Ook enig idee hoe zwaar dat spul moet zijn voordat ze achter je aan komt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is oogluikend toegestaan nu, maar met oud&nieuw komt Halsema achter je aan
Om te rellen of te kijken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
10 punten! Al ben ik donderdag misschien naar Oldebroek. Verschillende mensen riepen op om daarheen te gaan
Mensen die hun paspoort zijn verloren en niet meer weten waar ze vandaan komen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
Hier lopen zelfs zwarte mensen rond met Marokkaanse vlaggen![]()
![]()
Mag ik bij jou blijven totdat Marokko is uitgeschakeld?quote:
Wij gaan aan een recreatieplas wonen dus het wordt een supquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt ook maar weinig lol volgens mij. Koop eens een jetski.
Met haar pistool?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is oogluikend toegestaan nu, maar met oud&nieuw komt Halsema achter je aan
alsof 1 kleur nog niet genoeg wasquote:
Donkere Marokkanen zijn er ookquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
![]()
Oh ja, familiewapen noemen ze dat lolquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, maar haar zoon liep er ook mee te zwaaien meen ik.
Hangt er wat vanaf hoe jij er in staat. Persoonlijk pis ik altijd in het hoekje om mijn territorium af te bakenenquote:
Je weet maar nooitquote:
Misschien hebben die lang in de zon gestaan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |