Ze hebben gewoon even 2 wereldtoppers in hun selectie. Daar word je waarschijnlijk geen wereldkampioen mee, maar je kan wel ver komenquote:Op maandag 6 juli 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou wel leuk vinden als Noorwegen ver weet te komen.
En kerkklokken, nu is het helemaal misquote:
same, had nog een hamburger over en wat tomaat en ui.quote:
Lunch of championsquote:Op maandag 6 juli 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
same, had nog een hamburger over en wat tomaat en ui.
dus wederom twee bolletjes gevuld
Dadelijk eitje bakkenquote:
Zijn ze stiekem alquote:Op maandag 6 juli 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou wel leuk vinden als Noorwegen ver weet te komen.
lets go fifaquote:Op maandag 6 juli 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Blatter heeft kritiek op corruptie.
Dat zegt wat
Vraag me af wat België nog gaat doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Blatter heeft kritiek op corruptie.
Dat zegt wat
Ze gaan beroep indienen dacht ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Vraag me af wat België nog gaat doen.
Ja spelen vannacht..
Kwam net in het nieuws voorbij dat ze dat doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze gaan beroep indienen dacht ik.
Had ik het goed gelezen.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam net in het nieuws voorbij dat ze dat doen.
Infantino zit zo diep in de kont van Trump dat hij kan proeven wat er gescheten wordt.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:39 schreef bitterbal het volgende:
vind het echt raar dat een president dat zo zegt en dat fifa dan ja zegt
Ach het zal niks uitmaken.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze gaan beroep indienen dacht ik.
Vrees het ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach het zal niks uitmaken.
De fifa maffia is niet te stoppen.
VArgentinië krijgt geheel toevallig ook alles mee.quote:
Is niet gebruikelijk maar is ook niet uniek.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:39 schreef bitterbal het volgende:
vind het echt raar dat een president dat zo zegt en dat fifa dan ja zegt
quote:Artikel 27: Dit artikel geeft de disciplinaire commissie van de FIFA de discretionaire bevoegdheid om de uitvoering van een tuchtmaatregel (zoals een schorsing) geheel of gedeeltelijk op te schorten met een proefperiode van één tot vier jaar. Dit wordt ook wel het 'Ronaldo-precedent' genoemd, aangezien de regel eerder werd gebruikt om Cristiano Ronaldo te ontzien.
ik haat die dwergquote:Op maandag 6 juli 2026 12:42 schreef Haags het volgende:
[..]
VArgentinië krijgt geheel toevallig ook alles mee.
Corrupte tering bende.
oke maar nu vroeg trump het. niet een trainer of iemand die zelf betrokken is bij de spelerquote:Op maandag 6 juli 2026 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Is niet gebruikelijk maar is ook niet uniek.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |