een toernooi.
De situatie is wel eerder voorgekomen.
[..]
hmm oke dus zo vreemd is het nietquote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
lees net wel, bij de andere gevallen was al voor het toernooi begon de beslissing genomen. Dit is voor het eerst dat ze artikel 27 gebruiken tijdens een toernooi.
[..]
Wel als de president van een land even beltquote:
Garrincha is de grote held vanquote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
jaquote:Op maandag 6 juli 2026 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel als de president van een land even belt
een fucking slechte grap kreeg ik net te horenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:46 schreef LTVDK het volgende:
Goede aanbieding voor @:haags https://nl.pepper.com/aan(...)a-de-geinlijn-410958
ach ziel... wie las de grap voor?quote:Op maandag 6 juli 2026 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
een fucking slechte grap kreeg ik net te horen
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 6 juli 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je kan tegenwoordig ook je AH koopzegels omzetten in Bol cadeaubonnen...
Nee, eerst maar eens afwachten of die nog op schijf gaat komenquote:
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietmaar krijg je zeker geen extra's voor?
okeuj dat is netjesquote:Op maandag 6 juli 2026 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
@:Nizno
Bij de laatste stap bij het betalen kun je kiezen uit "mijn AH tegoed" en kun je volle koopzegelboekjes in wisselen. Max 2 boekjes per bestelling
Ah das jammer dan, kun je die koopzegels dus net zo goed laten uitbetalenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
@:Nizno
Bij de laatste stap bij het betalen kun je kiezen uit "mijn AH tegoed" en kun je volle koopzegelboekjes in wisselen. Max 2 boekjes per bestelling
Ja. Maar ik ben best wel Bol verslaafd, dus ben hier wel blij meequote:Op maandag 6 juli 2026 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah das jammer dan, kun je die koopzegels dus net zo goed laten uitbetalen
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilverenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben best wel Bol verslaafd, dus ben hier wel blij mee
ik wil die stomme creditcardquote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilveren
Houden ze die nou nog steeds gegijzeld?quote:
En je kan ook voor andere cadeau kaarten kiezen, zoals Zalandoquote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilveren
Ik spaar de koopzegels meestal op tot ik 10 volle kaarten heb en da laat ik ze uitbetalenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En je kan ook voor andere cadeau kaarten kiezen, zoals Zalando
Zullen hier best wel wat users zijn die daar wel eens shoppen
Hoezo zou je daar geen recht op hebben?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik heb toch geen recht op die amex miles kaart
Oh moet je dat daar voor hebben? Kan me niet herinneren dat ze ooit om inkomen gevraagd bij de aanvraag van die kaartquote:
ik zou het kunnen invullen. 32000 euro ofzo en kijken wat er gebeurd?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moet je dat daar voor hebben? Kan me niet herinneren dat ze ooit om inkomen gevraagd bij de aanvraag van die kaart
nee die amex is de perfecte kaart om miles te sparen.quote:
Ja weet niet of en hoe ze dat zouden willen controlerenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou het kunnen invullen. 32000 euro ofzo en kijken wat er gebeurd?
Ik doe het nu bijna twee jaar en heb twee volle kaarten geloof ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spaar de koopzegels meestal op tot ik 10 volle kaarten heb en da laat ik ze uitbetalen
loonstrookje opsturen? is ook wat raar denk ik. gaan ze al die loonstrookjes controlerenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of en hoe ze dat zouden willen controleren
Miles zijn wel topquote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die amex is de perfecte kaart om miles te sparen.
Heb al credit card dus daar heb ik hem niet voor nodig
precies daarom wil ik die kaartquote:Op maandag 6 juli 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Miles zijn wel topDaardoor spotgoedkope tickets voor de VS
Maar jij gaat meestal naar de Bonirama, en denk niet dat een premium account hebt?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nu bijna twee jaar en heb twee volle kaarten geloof ik.
welke amex heb jij?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij gaat meestal naar de Bonirama, en denk niet dat een premium account hebt?
waar heb je miles voor nodigquote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die amex is de perfecte kaart om miles te sparen.
Heb al credit card dus daar heb ik hem niet voor nodig
Nu nog maar de basic Flying Blue kaart. Al die fancy kaarten zijn leuk als ze het eerste jaar gratis zijn, maar daarna niet meer rendabelquote:
quote:U komt helaas niet in aanmerking voor het introduceren van nieuwe kaarthouders.
bijna 10 boekjes inmiddels maar wel in jaar of 4quote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nu bijna twee jaar en heb twee volle kaarten geloof ik.
haal je dit:quote:Op maandag 6 juli 2026 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog maar de basic Flying Blue kaart. Al die fancy kaarten zijn leuk als ze het eerste jaar gratis zijn, maar daarna niet meer rendabel
Wel jammer van deze kaart
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom, ik ga alleen voor specifieke dingen naar de AH.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij gaat meestal naar de Bonirama, en denk niet dat een premium account hebt?
quote:Op maandag 6 juli 2026 13:27 schreef rival het volgende:
Ze verzinnen elke week weer iets nieuws he
[ afbeelding ]Dit bestaat al eventjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |