lees net wel, bij de andere gevallen was al voor het toernooi begon de beslissing genomen. Dit is voor het eerst dat ze artikel 27 gebruiken tijdens een toernooi.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke maar nu vroeg trump het. niet een trainer of iemand die zelf betrokken is bij de speler
quote:Hoewel het moderne Artikel 27 toen nog niet bestond, greep de FIFA in 1962 op vergelijkbare wijze ad-hoc in voor de Braziliaanse legende Garrincha. Nadat hij rood kreeg in de halve finale van het WK, werd zijn schorsing na zware politieke druk vanuit de Braziliaanse regering kwijtgescholden, zodat hij de WK-finale kon spelen.
60+ jaar geledenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
lees net wel, bij de andere gevallen was al voor het toernooi begon de beslissing genomen. Dit is voor het eerst dat ze artikel 27 gebruiken tijdens een toernooi.
De situatie is wel eerder voorgekomen.
[..]
hmm oke dus zo vreemd is het nietquote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
lees net wel, bij de andere gevallen was al voor het toernooi begon de beslissing genomen. Dit is voor het eerst dat ze artikel 27 gebruiken tijdens een toernooi.
[..]
Wel als de president van een land even beltquote:
Garrincha is de grote held vanquote:Op maandag 6 juli 2026 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
jaquote:Op maandag 6 juli 2026 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel als de president van een land even belt
een fucking slechte grap kreeg ik net te horenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:46 schreef LTVDK het volgende:
Goede aanbieding voor @:haags https://nl.pepper.com/aan(...)a-de-geinlijn-410958
ach ziel... wie las de grap voor?quote:Op maandag 6 juli 2026 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
een fucking slechte grap kreeg ik net te horen
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 6 juli 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je kan tegenwoordig ook je AH koopzegels omzetten in Bol cadeaubonnen...
Nee, eerst maar eens afwachten of die nog op schijf gaat komenquote:
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietmaar krijg je zeker geen extra's voor?
okeuj dat is netjesquote:Op maandag 6 juli 2026 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
@:Nizno
Bij de laatste stap bij het betalen kun je kiezen uit "mijn AH tegoed" en kun je volle koopzegelboekjes in wisselen. Max 2 boekjes per bestelling
Ah das jammer dan, kun je die koopzegels dus net zo goed laten uitbetalenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
@:Nizno
Bij de laatste stap bij het betalen kun je kiezen uit "mijn AH tegoed" en kun je volle koopzegelboekjes in wisselen. Max 2 boekjes per bestelling
Ja. Maar ik ben best wel Bol verslaafd, dus ben hier wel blij meequote:Op maandag 6 juli 2026 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah das jammer dan, kun je die koopzegels dus net zo goed laten uitbetalen
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilverenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben best wel Bol verslaafd, dus ben hier wel blij mee
ik wil die stomme creditcardquote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilveren
Houden ze die nou nog steeds gegijzeld?quote:
En je kan ook voor andere cadeau kaarten kiezen, zoals Zalandoquote:Op maandag 6 juli 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel handig omdat je dan niet eerst naar de winkel hoeft om je koopzegels te verzilveren
Ik spaar de koopzegels meestal op tot ik 10 volle kaarten heb en da laat ik ze uitbetalenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En je kan ook voor andere cadeau kaarten kiezen, zoals Zalando
Zullen hier best wel wat users zijn die daar wel eens shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |