Tot morgen makker.quote:Op zondag 5 juli 2026 01:06 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid![]()
Zonder dit topic had ik deze wedstrijd echt nooit getrokken.
Welterusten
Slaapwelquote:Op zondag 5 juli 2026 01:06 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid![]()
Zonder dit topic had ik deze wedstrijd echt nooit getrokken.
Welterusten
Slaap lekker en werkse morgen!quote:Op zondag 5 juli 2026 01:07 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga er ook vandoor...
Morgen weer werken![]()
Tot morgen vriendjes![]()
Slaapwel
Dat is toch ook voetbalquote:Op zondag 5 juli 2026 01:08 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een tergend irritant team dat Paraguay, nul intentie ook maar iets te doen met de bal. Busje parkeren, tijdrekken, zuigen, treiteren en overtredingen maken. Kom dan gewoon niet naar een WK als dit het enige is dat je gaat doen als land.
Dit was voornamelijk proberen om niet te voetballen en de tegenstander het voetballen onmogelijk te maken. Dan kun je toch veel meer respect hebben voor zo een Kaapverdië.quote:
Eens, maar dan moet de scheidsrechter wel bij zijn verstand zijn anders wordt het een rare situatie.quote:
Ik kan hier ook van genietenquote:Op zondag 5 juli 2026 01:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit was voornamelijk proberen om niet te voetballen en de tegenstander het voetballen onmogelijk te maken. Dan kun je toch veel meer respect hebben voor zo een Kaapverdië.
Ik moet ook werken morgen. Gelukkig duurt dat nog erg langquote:Op zondag 5 juli 2026 01:07 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga er ook vandoor...
Morgen weer werken![]()
Tot morgen vriendjes![]()
Slaapwel
Ditquote:Op zondag 5 juli 2026 01:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit was voornamelijk proberen om niet te voetballen en de tegenstander het voetballen onmogelijk te maken. Dan kun je toch veel meer respect hebben voor zo een Kaapverdië.
Ik voetbalde om te winnen. Als jij een andere insteek had wilde ik je niet graag als teamgenoot.quote:Op zondag 5 juli 2026 01:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dit![]()
Niemand is toch gaan voetballen op zn 9e met dit gedoe als ultiem doel.
Op ons niveau (reserve 5e klasse), 35+ leeftijd en je geeft out of the blue iemand een tik zoalsquote:Op zondag 5 juli 2026 01:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik voetbalde om te winnen. Als jij een andere insteek had wilde ik je niet graag als teamgenoot.
Maar nogmaals, dit was totaal debiel omdat de scheidsrechter het toeliet.
Jij stelde dat niemand was gaan voetballen en alles overhad voor een resultaat. Als je eenmaal oud en uitgeblust bent is het een ander verhaalquote:Op zondag 5 juli 2026 01:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Op ons niveau (reserve 5e klasse), 35+ leeftijd en je geeft out of the blue iemand een tik zoals
mbappe kreeg in de 1e helft of zo’n natrap-actie in de 2e krijg je t ook gewoon te horen hoor. Iedereen stapt het veld op om te winnen maar je hoeft je niet als een volslagen mongool te gedragen.
Je hoopt maar dat Mpabbe met dat lachen en weglopen en praten iets zegt als: jij kan echt vrij weinig he met je enorme flaporen, blijven proberen knul
Ik zal de volgende keer het deel waar ik het mee eens ben niet negeren (wat op zichzelf al een goedkeuring is) maar expliciet quoten +quote:Op zondag 5 juli 2026 01:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij stelde dat niemand was gaan voetballen en alles overhad voor een resultaat. Als je eenmaal oud en uitgeblust bent is het een ander verhaal
Verder negeer je dat ik dit ook niet oke vond door een duidelijk schuldige.
Gefeliciteerd maat je staat nog een paar plaatsten achter me deze morgen. Misschien heb je me nu wel bijgehaaldquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |