Ja, we missen inderdaad het type "beste voetballer ter wereld"quote:Op zondag 5 juli 2026 02:15 schreef Shreyas het volgende:
Wat een geweldige speler die Mbappé, los van zijn voetballende kwaliteiten, maar dat uitlokken, irriteren, blijven provoceren, die Paraguayanen werden mentaal dusdanig geraakt dat ze steeds minder gefocust waren op het voetbal. Dit zijn nou precies de type spelers die wij zo missen bij Oranje.
Bijna niemand gaat ook voetballen om linksback te worden of keeper.quote:Op zondag 5 juli 2026 01:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dit![]()
Niemand is toch gaan voetballen op zn 9e met dit gedoe als ultiem doel.
Is er ooit een toernooi van belang gewonnen met dit antivoetbal?quote:Op zondag 5 juli 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb stiekem wel genoten van Paraquay. Ze deden alles in hun krachten voor een goed resultaat en kwamen ook best ver. Die penel was dom, maar ik had het nog wel willen zien bij 0-0. Verder hadden ze natuurlijk wel meer kaarten moeten hebben. Scheidsrechter was corrupt en genoten van de Belg. Die was viesmad. Maar dat gejank over anti voetbal. Dit was ouderwetse winnaarsmentaliteit.
Paraguay is gewoon altijd een intens kutteam om tegen te voetballen, gooien alles dicht en de beuk erin.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb stiekem wel genoten van Paraquay. Ze deden alles in hun krachten voor een goed resultaat en kwamen ook best ver. Die penel was dom, maar ik had het nog wel willen zien bij 0-0. Verder hadden ze natuurlijk wel meer kaarten moeten hebben. Scheidsrechter was corrupt en genoten van de Belg. Die was viesmad. Maar dat gejank over anti voetbal. Dit was ouderwetse winnaarsmentaliteit.
Wat wil je dat ze dan doen, mee voetballen en er 5-0 afgaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is er ooit een toernooi van belang gewonnen met dit antivoetbal?
Dat wist ik niet van 98. Leuke feitjes. Dat Frankrijk won zelfs het WK toch? Maar Marokko kan wel wat informatie uit deze pot halen.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Paraguay is gewoon altijd een intens kutteam om tegen te voetballen, gooien alles dicht en de beuk erin.
In '98 won Frankrijk ook pas na verlenging met 1-0 van ze (achtste finale) en Spanje in 2010 (kwartfinale) werd ook slechts 1-0. Dus verwonderlijk is het niet.
Griekenland @ Euro 2004 krijgt hier een eervolle vermelding.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Griekenland destijds.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je komt op een toernooi om te voetballen toch? Laten zien wat je kunt als topsporters. Je land en supporters trots maken.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat wil je dat ze dan doen, mee voetballen en er 5-0 afgaan?
8-2-0 spelen en kampioen wordenquote:Op zondag 5 juli 2026 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Griekenland @ Euro 2004 krijgt hier een eervolle vermelding.
Nee, je komt om zo ver mogelijk te komen. Beetje leuk proberen te voetballen en er dan met 7-1 af gaan, dat is lachwekkend.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je komt op een toernooi om te voetballen toch? Laten zien wat je kunt als topsporters.
Precies, een ordinaire schopploeg zoals Paraguay wil ik ze niet noemen.quote:
Als je zo slecht bent dat je er met 7-1 afgaat dan verdien je ook niet om ver te komen. Het is een voetbaltoernooi.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, je komt om zo ver mogelijk te komen. Beetje leuk proberen te voetballen en er dan met 7-1 af gaan, dat is lachwekkend.
Dubbelquote:Op zondag 5 juli 2026 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben zich gekwalificeerd. Dan doe je mee. Dan ga je niet vrijwillig naar huis natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je zo slecht bent dat je er met 7-1 afgaat dan verdien je ook niet om ver te komen. Het is een voetbaltoernooi.
Als je er geen kont van kunt, kun je beter naar huis gaan.
Ook weer waarquote:Op zondag 5 juli 2026 09:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bijna niemand gaat ook voetballen om linksback te worden of keeper.
Je kunt ze wel afstoppen maar je moet er wel de spelers voor hebben en je moet ook bereid zijn 90 minuten compleet fysiek afbraakvoetbal te spelen.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spijtig dat Paraguay die pingel weggaf, verder een draak van een wedstrijd en je kunt Frankrijk dus wel afstoppen. Zweden are you watching? Die gingen er veel te naīef in
Normaal gesproken met een beetje niveau van scheids was Paraguay met 3 man minder geëindigd. Paraguay was erg georganiseerd en wist het Frankrijk moeilijk te maken maar dat had gekund zonder 3 acties over de grens. Ik ga er ook vanuit dat dit de laatste wedstrijd was van de scheids. Dat sloeg nergens opquote:Op zondag 5 juli 2026 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Griekenland destijds.
Maar goed, met om het even welke andere strategie, wint Paraguay natuurlijk ook niet. Als ze vol op de aanval gaan spelen tegen Frankrijk, gaan ze er waarschijnlijk dik af.
Scheidsrechter liet het toe. Ze hadden de pech dat Frankrijk zich niet liet provoceren.
Dit Frankrijk is als ploeg heel veelzijdig. Ze kunnen winnen met aanvallend voetbal, maar ook heel goed spelen op resultaat. Dat is echt een kwaliteit van die ploeg. Na de goal hebben ze de wedstrijd vakkundig doodgemaakt en daarna veel krachten gespaard, want ze weten dat het toernooi nog lang duurt.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spijtig dat Paraguay die pingel weggaf, verder een draak van een wedstrijd en je kunt Frankrijk dus wel afstoppen. Zweden are you watching? Die gingen er veel te naīef in
Dat komt vooral omdat Paraguay aanvallend niets kan. Dat vind ik niet echt liggen aan de kwaliteit van Frankrijk. Zweden liep vol in het mes en Paraguay was stug maar tandeloos. Wel goed is dat ze nooit echt in paniek leken.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit Frankrijk is als ploeg heel veelzijdig. Ze kunnen winnen met aanvallend voetbal, maar ook heel goed spelen op resultaat. Dat is echt een kwaliteit van die ploeg. Na de goal hebben ze de wedstrijd vakkundig doodgemaakt en daarna veel krachten gespaard, want ze weten dat het toernooi nog lang duurt.
Nederland zou bij een 1-0 voorsprong massaal achteruit gaan lopen, zoals tegen Japan en dan zou de 1-1 alsnog vallen en dan zegt Koeman: "Tja, het was pech dat hij voor hun nét goed viel, zo tussen onze twee verdedigers"quote:Op zondag 5 juli 2026 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat Paraguay aanvallend niets kan. Dat vind ik niet echt liggen aan de kwaliteit van Frankrijk. Zweden liep vol in het mes en Paraguay was stug maar tandeloos. Wel goed is dat ze nooit echt in paniek leken.
quote:Op zondag 5 juli 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
Doelman van Paraguay is ziedend omdat Mbappe onsportief zou zijn geweest:
https://www.msn.com/nl-nl(...)9dfc01084f1a4b&ei=11
Misschien kan hij ook zijn ploeggenoten nog toespreken?
Leuke is dat hij de bal ook vrij snel tegen Mbappe aangooide als sportief gebaar met zijn "bleef het maar proberen".quote:Op zondag 5 juli 2026 19:04 schreef Felagund het volgende:
Doelman van Paraguay is ziedend omdat Mbappe onsportief zou zijn geweest:
https://www.msn.com/nl-nl(...)9dfc01084f1a4b&ei=11
Misschien kan hij ook zijn ploeggenoten nog toespreken?
Ik hoop dat ze hebben opgelet hoe Paraguay het deedquote:Op zondag 5 juli 2026 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Ik heb het gevoel dat Marokko de stokbroden gaat pakken dit keer. Als revanche van 4 jaar terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |