Jij als haar bestie hebt haar nummer toch gewoonquote:
Ik heb volgende week vakantie slappe dildoquote:Op maandag 6 juli 2026 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik nog weekend heb
Maar mijn logica is dus dat buiten de baan raken na het missen van de apex geen straf zou moeten zijn. Hoe dat gekomen is zal me een worst wezen.
Nee niemand hier heeft contact met haar buiten FOK! om.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij als haar bestie hebt haar nummer toch gewoon
Je kan de apex raken en nog steeds van de baan raken, en je kan hem missen en van de baan raken. De één is sneller en de ander is doorgaans langzamer. Het is echt geen hogere wiskunde.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vakantie slappe dildo
De apex zit aan de binnenkant van de bocht. Als je die mist kom je waar terecht? OP DE BAAN. je krijgt sowieso geen straf als je OP DE BAAN blijft.
DM's bestaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan word ik er door yvonne sneller uitgegooid dan ik met m'n ogen kan knipperen
De apex missen of niet heeft niks te maken met straf krijgen voor buiten de baan geraken.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan de apex raken en nog steeds van de baan raken, en je kan hem missen en van de baan raken. De één is sneller en de ander is doorgaans langzamer. Het is echt geen hogere wiskunde.
Nee, dat is het hele probleem.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
De apex missen of niet heeft niks te maken met straf krijgen voor buiten de baan geraken.
Maar dat wil je zelf ook zo zien.quote:
BEN JE NOU ECHT ZO'N DEBIEL?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
De apex missen zou geen TL moeten zijn. Nooit.
Je moet geen alcohol drinken op werk.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat wil je zelf ook zo zien.
[..]
BEN JE NOU ECHT ZO'N DEBIEL?
quote:
grote kans dat je geen beter tijdvak krijgtquote:Op maandag 6 juli 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Vraagje aan de mensen die wel eens meubels hebben laten bezorgen van de IKEA. Krijg ik donderdag nog een betere tijdvak? Of moet ik echt van 08:00 tot 20:00 thuis zijn.
Oh jammer.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote kans dat je geen beter tijdvak krijgt
de vraag stellen....quote:
Van jouw collega's begrijp ik het echter wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet geen alcohol drinken op werk.
Je krijgt nog een beter tijdvak en als t goed is zelfs een belletje een half uur van tevoren. Maar als t goed is staat dit ook in de bevestiging die je hebt ontvangen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Vraagje aan de mensen die wel eens meubels hebben laten bezorgen van de IKEA. Krijg ik donderdag nog een betere tijdvak? Of moet ik echt van 08:00 tot 20:00 thuis zijn.
Pualaquote:Op maandag 6 juli 2026 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Je krijgt nog een beter tijdvak en als t goed is zelfs een belletje een half uur van tevoren. Maar als t goed is staat dit ook in de bevestiging die je hebt ontvangen.
Die is idd echt tofquote:Op maandag 6 juli 2026 10:51 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Heb je de sorteerhoed van Harry Potter al? Las gisteren dat die eruit gaat maar ik vind dat persoonlijk wel 1 van de leukste die ik heb.
Wel een apex land dat.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat die stig nou nog even in de waan dat ie Zwitserland is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |