hmm die optie ben ik nooit tegen gekomenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog met koopzegels een Bol.com bon gekocht. Bij betaalopties kun je dan kiezen voor Koopzegels.
wij hebben weer vertragingquote:
zo lang mn telefoon niet ook begint te jengelen vind ik alles bestquote:Op maandag 6 juli 2026 12:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt een probleem als ik moet vertrouwen op dat ding als de pleuris uitbreekt. Ding gaat altijd minuten later een keer af.
Ja oke.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang mn telefoon niet ook begint te jengelen vind ik alles best
Het is al 2 over twaalf. Dan is het echt.quote:
Ik zal zo thuis eens kijken, ik zit nu op het werk, ga hier liever niet in een betaalomgevingquote:Op maandag 6 juli 2026 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm die optie ben ik nooit tegen gekomen
[..]
wij hebben weer vertraging
snappikquote:Op maandag 6 juli 2026 12:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal zo thuis eens kijken, ik zit nu op het werk, ga hier liever niet in een betaalomgeving
zo rollikquote:
nu de belgen nog tegen USAquote:Op maandag 6 juli 2026 12:05 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Noorwegen heeft gewonnen van Brazilië.
Dat vinden denk ik heel veel mensen, het zijn toch een soort reserve Portugezen. En de voetballende Portugezen deugen niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:05 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Noorwegen heeft gewonnen van Brazilië.
Ik zou wel leuk vinden als Noorwegen ver weet te komen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vinden denk ik heel veel mensen, het zijn toch een soort reserve Portugezen. En de voetballende Portugezen deugen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |