Weet je waar het geen feest is?quote:
Ik 1-0quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer van de 0-3. Ik had 0-2 voorspeld.
Mooi hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Feestende Oranjefans vinden ze ordinair en volks en SBS-publiek, maar hier genieten ze van
Die kansloze Oranjemars hebben ze nooit laten zien inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Feestende Oranjefans vinden ze ordinair en volks en SBS-publiek, maar hier genieten ze van
Hier is het ook nog stil, terwijl ik na Nederland wel genoeg getoeter en muziek hoorde.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Angstig stil hier nog, ik weet niet of er hier een Marokkaan woont.
Nog maximaal drie keer!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na een achtste finale tegen een land wat er niks van kan.
Oh hier was ook vuurwerk bij de goal van Gakpo die nacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na een achtste finale tegen een land wat er niks van kan.
Toen heb ik echt helemaal niks gehoord, enige wat ik merkte op de weg naar huis waren twee mensen in oranje die langs fietstenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is het ook nog stil, terwijl ik na Nederland wel genoeg getoeter en muziek hoorde.
Zijn met vakantie maar Marokko nuquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is het ook nog stil, terwijl ik na Nederland wel genoeg getoeter en muziek hoorde.
Ik woon niet in een sjieke buurt. Gemixt gekleurd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie dat veel Fokkers in pauperbuurten wonen.
Hier ook wat geknal ver weg. Ik woon vrijwel aan een wat drukkere weg, dus ook flink wat toetersquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh uiteindelijk toch wat vuurwerk in de verte.
Misschien je nee azc landgenotenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
gaan hier alweer bommen af
wie zal dat toch zijn vast de Canadezen
We wonen slechts 1 gemeente van elkaar verwijderd, maar toch is het een wereld van verschil qua inwoners.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen heb ik echt helemaal niks gehoord, enige wat ik merkte op de weg naar huis waren twee mensen in oranje die langs fietsten
Het is een volk waar je op aan kan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef Seeburg54 het volgende:
Trammelant schoppen kun je wel aan de Marokkanen overlaten hé
Vuurwerk, rellen en herrie maken.
Of ze nou winnen of verliezen, gezeik krijg je met die gasten.
Dat moet dan Harderwijk zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We wonen slechts 1 gemeente van elkaar verwijderd, maar toch is het een wereld van verschil qua inwoners.
Zojuist hoorde ik wel getoeter en geschreeuw.
dat land ken ik niet sorryquote:
Hier hoorde ik ook getutter. Politie zal wel de andere kant op kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:10 schreef DrDentz het volgende:
Onnodig claxonneren kost 320 euro, kijkt de politie mee?
Hiier nooit vuurwerk behalve met nieuwjaarsdag.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een sjieke buurt. Gemixt gekleurd.
Toen Oranje nog succesvol was, hoorde je vaak vuurwerk.
Nu is het hier stil. Behalve mijn buurman van de boom, de uitsloverige zanglijster. Geen probleem.
Je hebt ook maar weinig lol volgens mij. Koop eens een jetski.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kansloze Oranjemars hebben ze nooit laten zien inderdaad
De kans dat de buurman op je vrouw ligt is alleen wat groterquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hiier nooit vuurwerk behalve met nieuwjaarsdag.
Dit is een nette buurt (hoop ik).
Ik vernam onlangs dat er een wat vrijgevochten gezin in die leegstaande villa komt wonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hiier nooit vuurwerk behalve met nieuwjaarsdag.
Dit is een nette buurt (hoop ik).
Iedereenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik word alleen maar bozer op Koeman nu ik deze wedstrijd heb gezien.
10 punten! Al ben ik donderdag misschien naar Oldebroek. Verschillende mensen riepen op om daarheen te gaanquote:
Gullit en Rijkaard denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
Hier lopen zelfs zwarte mensen rond met Marokkaanse vlaggen![]()
![]()
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
De kans dat de buurman op je vrouw ligt is alleen wat groter
Er zijn ook donkere Marokkanenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
Hier lopen zelfs zwarte mensen rond met Marokkaanse vlaggen![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |