Dit Frankrijk is als ploeg heel veelzijdig. Ze kunnen winnen met aanvallend voetbal, maar ook heel goed spelen op resultaat. Dat is echt een kwaliteit van die ploeg. Na de goal hebben ze de wedstrijd vakkundig doodgemaakt en daarna veel krachten gespaard, want ze weten dat het toernooi nog lang duurt.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spijtig dat Paraguay die pingel weggaf, verder een draak van een wedstrijd en je kunt Frankrijk dus wel afstoppen. Zweden are you watching? Die gingen er veel te naïef in
Dat komt vooral omdat Paraguay aanvallend niets kan. Dat vind ik niet echt liggen aan de kwaliteit van Frankrijk. Zweden liep vol in het mes en Paraguay was stug maar tandeloos. Wel goed is dat ze nooit echt in paniek leken.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit Frankrijk is als ploeg heel veelzijdig. Ze kunnen winnen met aanvallend voetbal, maar ook heel goed spelen op resultaat. Dat is echt een kwaliteit van die ploeg. Na de goal hebben ze de wedstrijd vakkundig doodgemaakt en daarna veel krachten gespaard, want ze weten dat het toernooi nog lang duurt.
Nederland zou bij een 1-0 voorsprong massaal achteruit gaan lopen, zoals tegen Japan en dan zou de 1-1 alsnog vallen en dan zegt Koeman: "Tja, het was pech dat hij voor hun nét goed viel, zo tussen onze twee verdedigers"quote:Op zondag 5 juli 2026 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat Paraguay aanvallend niets kan. Dat vind ik niet echt liggen aan de kwaliteit van Frankrijk. Zweden liep vol in het mes en Paraguay was stug maar tandeloos. Wel goed is dat ze nooit echt in paniek leken.
quote:Op zondag 5 juli 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
Doelman van Paraguay is ziedend omdat Mbappe onsportief zou zijn geweest:
https://www.msn.com/nl-nl(...)9dfc01084f1a4b&ei=11
Misschien kan hij ook zijn ploeggenoten nog toespreken?
Leuke is dat hij de bal ook vrij snel tegen Mbappe aangooide als sportief gebaar met zijn "bleef het maar proberen".quote:Op zondag 5 juli 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
Doelman van Paraguay is ziedend omdat Mbappe onsportief zou zijn geweest:
https://www.msn.com/nl-nl(...)9dfc01084f1a4b&ei=11
Misschien kan hij ook zijn ploeggenoten nog toespreken?
Ik hoop dat ze hebben opgelet hoe Paraguay het deedquote:Op zondag 5 juli 2026 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Ik heb het gevoel dat Marokko de stokbroden gaat pakken dit keer. Als revanche van 4 jaar terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |