Veel plezier over 4 jaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik vind 3 landen als hosts wel teveel boys.
Anders hadden we Canada troep hier niet gehad.
Ik ook. Echt woest na de 1e helft.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog teleurgestelder in Koeman geworden door deze pot.
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
Die mogen ze hebben van mijquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gun je het hoor onze meningsverschillen daargelaten.
Senegal had je toch ook best hun terechte overwinning gegund?
Canada heeft toch ook niks laten zien dit toernooi, 6-0 tegen 9 man van Qatar kun je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:53 schreef matspontius het volgende:
[..]
Realistisch - Frankrijk is gewoon 2 klassen beter. Die Atlas jankerds worden dan halal geslacht door de Fransosen. En dan breekt de hel pas echt los in Marseille, Parijs, etc.
Ze zijn een ronde verder gekomen dan Oranje.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
Dan zijn de meeste hosts wel redelijke landen. Argentinie, Marokko, Spanje en Portugal kunnen sowieso wel als groepshoofd.quote:
Eén van de sterrenquote:
Messi, Mbappe, Haaland en Kane lachen hardquote:
Doelde voornamelijk op België maar dit vind ik erg coulant.quote:
Als Nederland tegen Zuid-Afrika had mogen spelen, dan waren ze ook wel door.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze zijn een ronde verder gekomen dan Oranje.
En Duitsland.
Dit is echt geen wonderploeg als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ook. Echt woest na de 1e helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |