te warm alquote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft minstens een week 27+
Dat vind ik warm zat
Ik ben gestegen naar plek 14. Ik heb nu 2-2 bij Portugal - Spanje ingevuld.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dankzij de 1-2 van Neymar diep in blessuretijd. Netjes.
Ben zelf naar plek 17 geklommen hierdoor. Engeland volslagen fout, helaas.
Kijken of ik vandaag weer een plekje kan stijgen.
Spanje Portugal kan alle kanten op gaan.
Als mijn verlof wordt goedgekeurd mag ik daar de hele week van genietenquote:Op maandag 6 juli 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft minstens een week 27+
Dat vind ik warm zat
Ik heb het goedgekeurdquote:Op maandag 6 juli 2026 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Als mijn verlof wordt goedgekeurd mag ik daar de hele week van genieten
@dud0r is jouw leidinggevende.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kreeg net de bevestiging binnen
Thanks
quote:
quote:
Nee, maar goedgekeurd is goedgekeurd.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:dud0r is jouw leidinggevende.
toernooi ging kut zaterdagquote:Op maandag 6 juli 2026 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:dud0r is jouw leidinggevende.
Tijd voor de vrijmibo!quote:
Bier drinken, kut roepen, aan z'n balzak krabben, op de grond spugen. You know, zoals ieder weekend in huize @Q.quote:
Heerlijk!quote:Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier drinken, kut roepen, aan z'n balzak krabben, op de grond spugen. You know, zoals ieder weekend in huize @:Q.
Vergeet neuspeuteren niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier drinken, kut roepen, aan z'n balzak krabben, op de grond spugen. You know, zoals ieder weekend in huize @:Q.
Slapen. Ben ik wel aan toe na afgelopen weekend. Misschien begin ik er nu al mee.quote:
quote:In eerste instantie probeerde hij de vraag te ontwijken, ‘ik ben pas zes maanden getrouwd’, maar toen Osborne verder aandrong zei hij: „Oh, Kylie natuurlijk.” Vervolgens vroeg ze: „Zou je met haar trouwen, met haar naar bed gaan of met haar uitgaan?” Albanese antwoordde daarop: „Alle drie. Ze is fantastisch.”
De opmerkingen werden al snel breed veroordeeld; een Australisch parlementslid omschreef ze als een ‘respectloze’ inschattingsfout. De afgelopen dagen nam de kritiek toe, waarop Albanese maandag zijn ‘oprechte excuses’ aanbood in een verklaring die via zijn kantoor werd verspreid.
De nieuwe definitie van de vluchtstrook.quote:
Klinkt als een geslaagd weekend.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso rare vragen van Osborne.quote:Op maandag 6 juli 2026 09:35 schreef Nizno het volgende:
Premier Australië door het stof nadat hij zei ‘seks en date’ met Kylie Minogue wel te zien zitten
TF, hypocriete verontwaardiging.
[..]
ja, waarom zet je zo'n publieke figuur zo voor het blok en dram je nog door ook als hij het eerst ontwijkt en aangeeft net 6 maand getrouwd te zijn... dan doe je mee alsof je vraag een grap was (beter nog bied je je excuses aan voor je onbeschaafde vraag, maar goed dat zal zo'n muts sowieso niet doen) en ga je vragen over wat hij het mooiste vindt aan zijn vrouw ofzo...quote:Op maandag 6 juli 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso rare vragen van Osborne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |