Ik heb liever getoeter dan van links naar rechts eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:53 schreef RetepV het volgende:
GVD. Eerst die vuvuzela's, nu toeterende Marokkanen. Ik ben blij dat ze gewonnen hebben hoor, vet ook, 3-0. Maar ik krijg echt ont-zet-ten-de zin om een paar mensen hun toeter door hun strot heen te duwen. Kunnen die mensen niet gewoon schreeuwen en juichen zoals elk ander mens?
Ja, briljante strategie om eerst slecht te spelen, en daarna te scoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Canada heeft geen kans gehad, Marokkonliet canada de eerstr helft uitrazen en sloeg daarna toe.
deze in je oor Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever getoeter dan van links naar rechts eigenlijk
Dat zijn we gelukkig mis gelopen. Dat gebeurde alleen in de VS zelf.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever getoeter dan van links naar rechts eigenlijk
Koeman tactiek alleen moet je ze dan niet in de 92e alsnog laten scoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, briljante strategie om eerst slecht te spelen, en daarna te scoren.
Canada had na vijf minuten al een enorme kans (David) om te scoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Canada heeft geen kans gehad, Marokkonliet canada de eerstr helft uitrazen en sloeg daarna toe. Marokko domineert de 2e helft en legt er 3 in
Marokko heeft terecht gewonnen, wat logisch is want Canada heeft simpelweg een stuk minder kwaliteit. Maar ondanks dat enorme kwaliteitsverschil was het middenveld van Canada beter. Terwijl Nederland afgelopen maandag geregeld overlopen werd. Dat is gewoon slecht gedaan van ons.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja Canada had het vizier niet scherp en Marokko heeft het solide gespeeld op de counter. Terechte winnaar
100% eensch.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokko heeft terecht gewonnen, wat logisch is want Canada heeft simpelweg een stuk minder kwaliteit. Maar ondanks dat enorme kwaliteitsverschil was het middenveld van Canada beter. Terwijl Nederland afgelopen maandag geregeld overlopen werd. Dat is gewoon slecht gedaan van ons.
Schijfje limoen bij doen en dan komt het vanzelf wel goed.quote:
Squirt of lemon?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Schijfje limoen bij doen en dan komt het vanzelf wel goed.
Marokko had dit keer net als Nederland de vorige keer een slechte pot. Verschil is dat de Marokkanen de omschakeling in de tweede helft wisten te maken en de Nederlanders er de vorige keer in bleven hangen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Marokko heeft terecht gewonnen, wat logisch is want Canada heeft simpelweg een stuk minder kwaliteit. Maar ondanks dat enorme kwaliteitsverschil was het middenveld van Canada beter. Terwijl Nederland afgelopen maandag geregeld overlopen werd. Dat is gewoon slecht gedaan van ons.
Dat Canada er niks van kan helpt ook wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:19 schreef Badada het volgende:
[..]
Marokko had dit keer net als Nederland de vorige keer een slechte pot. Verschil is dat de Marokkanen de omschakeling in de tweede helft wisten te maken en de Nederlanders er de vorige keer in bleven hangen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Canada had na vijf minuten al een enorme kans (David) om te scoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |