Stadionnetje in Qatar gebouwd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien hebben die lang in de zon gestaan?
Zijn pikzwart dus duidelijk sub-Sahara van originequote:
Zag laatst een opblaasbare waterscooter met elektrische motoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gaan aan een recreatieplas wonen dus het wordt een sup
Behoorlijk skeer
Je weet maar nooitquote:
Ik heb geen vuurwerk of toeters gehoord toen Nederland van Zweden en Tunesië wonquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een sjieke buurt. Gemixt gekleurd.
Toen Oranje nog succesvol was, hoorde je vaak vuurwerk.
Nu is het hier stil. Behalve mijn buurman van de boom, de uitsloverige zanglijster. Geen probleem.
Beide idd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als je zelf ligt of een flinke bierbuik hebt
Ik woon in een pauperbuurt genotquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie dat veel Fokkers in pauperbuurten wonen.
Voor de wedstrijd tien goden aanbiddenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft een Indiase Marokkaan gekocht, dat kan blijkbaar ook.
Nu Marokko toch door is mogen jullie wat mij betreft ook meteen Frankrijk over de knie leggenquote:
Wat een smerig snorretje.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft een Indiase Marokkaan gekocht, dat kan blijkbaar ook.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:19 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nu Marokko toch door is mogen jullie wat mij betreft ook meteen Frankrijk over de knie leggen
Arrogante Fransozen kunnen wel een les in Nederigheid gebruiken
Wilde net zeggen wat een plamuur, maar iets extra's kan ook inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:19 schreef Regilio_ het volgende:
Dionne met haar strakgetrokken botoxmuil.
Albert Einstein.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Weet je wie ook een smerig snorretje had?
In dit toernooi was er hier wat vuurwerk, bij beide winstpartijen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
[..]
Ik heb geen vuurwerk of toeters gehoord toen Nederland van Zweden en Tunesië won
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wilde net zeggen wat een plamuur, maar iets extra's kan ook inderdaad
Andrei Zhdanov.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Weet je wie ook een smerig snorretje had?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |