@Stoorzendert @weloefloesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die ene waar Chinezen vleermuizen vreten.
Ze hebben hier intussen het vuurwerk ook gevonden. Al valt het nog wel mee.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mag ik bij jou blijven totdat Marokko is uitgeschakeld?
Shariaman.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De politie Den Haag heeft het blijkbaar niet zo op superhelden
Burgerwachten hebben het in die series vaak ook aan de stok met de altijd nutteloze politie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De politie Den Haag heeft het blijkbaar niet zo op superhelden
een zeldzame shreyas take die houd snijdt!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Marokko blijkt dus eigenlijk een heel matig elftal. Canada was de betere ploeg, domineerde het middenveld. Uit een slim genomen vrije schop maken ze 1-0 en daarna scoren ze nog uit twee counters.
Bizar dat Nederland niet de confrontatie aandurven met dit Marokko. Met Gravenberch (Liverpool), Reijnders (Manchester City), Frenkie de Jong (Barcelona) heb je middenvelders van wereldklasse. En dan toch nog bang zijn voor Marokko. Echt een tactische blunder van Koeman.
Jaaahaaaa, de boodschap is binnengekomen. Ik ga er niets mee doen, maar het is duidelijk. Laat het gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Marokko blijkt dus eigenlijk een heel matig elftal. Canada was de betere ploeg, domineerde het middenveld. Uit een slim genomen vrije schop maken ze 1-0 en daarna scoren ze nog uit twee counters.
Bizar dat Nederland niet de confrontatie aandurven met dit Marokko. Met Gravenberch (Liverpool), Reijnders (Manchester City), Frenkie de Jong (Barcelona) heb je middenvelders van wereldklasse. En dan toch nog bang zijn voor Marokko. Echt een tactische blunder van Koeman.
Wel lekker liegen tegen journalisten genot. Ipv dat ze hun "buurtkinderen" de cameras laten slopen en tot kopschoppen overgaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:47 schreef RipCity het volgende:
Buurtvaders heb je ook geen pepernoot aan
In'shCalland door de bocht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
Shreyas heeft weer eens de wedstrijd niet gezien
Gefeliciteerd hier is het ook vooral feest dus niks mis mee. Beetje tuteren en als je zwaait zwaaien ze terug.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier is het anders heel rustig.
één van mijn minst favoriete rubrieken maar hij houdt het wel lang vol.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
Shreyas heeft weer eens de wedstrijd niet gezien
Deze keer had ie gewoon gelijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van mijn minst favoriete rubrieken maar hij houdt het wel lang vol.
Canada heeft geen kans gehad, Marokkonliet canada de eerstr helft uitrazen en sloeg daarna toe. Marokko domineert de 2e helft en legt er 3 inquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Paraguay Frankrijk zou ik ook lekker overslaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van mijn minst favoriete rubrieken maar hij houdt het wel lang vol.
Ja Canada had het vizier niet scherp en Marokko heeft het solide gespeeld op de counter. Terechte winnaarquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Canada heeft geen kans gehad, Marokkonliet canada de eerstr helft uitrazen en sloeg daarna toe. Marokko domineert de 2e helft en legt er 3 in
Nou Frankrijk moet wel door om die Marokkanen even op te rollen (alhoewel ik andersom net zo leuk zou vinden sans het rellen)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Paraguay Frankrijk zou ik ook lekker overslaan
Als Nederland in een beetje in goede doen was, had je 60% kans om te winnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |