Oh zo. Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel in de volgende wedstrijd, als tegenstander van België.
Eigenlijk wel vreemd dat dit niet alleen geld als je daadwerkelijk tijdswinst behaald. Maar aan de andere kant, anders krijg je elke keer weer discussies.....quote:Op maandag 6 juli 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 seconden straf voor 5 keer een bocht missen vanwege een probleem met de auto
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh zo. Dan begreep ik je verkeerd.
quote:
Tracklimits voor een bocht gewoon missen en voor tijdswinst pakken zijn best eenvoudig te onderscheiden.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd dat dit niet alleen geld als je daadwerkelijk tijdswinst behaald. Maar aan de andere kant, anders krijg je elke keer weer discussies.....
ik kan me nog vaag iets voor de geest halen dat iemand elke keer de bocht breder nam en zo minder moeite hoefde te doen op een baan, dat na 20 rondes ofzo de ander het ook ging doen en toen pas een bericht kwam dat het vanaf dat moment niet meer mocht.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tracklimits voor een bocht gewoon missen en voor tijdswinst pakken zijn best eenvoudig te onderscheiden.
Vreemd. De stewards zijn altijd erg consequent, dus ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan me nog vaag iets voor de geest halen dat iemand elke keer de bocht breder nam en zo minder moeite hoefde te doen op een baan, dat na 20 rondes ofzo de ander het ook ging doen en toen pas een bericht kwam dat het vanaf dat moment niet meer mocht.
Das the Sunday Specialtmquote:
Bahrein 2021 belde.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemd. De stewards zijn altijd erg consequent, dus ik kan het me niet voorstellen.
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk is mijn ventilator dan al geleverd.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemd. De stewards zijn altijd erg consequent, dus ik kan het me niet voorstellen.
we zullen iets harder pratenquote:Op maandag 6 juli 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:
In ander nieuws, ik heb m'n linkerhoortoestel niet goed in de oplader gedaan ofzo en die is leeg. Ik hoor even in mono.
Mogen we nu CAPS gebruiken?quote:
RIP AAN JE NABESTAANDEN.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:12 schreef CherryLips het volgende:
In ander nieuws, ik heb m'n linkerhoortoestel niet goed in de oplader gedaan ofzo en die is leeg. Ik hoor even in mono.
alleen als je wilt dat cl je kan horenquote:
Wil ze ons horen?quote:
ja maar ik ben van de verkeerde kantquote:Op maandag 6 juli 2026 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gewoon aan de goede kant gaan zitten als je tegen haar praat.
Dus als ze ons niet mag horen moeten we klein pratenquote:
Als je te laat remt kan je over de limiet gaan, nog steeds geen snellere tijd hebben dan de vorige keren. maar toch sneller dan je uiteindelijk had gedaan zonder over die limiet te gaan. bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tracklimits voor een bocht gewoon missen en voor tijdswinst pakken zijn best eenvoudig te onderscheiden.
detox is a bitchquote:Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef Q. het volgende:
ik het het zwaar vandaag. Gisteren hele dag op terras in Enschede gezeten bier gedronken. En nog 4 uur in de trein gezeten natuurlijk om er te komen. En zaterdagavond naar feestje geweest met veel bier. En zaterdag overdag hele dag op terras gezeten. Toe aan weekend.
Naar mijn bescheiden mening moet dat ook niet meetellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Als je te laat remt kan je over de limiet gaan, nog steeds geen snellere tijd hebben dan de vorige keren. maar toch sneller dan je uiteindelijk had gedaan zonder over die limiet te gaan. bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |