Ik heb nog even gecheckt maar zie alleen:quote:Op maandag 6 juli 2026 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Je krijgt nog een beter tijdvak en als t goed is zelfs een belletje een half uur van tevoren. Maar als t goed is staat dit ook in de bevestiging die je hebt ontvangen.
https://www.ikea.com/nl/n(...)gc-463d345c5083.htmlquote:Op maandag 6 juli 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog even gecheckt maar zie alleen:
Vrachtwagenlevering
Bezorgdatum:
donderdag 09 juli 2026, 08:00 - 20:00
Maar als ik nog een beter tijdvak krijg dan is het ook goed.
quote:Verwerking en bevestiging van bestelling
Na verwerking ontvang je een bevestigingsmail met de bezorginformatie.
Op een later moment ontvang je een e-mail met Je IKEA bestelling is verzameld.
Je ontvangt een andere e-mail met Je IKEA bestelling wordt klaargemaakt voor levering met een link naar Volg je bestelling.
In de link Volg je bestelling word je doorgestuurd naar een IKEA pagina met een link in een grijs vak naar Meer informatie over je bestelling via de transportpartner.
Dit brengt je naar de pagina van de transportpartner waar mogelijk de avond vóór of op de dag van levering een korter bezorgvenster wordt gedeeld.
Bezorgdag
De bezorger probeert 30–60 minuten vóór aankomst contact met je op te nemen. Als je de oproep mist, zal de bezorger toch proberen te leveren.
Sommige transportpartners sturen een sms met een link naar live tracking. Je kan dan zien hoeveel stops er nog zijn voordat de bezorger bij jou adres is.
Zorg ervoor dat de vrachwagenchauffeur bij de voordeur kan komen.
Je artikelen worden geleverd over de drempel van de eerste voordeur van je huis of appartementencomplex. Als je niet thuis bent kunnen we niet leveren en moet je contact opnemen met IKEA klantenservice om de levering opnieuw te plannen.
Bij aankomst controleer je of je alle artikelen hebt en of er eventuele schade is.
Ah top dankje.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)gc-463d345c5083.html
Verwerking en bevestiging van bestelling
Na verwerking ontvang je een bevestigingsmail met de bezorginformatie.
Op een later moment ontvang je een e-mail met Je IKEA bestelling is verzameld.
Je ontvangt een andere e-mail met Je IKEA bestelling wordt klaargemaakt voor levering met een link naar Volg je bestelling.
In de link Volg je bestelling word je doorgestuurd naar een IKEA pagina met een link in een grijs vak naar Meer informatie over je bestelling via de transportpartner.
Dit brengt je naar de pagina van de transportpartner waar mogelijk de avond vóór of op de dag van levering een korter bezorgvenster wordt gedeeld.
Bezorgdag
De bezorger probeert 30–60 minuten vóór aankomst contact met je op te nemen. Als je de oproep mist, zal de bezorger toch proberen te leveren.
Sommige transportpartners sturen een sms met een link naar live tracking. Je kan dan zien hoeveel stops er nog zijn voordat de bezorger bij jou adres is.
Zorg ervoor dat de vrachwagenchauffeur bij de voordeur kan komen.
Je artikelen worden geleverd over de drempel van de eerste voordeur van je huis of appartementencomplex. Als je niet thuis bent kunnen we niet leveren en moet je contact opnemen met IKEA klantenservice om de levering opnieuw te plannen.
Bij aankomst controleer je of je alle artikelen hebt en of er eventuele schade is.
Ja al doe je dat natuurlijk niet zo heel vaak, maar hij ziet er ook gewoon wel tof uit. Al moet ik wel zeggen dat ik alle lego in huis wel zat ben. Maar tegelijk is t genoeg werk geweest en is het ook zonde van t geld in de kasten. Ofwel dilemma wat ik dr mee moet.quote:
Oh ik heb net 2 boekenkasten gekocht gisteren voor mijn LEGO.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja al doe je dat natuurlijk niet zo heel vaak, maar hij ziet er ook gewoon wel tof uit. Al moet ik wel zeggen dat ik alle lego in huis wel zat ben. Maar tegelijk is t genoeg werk geweest en is het ook zonde van t geld in de kasten. Ofwel dilemma wat ik dr mee moet.
Ja zou evt kunnen. Maar weet niet of dat in elkaar gezet ook lukt? Nooit gedaan eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb net 2 boekenkasten gekocht gisteren voor mijn LEGO.Maar als je het echt zat bent misschien verkopen ofzo?
Doos al weggegooid zeker?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zou evt kunnen. Maar weet niet of dat in elkaar gezet ook lukt? Nooit gedaan eigenlijk
Weer zo goed mogelijk uit elkaar halen?quote:Op maandag 6 juli 2026 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zou evt kunnen. Maar weet niet of dat in elkaar gezet ook lukt? Nooit gedaan eigenlijk
Nee die liggen nog op zolder van de grote sets. Van die mini setjes van 20-30 euro heb ik ze wel weggedaan volgens mijquote:
Dat zal vast voordelig werken bij verkoop. Als iemand het origineel krijgt in doos etc.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee die liggen nog op zolder van de grote sets. Van die mini setjes van 20-30 euro heb ik ze wel weggedaan volgens mij
Ja misschien t overwegen waard. Eerst maar eens beslissen of ik t niet ergens anders neer wil zettenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal vast voordelig werken bij verkoop. Als iemand het origineel krijgt in doos etc.
Ik heb het meeste in mijn computerkamer staan. Eigenlijk zodat Hedwig het niet kan slopen maar woonkamer blijft daardoor ook wel wat rustiger. Ik heb alleen een bos LEGO bloemen in de woonkamer staan, 4 van die happy plants in de keuken en een Halloweenkrans in de gang.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja misschien t overwegen waard. Eerst maar eens beslissen of ik t niet ergens anders neer wil zetten
Ik wilde echt nét vragen of jij hier wel was geweest de afgelopen dagen, begon me zorgen te makenquote:
Ik maak me eerder zorgen over jou nu dat je jezelf die vraag stelde.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde echt nét vragen of jij hier wel was geweest de afgelopen dagen, begon me zorgen te maken
Hoezo?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen over jou nu dat je jezelf die vraag stelde.
ze is half doofquote:Op maandag 6 juli 2026 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen over jou nu dat je jezelf die vraag stelde.
net zo weinig als zijn opmerkingquote:
ja dan heb je echt de hele tijd over mij heen gelezenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde echt nét vragen of jij hier wel was geweest de afgelopen dagen, begon me zorgen te maken
Ja dit staat in de kast die geen zicht heeft vanaf de bank of kantoor. Eigenlijk alleen vanaf t keukeneiland kijk je er in. Maar ik overweeg m leeg te halen ook ivm kittens idd.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het meeste in mijn computerkamer staan. Eigenlijk zodat Hedwig het niet kan slopen maar woonkamer blijft daardoor ook wel wat rustiger. Ik heb alleen een bos LEGO bloemen in de woonkamer staan, 4 van die happy plants in de keuken en een Halloweenkrans in de gang.
was even een gerrie doenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:22 schreef Nizno het volgende:
maar @:bitterbal is er meteen stil van geworden.
Dat kan heel goedquote:Op maandag 6 juli 2026 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan heb je echt de hele tijd over mij heen gelezen
wat zegt u, ober?quote:
Nee, die heb ik niet. Misschien toch binnenkort bestellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:51 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Heb je de sorteerhoed van Harry Potter al? Las gisteren dat die eruit gaat maar ik vind dat persoonlijk wel 1 van de leukste die ik heb.
https://www.lego.com/nl-nl/product/talking-sorting-hat-76429 iets zegt me dat je dan niet te lang moet wachten. Bol enz hebben hem nog wel zie ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Misschien toch binnenkort bestellen.
Je kan tegenwoordig ook je AH koopzegels omzetten in Bol cadeaubonnen...
Ik kan dat nergens terugvindenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Misschien toch binnenkort bestellen.
Je kan tegenwoordig ook je AH koopzegels omzetten in Bol cadeaubonnen...
Nee.quote:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-beleggen-investerenquote:Amerikaanse baby's hebben in het kader van de 250ste verjaardag van Amerika een cadeau gekregen van president Trump. Duizend dollar op hun eigen gloednieuwe 'Trump-account'. Wanneer het kind volwassen is, zal het bedrag met duizenden dollars in waarde zijn gestegen, zegt de president.
quote:Op maandag 6 juli 2026 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-beleggen-investeren
kloptquote:Op maandag 6 juli 2026 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de AH voordeelshop dacht ik
Ik heb afgelopen week nog met koopzegels een Bol.com bon gekocht. Bij betaalopties kun je dan kiezen voor Koopzegels.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
https://voordeelshop.ah.n(...)adeaukaart-5/346554/
ow wacht het gaat om koopzegels...
ik dacht airmiles.
Koopzegels van de AH direct omzetten kan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |