Mexicoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kunnen we dat nog een echte underdog noemen? Ik dacht ook aan Colombia maar die zijn oprecht goed.
Er zitten toch Marokkanenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
waarom wordt Canada uitgefloten, is toch een thuiswedstrijd voor ze
Ze spelen in Amerikaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
waarom wordt Canada uitgefloten, is toch een thuiswedstrijd voor ze
Ja. Ik vind eigenlijk iedereen buiten Spanje, Frankrijk en Argentinie een echte underdog. Ook Brazilie in de huidige staat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kunnen we dat nog een echte underdog noemen? Ik dacht ook aan Colombia maar die zijn oprecht goed.
Massivequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze spelen in Amerika
Dat is een heel groot land
Argentijnen kunnen er geen klote vanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Ik vind eigenlijk iedereen buiten Spanje, Frankrijk en Argentinie een echte underdog. Ook Brazilie in de huidige staat.
Ja anders wordt het rijtje potentiële wel heel kort.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |