ik wil die stomme creditcardquote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilveren
Houden ze die nou nog steeds gegijzeld?quote:
En je kan ook voor andere cadeau kaarten kiezen, zoals Zalandoquote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilveren
Ik spaar de koopzegels meestal op tot ik 10 volle kaarten heb en da laat ik ze uitbetalenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En je kan ook voor andere cadeau kaarten kiezen, zoals Zalando
Zullen hier best wel wat users zijn die daar wel eens shoppen
Hoezo zou je daar geen recht op hebben?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik heb toch geen recht op die amex miles kaart
Oh moet je dat daar voor hebben? Kan me niet herinneren dat ze ooit om inkomen gevraagd bij de aanvraag van die kaartquote:
ik zou het kunnen invullen. 32000 euro ofzo en kijken wat er gebeurd?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moet je dat daar voor hebben? Kan me niet herinneren dat ze ooit om inkomen gevraagd bij de aanvraag van die kaart
nee die amex is de perfecte kaart om miles te sparen.quote:
Ja weet niet of en hoe ze dat zouden willen controlerenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou het kunnen invullen. 32000 euro ofzo en kijken wat er gebeurd?
Ik doe het nu bijna twee jaar en heb twee volle kaarten geloof ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spaar de koopzegels meestal op tot ik 10 volle kaarten heb en da laat ik ze uitbetalen
loonstrookje opsturen? is ook wat raar denk ik. gaan ze al die loonstrookjes controlerenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of en hoe ze dat zouden willen controleren
Miles zijn wel topquote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die amex is de perfecte kaart om miles te sparen.
Heb al credit card dus daar heb ik hem niet voor nodig
precies daarom wil ik die kaartquote:Op maandag 6 juli 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Miles zijn wel topDaardoor spotgoedkope tickets voor de VS
Maar jij gaat meestal naar de Bonirama, en denk niet dat een premium account hebt?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nu bijna twee jaar en heb twee volle kaarten geloof ik.
welke amex heb jij?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij gaat meestal naar de Bonirama, en denk niet dat een premium account hebt?
waar heb je miles voor nodigquote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die amex is de perfecte kaart om miles te sparen.
Heb al credit card dus daar heb ik hem niet voor nodig
Nu nog maar de basic Flying Blue kaart. Al die fancy kaarten zijn leuk als ze het eerste jaar gratis zijn, maar daarna niet meer rendabelquote:
quote:U komt helaas niet in aanmerking voor het introduceren van nieuwe kaarthouders.
bijna 10 boekjes inmiddels maar wel in jaar of 4quote:Op maandag 6 juli 2026 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nu bijna twee jaar en heb twee volle kaarten geloof ik.
haal je dit:quote:Op maandag 6 juli 2026 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog maar de basic Flying Blue kaart. Al die fancy kaarten zijn leuk als ze het eerste jaar gratis zijn, maar daarna niet meer rendabel
Wel jammer van deze kaart
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom, ik ga alleen voor specifieke dingen naar de AH.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij gaat meestal naar de Bonirama, en denk niet dat een premium account hebt?
quote:Op maandag 6 juli 2026 13:27 schreef rival het volgende:
Ze verzinnen elke week weer iets nieuws he
[ afbeelding ]Dit bestaat al eventjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |