Mexicoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kunnen we dat nog een echte underdog noemen? Ik dacht ook aan Colombia maar die zijn oprecht goed.
Er zitten toch Marokkanenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
waarom wordt Canada uitgefloten, is toch een thuiswedstrijd voor ze
Ze spelen in Amerikaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
waarom wordt Canada uitgefloten, is toch een thuiswedstrijd voor ze
Ja. Ik vind eigenlijk iedereen buiten Spanje, Frankrijk en Argentinie een echte underdog. Ook Brazilie in de huidige staat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kunnen we dat nog een echte underdog noemen? Ik dacht ook aan Colombia maar die zijn oprecht goed.
Massivequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze spelen in Amerika
Dat is een heel groot land
Argentijnen kunnen er geen klote vanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Ik vind eigenlijk iedereen buiten Spanje, Frankrijk en Argentinie een echte underdog. Ook Brazilie in de huidige staat.
Ja anders wordt het rijtje potentiële wel heel kort.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Argentinie neem ik ook niet serieus eigenlijk. Alleen door hun pret loting kunnen ze ver komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Ik vind eigenlijk iedereen buiten Spanje, Frankrijk en Argentinie een echte underdog. Ook Brazilie in de huidige staat.
Top Oss messentrekkers genotquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Die jongens zouden het nog moeilijk krijgen om bij Oss uit te blinken.
Hoe gaan jouw voorspellingen over het algemeen? Niet zo best geloof ik?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:
Opzich mag deze er wel in voor een KNOTSGEKKE slotfase
Maar dat zou wel m'n voorspelling verpesten
Die kunnen er niet veel van. Lollerpoule, vorige ronde een lollertegenstander uit een andere lollerpoule...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Canada sterft ook in goede bedoelingen en verder niks he
Ik heb vandaag een tussenstand gepost.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaan jouw voorspellingen over het algemeen? Niet zo best geloof ik?
Ik had in de 16e finale 5 v/d 16 wedstrijden helemaal goedquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaan jouw voorspellingen over het algemeen? Niet zo best geloof ik?
Ik denk wel dat die het elke tegenstander moeilijk kunnen maken. Zijn niet veel slechter dan vier jaar geleden, denk ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Argentinie neem ik ook niet serieus eigenlijk. Alleen door hun pret loting kunnen ze ver komen.
Voor de titel/finale toch wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
503quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een tussenstand gepost.
Oh dat is best netjesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had in de 16e finale 5 v/d 16 wedstrijden helemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |