Nou ja, met zijn allen feest vieren snap ik wel, al is het mijn ding niet. Maar dingen kapot maken en gaan vechten, dat snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
Maar zelfs als ze zich wel 'gedragen' snap ik dat proletengedoe niet met toeteren en geluid maken. Hou je blijdschap gewoon lekker voor je in besloten kring en val anderen er niet mee lastig.
Dat kan ook gewoon in besloten kring zonder tyfusherrie te maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, met zijn allen feest vieren snap ik wel
Gewoon je schouders ophalen en de anderen laten feestvieren, GGMMquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
Maar zelfs als ze zich wel 'gedragen' snap ik dat proletengedoe niet met toeteren en geluid maken. Hou je blijdschap gewoon lekker voor je in besloten kring en val anderen er niet mee lastig.
wat gaan we doenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:03 schreef superniger het volgende:
Nog 2 uur wachten op Frankrijk- Paraguay.
De Mounties!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Waarom wordt in de TT eigenlijk over de socceroos gesproken? Lol.
Die skip ik denk ik. Ik schakel wel in als het spannend wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:03 schreef superniger het volgende:
Nog 2 uur wachten op Frankrijk- Paraguay.
Gewoon geen paupergedrag vertonen zou beter zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon je schouders ophalen en de anderen laten feestvieren, GGMMDan heb je er het minste last van.
Jij woont op de Bible Belt toch.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Angstig stil hier nog, ik weet niet of er hier een Marokkaan woont.
Dat zijn alleem Pro stemmers die sympathiseren met Marokko, jammer dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef Caland het volgende:
Oh er woont hier blijkbaar één Marokkaan in de buurt
Ik bel meteen de wouten, dit is een roomblanke D66 wijk@:rambodirk
Dan heb ik er alsnog een mening over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon je schouders ophalen en de anderen laten feestvieren, GGMMDan heb je er het minste last van.
Zekerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij woont op de Bible Belt toch.
Weet je waar het geen feest is?quote:
Ik 1-0quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer van de 0-3. Ik had 0-2 voorspeld.
Mooi hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Feestende Oranjefans vinden ze ordinair en volks en SBS-publiek, maar hier genieten ze van
Die kansloze Oranjemars hebben ze nooit laten zien inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Feestende Oranjefans vinden ze ordinair en volks en SBS-publiek, maar hier genieten ze van
Hier is het ook nog stil, terwijl ik na Nederland wel genoeg getoeter en muziek hoorde.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Angstig stil hier nog, ik weet niet of er hier een Marokkaan woont.
Nog maximaal drie keer!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na een achtste finale tegen een land wat er niks van kan.
Oh hier was ook vuurwerk bij de goal van Gakpo die nacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na een achtste finale tegen een land wat er niks van kan.
Toen heb ik echt helemaal niks gehoord, enige wat ik merkte op de weg naar huis waren twee mensen in oranje die langs fietstenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is het ook nog stil, terwijl ik na Nederland wel genoeg getoeter en muziek hoorde.
Zijn met vakantie maar Marokko nuquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is het ook nog stil, terwijl ik na Nederland wel genoeg getoeter en muziek hoorde.
Ik woon niet in een sjieke buurt. Gemixt gekleurd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie dat veel Fokkers in pauperbuurten wonen.
Hier ook wat geknal ver weg. Ik woon vrijwel aan een wat drukkere weg, dus ook flink wat toetersquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh uiteindelijk toch wat vuurwerk in de verte.
Misschien je nee azc landgenotenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
gaan hier alweer bommen af
wie zal dat toch zijn vast de Canadezen
We wonen slechts 1 gemeente van elkaar verwijderd, maar toch is het een wereld van verschil qua inwoners.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen heb ik echt helemaal niks gehoord, enige wat ik merkte op de weg naar huis waren twee mensen in oranje die langs fietsten
Het is een volk waar je op aan kan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef Seeburg54 het volgende:
Trammelant schoppen kun je wel aan de Marokkanen overlaten hé
Vuurwerk, rellen en herrie maken.
Of ze nou winnen of verliezen, gezeik krijg je met die gasten.
Dat moet dan Harderwijk zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We wonen slechts 1 gemeente van elkaar verwijderd, maar toch is het een wereld van verschil qua inwoners.
Zojuist hoorde ik wel getoeter en geschreeuw.
dat land ken ik niet sorryquote:
Hier hoorde ik ook getutter. Politie zal wel de andere kant op kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Onnodig claxonneren kost 320 euro, kijkt de politie mee?
Hiier nooit vuurwerk behalve met nieuwjaarsdag.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een sjieke buurt. Gemixt gekleurd.
Toen Oranje nog succesvol was, hoorde je vaak vuurwerk.
Nu is het hier stil. Behalve mijn buurman van de boom, de uitsloverige zanglijster. Geen probleem.
Je hebt ook maar weinig lol volgens mij. Koop eens een jetski.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kansloze Oranjemars hebben ze nooit laten zien inderdaad
De kans dat de buurman op je vrouw ligt is alleen wat groterquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hiier nooit vuurwerk behalve met nieuwjaarsdag.
Dit is een nette buurt (hoop ik).
Ik vernam onlangs dat er een wat vrijgevochten gezin in die leegstaande villa komt wonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hiier nooit vuurwerk behalve met nieuwjaarsdag.
Dit is een nette buurt (hoop ik).
Iedereenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik word alleen maar bozer op Koeman nu ik deze wedstrijd heb gezien.
10 punten! Al ben ik donderdag misschien naar Oldebroek. Verschillende mensen riepen op om daarheen te gaanquote:
Gullit en Rijkaard denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
Hier lopen zelfs zwarte mensen rond met Marokkaanse vlaggen![]()
![]()
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
De kans dat de buurman op je vrouw ligt is alleen wat groter
Er zijn ook donkere Marokkanenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
![]()
Ook enig idee hoe zwaar dat spul moet zijn voordat ze achter je aan komt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is oogluikend toegestaan nu, maar met oud&nieuw komt Halsema achter je aan
Om te rellen of te kijken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
10 punten! Al ben ik donderdag misschien naar Oldebroek. Verschillende mensen riepen op om daarheen te gaan
Mensen die hun paspoort zijn verloren en niet meer weten waar ze vandaan komen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
![]()
Mag ik bij jou blijven totdat Marokko is uitgeschakeld?quote:
Wij gaan aan een recreatieplas wonen dus het wordt een supquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt ook maar weinig lol volgens mij. Koop eens een jetski.
Met haar pistool?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is oogluikend toegestaan nu, maar met oud&nieuw komt Halsema achter je aan
alsof 1 kleur nog niet genoeg wasquote:
Donkere Marokkanen zijn er ookquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
![]()
Oh ja, familiewapen noemen ze dat lolquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, maar haar zoon liep er ook mee te zwaaien meen ik.
Hangt er wat vanaf hoe jij er in staat. Persoonlijk pis ik altijd in het hoekje om mijn territorium af te bakenenquote:
Je weet maar nooitquote:
Misschien hebben die lang in de zon gestaan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
![]()
Stadionnetje in Qatar gebouwd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien hebben die lang in de zon gestaan?
Zijn pikzwart dus duidelijk sub-Sahara van originequote:
Zag laatst een opblaasbare waterscooter met elektrische motoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gaan aan een recreatieplas wonen dus het wordt een sup
Behoorlijk skeer
Je weet maar nooitquote:
Ik heb geen vuurwerk of toeters gehoord toen Nederland van Zweden en Tunesië wonquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een sjieke buurt. Gemixt gekleurd.
Toen Oranje nog succesvol was, hoorde je vaak vuurwerk.
Nu is het hier stil. Behalve mijn buurman van de boom, de uitsloverige zanglijster. Geen probleem.
Beide idd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als je zelf ligt of een flinke bierbuik hebt
Ik woon in een pauperbuurt genotquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie dat veel Fokkers in pauperbuurten wonen.
Voor de wedstrijd tien goden aanbiddenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft een Indiase Marokkaan gekocht, dat kan blijkbaar ook.
Nu Marokko toch door is mogen jullie wat mij betreft ook meteen Frankrijk over de knie leggenquote:
Wat een smerig snorretje.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft een Indiase Marokkaan gekocht, dat kan blijkbaar ook.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:19 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nu Marokko toch door is mogen jullie wat mij betreft ook meteen Frankrijk over de knie leggen
Arrogante Fransozen kunnen wel een les in Nederigheid gebruiken
Wilde net zeggen wat een plamuur, maar iets extra's kan ook inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:19 schreef Regilio_ het volgende:
Dionne met haar strakgetrokken botoxmuil.
Albert Einstein.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Weet je wie ook een smerig snorretje had?
In dit toernooi was er hier wat vuurwerk, bij beide winstpartijen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
[..]
Ik heb geen vuurwerk of toeters gehoord toen Nederland van Zweden en Tunesië won
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wilde net zeggen wat een plamuur, maar iets extra's kan ook inderdaad
Andrei Zhdanov.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Weet je wie ook een smerig snorretje had?
Niemand dacht dat Kaapverdie een punt zal pakken tegen Spanje. Marokko stunten tegen Frankrijk zal niet onmogelijk zijnquote:
Waarom doen vrouwen zichzelf dit aanquote:
Stukje ontwikkelingsland.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
En het gaat mis
Voorspelbaarder dan een xr-demo op de a12
Kijk twee posts boven jequote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
En het gaat mis
The Dark Knightquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is jullie favoriete Batman film?
Schilderswijk is van Dhr. van Zanen, maar verder wel ludiek bedacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
En het gaat mis
Ja. De vorige EK's en WK's hoorde ik wel wat en ik zag wat versieringen op straat maar nu zie ik het nauwelijks. Ik zie alleen maar Marokkaanse vlaggetjesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In dit toernooi was er hier wat vuurwerk, bij beide winstpartijen.
De wijk was tijdens het toernooi ook maar een klein beetje versierd.
Alles was rustiger dan in het verleden.
Ik refereerde aan tijden dat Oranje wat succesvoller was... of aan tijden dat de Nederlanders en mijn mede-wijkbewoners er blijkbaar meer vertrouwen in hadden. En dus meer vuurwerk, toeters en vlaggetjes in huis hadden.
Toen Dione's mentor Mart Smeets deze leeftijd had lag hij de 19 jarige schaatster Ria Visser aan te duwen. EEn vrouw van dezelfde leeftijd moet botox nemen om zichzelf relevant te houden in de TV-wereldquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:26 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen zichzelf dit aan![]()
Die ene waar Chinezen vleermuizen vreten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is jullie favoriete Batman film?
Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toen Dione's mentor Mart Smeets deze leeftijd had lag hij de 19 jarige schaatster Ria Visser aan te duwen. EEn vrouw van dezelfde leeftijd moet botox nemen om zichzelf relevant te houden in de TV-wereld
@Stoorzendert @weloefloesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die ene waar Chinezen vleermuizen vreten.
Ze hebben hier intussen het vuurwerk ook gevonden. Al valt het nog wel mee.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mag ik bij jou blijven totdat Marokko is uitgeschakeld?
Shariaman.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De politie Den Haag heeft het blijkbaar niet zo op superhelden
Burgerwachten hebben het in die series vaak ook aan de stok met de altijd nutteloze politie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De politie Den Haag heeft het blijkbaar niet zo op superhelden
een zeldzame shreyas take die houd snijdt!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Marokko blijkt dus eigenlijk een heel matig elftal. Canada was de betere ploeg, domineerde het middenveld. Uit een slim genomen vrije schop maken ze 1-0 en daarna scoren ze nog uit twee counters.
Bizar dat Nederland niet de confrontatie aandurven met dit Marokko. Met Gravenberch (Liverpool), Reijnders (Manchester City), Frenkie de Jong (Barcelona) heb je middenvelders van wereldklasse. En dan toch nog bang zijn voor Marokko. Echt een tactische blunder van Koeman.
Jaaahaaaa, de boodschap is binnengekomen. Ik ga er niets mee doen, maar het is duidelijk. Laat het gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Marokko blijkt dus eigenlijk een heel matig elftal. Canada was de betere ploeg, domineerde het middenveld. Uit een slim genomen vrije schop maken ze 1-0 en daarna scoren ze nog uit twee counters.
Bizar dat Nederland niet de confrontatie aandurven met dit Marokko. Met Gravenberch (Liverpool), Reijnders (Manchester City), Frenkie de Jong (Barcelona) heb je middenvelders van wereldklasse. En dan toch nog bang zijn voor Marokko. Echt een tactische blunder van Koeman.
Wel lekker liegen tegen journalisten genot. Ipv dat ze hun "buurtkinderen" de cameras laten slopen en tot kopschoppen overgaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:47 schreef RipCity het volgende:
Buurtvaders heb je ook geen pepernoot aan
In'shCalland door de bocht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
Shreyas heeft weer eens de wedstrijd niet gezien
Gefeliciteerd hier is het ook vooral feest dus niks mis mee. Beetje tuteren en als je zwaait zwaaien ze terug.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier is het anders heel rustig.
één van mijn minst favoriete rubrieken maar hij houdt het wel lang vol.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
Shreyas heeft weer eens de wedstrijd niet gezien
Deze keer had ie gewoon gelijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van mijn minst favoriete rubrieken maar hij houdt het wel lang vol.
Canada heeft geen kans gehad, Marokkonliet canada de eerstr helft uitrazen en sloeg daarna toe. Marokko domineert de 2e helft en legt er 3 inquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Paraguay Frankrijk zou ik ook lekker overslaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van mijn minst favoriete rubrieken maar hij houdt het wel lang vol.
Ja Canada had het vizier niet scherp en Marokko heeft het solide gespeeld op de counter. Terechte winnaarquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Canada heeft geen kans gehad, Marokkonliet canada de eerstr helft uitrazen en sloeg daarna toe. Marokko domineert de 2e helft en legt er 3 in
Nou Frankrijk moet wel door om die Marokkanen even op te rollen (alhoewel ik andersom net zo leuk zou vinden sans het rellen)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Paraguay Frankrijk zou ik ook lekker overslaan
Als Nederland in een beetje in goede doen was, had je 60% kans om te winnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb liever getoeter dan van links naar rechts eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:53 schreef RetepV het volgende:
GVD. Eerst die vuvuzela's, nu toeterende Marokkanen. Ik ben blij dat ze gewonnen hebben hoor, vet ook, 3-0. Maar ik krijg echt ont-zet-ten-de zin om een paar mensen hun toeter door hun strot heen te duwen. Kunnen die mensen niet gewoon schreeuwen en juichen zoals elk ander mens?
Ja, briljante strategie om eerst slecht te spelen, en daarna te scoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Canada heeft geen kans gehad, Marokkonliet canada de eerstr helft uitrazen en sloeg daarna toe.
deze in je oor Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever getoeter dan van links naar rechts eigenlijk
Dat zijn we gelukkig mis gelopen. Dat gebeurde alleen in de VS zelf.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever getoeter dan van links naar rechts eigenlijk
Koeman tactiek alleen moet je ze dan niet in de 92e alsnog laten scoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, briljante strategie om eerst slecht te spelen, en daarna te scoren.
Canada had na vijf minuten al een enorme kans (David) om te scoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Canada heeft geen kans gehad, Marokkonliet canada de eerstr helft uitrazen en sloeg daarna toe. Marokko domineert de 2e helft en legt er 3 in
Marokko heeft terecht gewonnen, wat logisch is want Canada heeft simpelweg een stuk minder kwaliteit. Maar ondanks dat enorme kwaliteitsverschil was het middenveld van Canada beter. Terwijl Nederland afgelopen maandag geregeld overlopen werd. Dat is gewoon slecht gedaan van ons.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja Canada had het vizier niet scherp en Marokko heeft het solide gespeeld op de counter. Terechte winnaar
100% eensch.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokko heeft terecht gewonnen, wat logisch is want Canada heeft simpelweg een stuk minder kwaliteit. Maar ondanks dat enorme kwaliteitsverschil was het middenveld van Canada beter. Terwijl Nederland afgelopen maandag geregeld overlopen werd. Dat is gewoon slecht gedaan van ons.
Schijfje limoen bij doen en dan komt het vanzelf wel goed.quote:
Squirt of lemon?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Schijfje limoen bij doen en dan komt het vanzelf wel goed.
Marokko had dit keer net als Nederland de vorige keer een slechte pot. Verschil is dat de Marokkanen de omschakeling in de tweede helft wisten te maken en de Nederlanders er de vorige keer in bleven hangen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokko heeft terecht gewonnen, wat logisch is want Canada heeft simpelweg een stuk minder kwaliteit. Maar ondanks dat enorme kwaliteitsverschil was het middenveld van Canada beter. Terwijl Nederland afgelopen maandag geregeld overlopen werd. Dat is gewoon slecht gedaan van ons.
Dat Canada er niks van kan helpt ook wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:19 schreef Badada het volgende:
[..]
Marokko had dit keer net als Nederland de vorige keer een slechte pot. Verschil is dat de Marokkanen de omschakeling in de tweede helft wisten te maken en de Nederlanders er de vorige keer in bleven hangen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Canada had na vijf minuten al een enorme kans (David) om te scoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |