Niemand dacht dat Kaapverdie een punt zal pakken tegen Spanje. Marokko stunten tegen Frankrijk zal niet onmogelijk zijnquote:
Waarom doen vrouwen zichzelf dit aanquote:
Stukje ontwikkelingsland.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
En het gaat mis
Voorspelbaarder dan een xr-demo op de a12
Kijk twee posts boven jequote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
En het gaat mis
The Dark Knightquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is jullie favoriete Batman film?
Schilderswijk is van Dhr. van Zanen, maar verder wel ludiek bedacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:33 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
En het gaat mis
Ja. De vorige EK's en WK's hoorde ik wel wat en ik zag wat versieringen op straat maar nu zie ik het nauwelijks. Ik zie alleen maar Marokkaanse vlaggetjesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In dit toernooi was er hier wat vuurwerk, bij beide winstpartijen.
De wijk was tijdens het toernooi ook maar een klein beetje versierd.
Alles was rustiger dan in het verleden.
Ik refereerde aan tijden dat Oranje wat succesvoller was... of aan tijden dat de Nederlanders en mijn mede-wijkbewoners er blijkbaar meer vertrouwen in hadden. En dus meer vuurwerk, toeters en vlaggetjes in huis hadden.
Toen Dione's mentor Mart Smeets deze leeftijd had lag hij de 19 jarige schaatster Ria Visser aan te duwen. EEn vrouw van dezelfde leeftijd moet botox nemen om zichzelf relevant te houden in de TV-wereldquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:26 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen zichzelf dit aan![]()
Die ene waar Chinezen vleermuizen vreten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is jullie favoriete Batman film?
Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toen Dione's mentor Mart Smeets deze leeftijd had lag hij de 19 jarige schaatster Ria Visser aan te duwen. EEn vrouw van dezelfde leeftijd moet botox nemen om zichzelf relevant te houden in de TV-wereld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |