Met een schijfje limoen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aaah, onze stoorzendert. Heb je nog wat corona voor me?
ja voor het weer had je niet hoeven betalen vandaagquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een lange broek en een trui aangetrokken
stop dan met die alcohol, je gaat tong achternaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een beetje brak
Gelukkig begint die andere wedstrijd 'al' op 23:00
Dat is Australië.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
De socceroos spelen met bekenden als aanvoerder Alphonso
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:34 schreef Paul het volgende:
Ik had saibairi als topscorer in mn scorito 😪
Ik drink nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stop dan met die alcohol, je gaat tong achterna
20 minuten nog.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is toch het toernooi van net-niet voor veel van die underdogs. Erg jammer.
Ben je bang in het donker?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:35 schreef Caland het volgende:
Ik lig in de tuin maar het begint een beetje donker te worden
ik ben een beetje bozig ik hoop dat je levend wordt opgevreten door de muggenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:35 schreef Caland het volgende:
Ik lig in de tuin maar het begint een beetje donker te worden
Ik was met die 40-45 graden in de Ardennen en geloof dat er niet gek veel muggenbulten meer bijkunnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ben een beetje bozig ik hoop dat je levend wordt opgevreten door de muggen
Mexico gaat het doenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is toch het toernooi van net-niet voor veel van die underdogs. Erg jammer.
Ardennen Offensief?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was met die 40-45 graden in de Ardennen en geloof dat er niet gek veel muggenbulten meer bijkunnen
Helaas
ai dat klink niet best maat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was met die 40-45 graden in de Ardennen en geloof dat er niet gek veel muggenbulten meer bijkunnen
Helaas
Ja zonde dat Vive le Velo niet wat eerder begint, dan kon ik daarheen.quote:
Tegen Nederland vond ik ze wel prima, maarja Nederland.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is bijna elke pot van Marukko wel.
Was met jouquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marokko zwijnt net als Belgie het toernooi door.
Kunnen we dat nog een echte underdog noemen? Ik dacht ook aan Colombia maar die zijn oprecht goed.quote:
Toen kregen ze ook de bal en alle gelegenheid om daar wat mee te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Tegen Nederland vond ik ze wel prima, maarja Nederland.
Apenland. Trudeauquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
waarom wordt Canada uitgefloten, is toch een thuiswedstrijd voor ze
Mexicoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kunnen we dat nog een echte underdog noemen? Ik dacht ook aan Colombia maar die zijn oprecht goed.
Er zitten toch Marokkanenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ze spelen in Amerikaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ja. Ik vind eigenlijk iedereen buiten Spanje, Frankrijk en Argentinie een echte underdog. Ook Brazilie in de huidige staat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kunnen we dat nog een echte underdog noemen? Ik dacht ook aan Colombia maar die zijn oprecht goed.
Massivequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze spelen in Amerika
Dat is een heel groot land
Argentijnen kunnen er geen klote vanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Ik vind eigenlijk iedereen buiten Spanje, Frankrijk en Argentinie een echte underdog. Ook Brazilie in de huidige staat.
Ja anders wordt het rijtje potentiële wel heel kort.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Argentinie neem ik ook niet serieus eigenlijk. Alleen door hun pret loting kunnen ze ver komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Ik vind eigenlijk iedereen buiten Spanje, Frankrijk en Argentinie een echte underdog. Ook Brazilie in de huidige staat.
Top Oss messentrekkers genotquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Die jongens zouden het nog moeilijk krijgen om bij Oss uit te blinken.
Hoe gaan jouw voorspellingen over het algemeen? Niet zo best geloof ik?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:
Opzich mag deze er wel in voor een KNOTSGEKKE slotfase
Maar dat zou wel m'n voorspelling verpesten
Die kunnen er niet veel van. Lollerpoule, vorige ronde een lollertegenstander uit een andere lollerpoule...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Canada sterft ook in goede bedoelingen en verder niks he
Ik heb vandaag een tussenstand gepost.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaan jouw voorspellingen over het algemeen? Niet zo best geloof ik?
Ik had in de 16e finale 5 v/d 16 wedstrijden helemaal goedquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaan jouw voorspellingen over het algemeen? Niet zo best geloof ik?
Ik denk wel dat die het elke tegenstander moeilijk kunnen maken. Zijn niet veel slechter dan vier jaar geleden, denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Argentinie neem ik ook niet serieus eigenlijk. Alleen door hun pret loting kunnen ze ver komen.
Voor de titel/finale toch wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
503quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een tussenstand gepost.
Oh dat is best netjesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had in de 16e finale 5 v/d 16 wedstrijden helemaal goed
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:46 schreef Caland het volgende:
We gaan live over naar de Schilderswijk allen
ik heb geen fietsquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:46 schreef Haags het volgende:
@:mortaxx we kunnen op de fiets stappen richting kalifaat
Het is maar een spelletjequote:
Ik woon in een stad met voornamelijk Turken. Heerlijk rustig hier, al een tijdjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik doe even het raam dicht om minder last van het getoeter te hebben
Matig WK inderdaad verder. Kan mij trouwens niet voorstellen dat ze het Frankrijk lastig gaan maken. Vond ze 4 jaar terug eigenlijk beter.quote:
Wat vind je van Turkse pizza?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik woon in een stad met voornamelijk Turken. Heerlijk rustig hier, al een tijdje
quote:
De was, het huishouden?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:48 schreef GGMM het volgende:
Na deze ronde de eerst rustdag
Wat gaan we dan doen?
TDF kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:48 schreef GGMM het volgende:
Wat gaan we dan doen?
Gewaagd 😲quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:47 schreef matspontius het volgende:
Worden in de volgende ronde geslacht door Paraguay 🙏🙏
Ga ik voor bidden. Naar Allah.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:48 schreef GGMM het volgende:
Wat gaan we dan doen?
Ach, er is Vive le Velo en Stripchatquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:48 schreef GGMM het volgende:
Wat gaan we dan doen?
Geen fiets hebbenquote:
De transferperiode van het echte voetbal volgenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:48 schreef GGMM het volgende:
Wat gaan we dan doen?
Maar ze gingen er tenminste voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:49 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Canada kan er echt geen reet van (alweer).
True.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar ze gingen er tenminste voor.
Hebben Marokko goed afgejaagd in de 2e helft.
Allemaal meningen vormen over spelers die je niet kent, genieten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
De transferperiode van het echte voetbal volgen
Ja maar Ajax is zo kutquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
De transferperiode van het echte voetbal volgen
Deze gozer uit de tweede Franse divisie is echt een parelquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Allemaal meningen vormen over spelers die je niet kent, genieten.
Ik ben alleen nog teleurgestelder in Koeman geworden door deze pot.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:49 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Canada kan er echt geen reet van (alweer).
Veel drinken en snuivenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar Ajax is zo kut
Hoe ging jij daar mee om toen Feyenoord 15 jaar kut was
GROOT STERK Sam Planting vindt hem goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gozer uit de tweede Franse divisie is echt een parel
Tot je dienst.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar ik vroeg het helemaal niet aan jou.
Gun je het hoor onze meningsverschillen daargelaten.quote:
Realistisch - Frankrijk is gewoon 2 klassen beter. Die Atlas jankerds worden dan halal geslacht door de Fransosen. En dan breekt de hel pas echt los in Marseille, Parijs, etc.quote:
Veel plezier over 4 jaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik vind 3 landen als hosts wel teveel boys.
Anders hadden we Canada troep hier niet gehad.
Ik ook. Echt woest na de 1e helft.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog teleurgestelder in Koeman geworden door deze pot.
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
Die mogen ze hebben van mijquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gun je het hoor onze meningsverschillen daargelaten.
Senegal had je toch ook best hun terechte overwinning gegund?
Canada heeft toch ook niks laten zien dit toernooi, 6-0 tegen 9 man van Qatar kun je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Realistisch - Frankrijk is gewoon 2 klassen beter. Die Atlas jankerds worden dan halal geslacht door de Fransosen. En dan breekt de hel pas echt los in Marseille, Parijs, etc.
Ze zijn een ronde verder gekomen dan Oranje.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
Dan zijn de meeste hosts wel redelijke landen. Argentinie, Marokko, Spanje en Portugal kunnen sowieso wel als groepshoofd.quote:
Eén van de sterrenquote:
Messi, Mbappe, Haaland en Kane lachen hardquote:
Doelde voornamelijk op België maar dit vind ik erg coulant.quote:
Als Nederland tegen Zuid-Afrika had mogen spelen, dan waren ze ook wel door.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze zijn een ronde verder gekomen dan Oranje.
En Duitsland.
Dit is echt geen wonderploeg als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ook. Echt woest na de 1e helft.
Kunnen hoe dan ook genieten van de Parijse taferelen erna, wordt genietenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Doelde voornamelijk op België maar dit vind ik erg coulant.
Hup Marokko dan maar, al vrees ik een Franse slachtpartij
Die wedstrijd was echt zo gruwelijk slecht he, Canada - ZAF. Mijn god.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland tegen Zuid-Afrika had mogen spelen, dan waren ze ook wel door.
Dat mag jij natuurlijk vindenquote:
Met 5 verdedigers sowieso wel ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland tegen Zuid-Afrika had mogen spelen, dan waren ze ook wel door.
Ja, belachelijk dat soort wedstrijden in de KO-fase.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt zo gruwelijk slecht he, Canada - ZAF. Mijn god.
Snap die Turkse vlag ook nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit toch liever in de kroeg denk ik.
Is politie te paard toch eigenlijk dierenmishandeling. Het dier wat het meest schrikkerig van allen waarschijnlijk.quote:
Ik heb hem niet eens opgehangen deze keer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap die Turkse vlag ook niet
Ik heb mijn Nederlandse vlag meteen naar binnen gehaald op dinsdagmiddag als de successupporter die ik ben
Vast wel maar geen belangrijke doelpunten gemaakt om überhaupt door te komenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gravenberch is nog beter man. Ga fietsen.
Ja de Turkse vlaggen waren hier ook meteen de volgende ochtend weg idd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap die Turkse vlag ook niet
Ik heb mijn Nederlandse vlag meteen naar binnen gehaald op dinsdagmiddag als de successupporter die ik ben
Walgelijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens opgehangen deze keer.
ze kunnen beter een neushoorn nemenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is politie te paard toch eigenlijk dierenmishandeling. Het dier wat het meest schrikkerig van allen waarschijnlijk.
Ik dacht ik wacht even tot de kwartfinalequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oke Mehmetquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de Turkse vlaggen waren hier ook meteen de volgende ochtend weg idd.
Jouw schuld dat Nederland eruit ligt dusquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Guardiola toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht even tot de kwartfinale
Over 2 jaar weer een kans
Tenzij het kut Reiziger wordt daar ben ik echt bang voor
Ik was steeds te lui om dat ding te pakken en de buren deden dit jaar allemaal weinig want die zijn allemaal aan het verbouwen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht even tot de kwartfinale
Over 2 jaar weer een kans
Tenzij het kut Reiziger wordt daar ben ik echt bang voor
Kansloos idd. Of paruguay moet een wonder verichten straksquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Doelde voornamelijk op België maar dit vind ik erg coulant.
Hup Marokko dan maar, al vrees ik een Franse slachtpartij
Nu maken we het wel heel hypothetischquote:
Hier ook. Arme Turken. En ze hadden echt enorme verwachtingen dit keer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de Turkse vlaggen waren hier ook meteen de volgende ochtend weg idd.
Auto’s huren is meer een Turkendingquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:59 schreef Lothiriel het volgende:
Straks weer toeterende Marokkanen in hun gehuurde sportwagens door de stad
Robin van Persie!quote:
Dat weet je maar nooit met die politie tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
ALs ze zich gedragen heb ik hier 0 moeite mee.
Helaas niet waar ik woon (Vilvoordequote:
Ja volgens DENK is alles de schuld van de ME.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met die politie tegenwoordig.
Is dat echt een plaatsnaam?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Helaas niet waar ik woon (Vilvoorde)
U kunt op gepaste afstand samen het glas heffen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
Maar zelfs als ze zich wel 'gedragen' snap ik dat proletengedoe niet met toeteren en geluid maken. Hou je blijdschap gewoon lekker voor je in besloten kring en val anderen er niet mee lastig.
Laat die man lekker met rust.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:01 schreef Wotte het volgende:
Ik wil dat Koeman voor straf live op televisie deze eerste helft analyseert en precies aanwijst welke exceptionele kwaliteiten van Marokko zijn keuzes rechtvaardigen.
Ik was al aan het wachten op dit simpele inkoppertjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Marokkanen stelen ze inderdaad.
You're welcome.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten op dit simpele inkoppertje
Klasse maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |