quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schrik er weer van hoeveel mensen een bepaald land haten. Daar heb ik nu helemaal geen last van.
De wereld is een prachtig vakantieparadijs met helaas mensen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fransen haat ik niet maar Frankrijk is wel een prachtig vakantieland met helaas Fransen.
Ze is er dit jaar blijkbaar ook weer bijquote:
Fransen zijn net als Nederlanders, alleen iets stugger. Het is niet moeilijk om geaccepteerd te worden, maar om te integreren is een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De wereld is een prachtig vakantieparadijs met helaas mensen.
2-0 graag. Mbappe scoren, maar die heeft toch iedereen op scorito.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Hier verder hup Frankrijk!
3-1
2 goals voor D'n Bappert
Dus Waku-Waku je voor een outlier duh.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2-0 graag. Mbappe scoren, maar die heeft toch iedereen op scorito.
Frankrijk speelt uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2-0 graag. Mbappe scoren, maar die heeft toch iedereen op scorito.
Arrogantie. Ik kan er gewoon niet tegenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schrik er weer van hoeveel mensen een bepaald land haten. Daar heb ik nu helemaal geen last van.
Dit kan op veel manieren worden uitgelegd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:12 schreef Xylar het volgende:
[..]
Arrogantie. Ik kan er gewoon niet tegen
Gebbetje ik betaal ze zelf uiteraard. Mits CP een topic warning plaatst.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Als Paraguay wint doneer ik 2 fok abbo's namens @:capuchon_jongen.
En dit betreft 2 compleet niet-willekeurige users, dus begin maar vast met slobberen.
Fransen lijken in de verste verte niet op Nederlanders. En gelukkig maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Fransen zijn net als Nederlanders, alleen iets stugger. Het is niet moeilijk om geaccepteerd te worden, maar om te integreren is een heel ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |