Ik was met die 40-45 graden in de Ardennen en geloof dat er niet gek veel muggenbulten meer bijkunnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ben een beetje bozig ik hoop dat je levend wordt opgevreten door de muggen
Mexico gaat het doenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is toch het toernooi van net-niet voor veel van die underdogs. Erg jammer.
Ardennen Offensief?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was met die 40-45 graden in de Ardennen en geloof dat er niet gek veel muggenbulten meer bijkunnen
Helaas
ai dat klink niet best maat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was met die 40-45 graden in de Ardennen en geloof dat er niet gek veel muggenbulten meer bijkunnen
Helaas
Ja zonde dat Vive le Velo niet wat eerder begint, dan kon ik daarheen.quote:
Tegen Nederland vond ik ze wel prima, maarja Nederland.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is bijna elke pot van Marukko wel.
Was met jouquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marokko zwijnt net als Belgie het toernooi door.
Kunnen we dat nog een echte underdog noemen? Ik dacht ook aan Colombia maar die zijn oprecht goed.quote:
Toen kregen ze ook de bal en alle gelegenheid om daar wat mee te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Tegen Nederland vond ik ze wel prima, maarja Nederland.
Apenland. Trudeauquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
waarom wordt Canada uitgefloten, is toch een thuiswedstrijd voor ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |