Weet je waar het geen feest is?quote:
Ik 1-0quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer van de 0-3. Ik had 0-2 voorspeld.
Mooi hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Feestende Oranjefans vinden ze ordinair en volks en SBS-publiek, maar hier genieten ze van
Die kansloze Oranjemars hebben ze nooit laten zien inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Feestende Oranjefans vinden ze ordinair en volks en SBS-publiek, maar hier genieten ze van
Hier is het ook nog stil, terwijl ik na Nederland wel genoeg getoeter en muziek hoorde.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Angstig stil hier nog, ik weet niet of er hier een Marokkaan woont.
Nog maximaal drie keer!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na een achtste finale tegen een land wat er niks van kan.
Oh hier was ook vuurwerk bij de goal van Gakpo die nacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na een achtste finale tegen een land wat er niks van kan.
Toen heb ik echt helemaal niks gehoord, enige wat ik merkte op de weg naar huis waren twee mensen in oranje die langs fietstenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is het ook nog stil, terwijl ik na Nederland wel genoeg getoeter en muziek hoorde.
Zijn met vakantie maar Marokko nuquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is het ook nog stil, terwijl ik na Nederland wel genoeg getoeter en muziek hoorde.
Ik woon niet in een sjieke buurt. Gemixt gekleurd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie dat veel Fokkers in pauperbuurten wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |