Maar dit zorgt voor 'ophef', goed voor de kijkcijfersquote:Op maandag 6 juli 2026 09:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, waarom zet je zo'n publieke figuur zo voor het blok en dram je nog door ook als hij het eerst ontwijkt en aangeeft net 6 maand getrouwd te zijn... dan doe je mee alsof je vraag een grap was en ga je vragen over wat hij het mooiste vindt aan zijn vrouw ofzo...
5 mensen op Twitter riepen wat, snel een artikel schrijven!quote:Op maandag 6 juli 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit zorgt voor 'ophef', goed voor de kijkcijfers
fophefquote:Op maandag 6 juli 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit zorgt voor 'ophef', goed voor de kijkcijfers
Eens.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
fophef
hij is trouwens 5 jaar ouder dan Kylie dus ik snap er helemaal niets van. Elke man tussen 40 en 65 kan deze vraag eerlijk beantwoorden dat ze prima over haar hebben gefantaseerd.
hij heeft zijn excuses publiekelijk aangeboden, dat heeft gezorgd voor het artikel.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 mensen op Twitter riepen wat, snel een artikel schrijven!
Journalistiek is dood.
Net als al die DPG artikelen dat iemand zo populair is omdat die een paar likes op instagram heeft en zulks geneuzelquote:Op maandag 6 juli 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 mensen op Twitter riepen wat, snel een artikel schrijven!
Journalistiek is dood.
maar ik heb 4 weken DPG voor 1 euro dus ik ga 4 weken niet negatief over DPG zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als al die DPG artikelen dat iemand zo populair is omdat die een paar likes op instagram heeft en zulks geneuzel
Bang dat er straks boze Belgen voor de deur staan?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ik heb 4 weken DPG voor 1 euro dus ik ga 4 weken niet negatief over DPG zijn
quote:Op maandag 6 juli 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bang dat er straks boze Belgen voor de deur staan?
En wat heeft ertoe geleid dat hij dat gedaan heeft?quote:Op maandag 6 juli 2026 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft zijn excuses publiekelijk aangeboden, dat heeft gezorgd voor het artikel.
ik kan geen enkel nieuwsartikel vinden waarin wordt geschreeuwd om zijn excusesquote:Op maandag 6 juli 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat heeft ertoe geleid dat hij dat gedaan heeft?
dat wisten we al voor het begonquote:
F1 is ook sinds dit seizoen een farce.quote:
Houdt er wel rekening mee dat de wedstrijd tussen Portugal en Spanje eerder is, dan de wedstrijd tussen de VS en België.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga voor België juichen op het WK en ik voel me vies daarvoor
Daarna maar compenseren door voor Spanje of Portugal te juichen, maar dan voel ik me ook vies.
dat wisten we in 2023 ook alquote:Op maandag 6 juli 2026 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 is ook sinds dit seizoen een farce.
Blij dat ik niet meer kijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 is ook sinds dit seizoen een farce.
Wat is die FIFA toch een corrupte teringbendequote:De Amerikaanse president President Trump heeft woensdag met FIFA-voorzitter Gianni Infantino gebeld met de vraag om de schorsing van VS-aanvaller Folarin Balogun te herzien. Dat melden onder meer persbureaus Reuters en AP, en de The New York Times. Zondag maakte de FIFA bekend dat de schorsing van de Amerikaanse spits is ingetrokken en hij in achtste finale tegen België mee mag spelen.
Ik bedoel in de volgende wedstrijd, als tegenstander van België.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Houdt er wel rekening mee dat de wedstrijd tussen Portugal en Spanje eerder is, dan de wedstrijd tussen de VS en België.
Ja, hierom juich ik voor België dusquote:Op maandag 6 juli 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is die FIFA toch een corrupte teringbende
5 seconden straf voor 5 keer een bocht missen vanwege een probleem met de autoquote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
het erge is eigenlijk dat ze het niet eens meer proberen te verbergenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo. Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel in de volgende wedstrijd, als tegenstander van België.
Eigenlijk wel vreemd dat dit niet alleen geld als je daadwerkelijk tijdswinst behaald. Maar aan de andere kant, anders krijg je elke keer weer discussies.....quote:Op maandag 6 juli 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 seconden straf voor 5 keer een bocht missen vanwege een probleem met de auto
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh zo. Dan begreep ik je verkeerd.
quote:
Tracklimits voor een bocht gewoon missen en voor tijdswinst pakken zijn best eenvoudig te onderscheiden.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd dat dit niet alleen geld als je daadwerkelijk tijdswinst behaald. Maar aan de andere kant, anders krijg je elke keer weer discussies.....
ik kan me nog vaag iets voor de geest halen dat iemand elke keer de bocht breder nam en zo minder moeite hoefde te doen op een baan, dat na 20 rondes ofzo de ander het ook ging doen en toen pas een bericht kwam dat het vanaf dat moment niet meer mocht.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tracklimits voor een bocht gewoon missen en voor tijdswinst pakken zijn best eenvoudig te onderscheiden.
Vreemd. De stewards zijn altijd erg consequent, dus ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan me nog vaag iets voor de geest halen dat iemand elke keer de bocht breder nam en zo minder moeite hoefde te doen op een baan, dat na 20 rondes ofzo de ander het ook ging doen en toen pas een bericht kwam dat het vanaf dat moment niet meer mocht.
Das the Sunday Specialtmquote:
Bahrein 2021 belde.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemd. De stewards zijn altijd erg consequent, dus ik kan het me niet voorstellen.
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk is mijn ventilator dan al geleverd.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemd. De stewards zijn altijd erg consequent, dus ik kan het me niet voorstellen.
we zullen iets harder pratenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:
In ander nieuws, ik heb m'n linkerhoortoestel niet goed in de oplader gedaan ofzo en die is leeg. Ik hoor even in mono.
Mogen we nu CAPS gebruiken?quote:
RIP AAN JE NABESTAANDEN.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:
In ander nieuws, ik heb m'n linkerhoortoestel niet goed in de oplader gedaan ofzo en die is leeg. Ik hoor even in mono.
alleen als je wilt dat cl je kan horenquote:
Wil ze ons horen?quote:
ja maar ik ben van de verkeerde kantquote:Op maandag 6 juli 2026 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gewoon aan de goede kant gaan zitten als je tegen haar praat.
Dus als ze ons niet mag horen moeten we klein pratenquote:
Als je te laat remt kan je over de limiet gaan, nog steeds geen snellere tijd hebben dan de vorige keren. maar toch sneller dan je uiteindelijk had gedaan zonder over die limiet te gaan. bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tracklimits voor een bocht gewoon missen en voor tijdswinst pakken zijn best eenvoudig te onderscheiden.
detox is a bitchquote:Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef Q. het volgende:
ik het het zwaar vandaag. Gisteren hele dag op terras in Enschede gezeten bier gedronken. En nog 4 uur in de trein gezeten natuurlijk om er te komen. En zaterdagavond naar feestje geweest met veel bier. En zaterdag overdag hele dag op terras gezeten. Toe aan weekend.
Naar mijn bescheiden mening moet dat ook niet meetellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Als je te laat remt kan je over de limiet gaan, nog steeds geen snellere tijd hebben dan de vorige keren. maar toch sneller dan je uiteindelijk had gedaan zonder over die limiet te gaan. bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |