De kans dat de buurman op je vrouw ligt is alleen wat groterquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hiier nooit vuurwerk behalve met nieuwjaarsdag.
Dit is een nette buurt (hoop ik).
Ik vernam onlangs dat er een wat vrijgevochten gezin in die leegstaande villa komt wonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hiier nooit vuurwerk behalve met nieuwjaarsdag.
Dit is een nette buurt (hoop ik).
Iedereenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik word alleen maar bozer op Koeman nu ik deze wedstrijd heb gezien.
10 punten! Al ben ik donderdag misschien naar Oldebroek. Verschillende mensen riepen op om daarheen te gaanquote:
Gullit en Rijkaard denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
Hier lopen zelfs zwarte mensen rond met Marokkaanse vlaggen![]()
![]()
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
De kans dat de buurman op je vrouw ligt is alleen wat groter
Er zijn ook donkere Marokkanenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
![]()
Ook enig idee hoe zwaar dat spul moet zijn voordat ze achter je aan komt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is oogluikend toegestaan nu, maar met oud&nieuw komt Halsema achter je aan
Om te rellen of te kijken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
10 punten! Al ben ik donderdag misschien naar Oldebroek. Verschillende mensen riepen op om daarheen te gaan
Mensen die hun paspoort zijn verloren en niet meer weten waar ze vandaan komen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
![]()
Mag ik bij jou blijven totdat Marokko is uitgeschakeld?quote:
Wij gaan aan een recreatieplas wonen dus het wordt een supquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt ook maar weinig lol volgens mij. Koop eens een jetski.
Met haar pistool?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is oogluikend toegestaan nu, maar met oud&nieuw komt Halsema achter je aan
alsof 1 kleur nog niet genoeg wasquote:
Donkere Marokkanen zijn er ookquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
![]()
Oh ja, familiewapen noemen ze dat lolquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, maar haar zoon liep er ook mee te zwaaien meen ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |