Kunnen hoe dan ook genieten van de Parijse taferelen erna, wordt genietenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Doelde voornamelijk op België maar dit vind ik erg coulant.
Hup Marokko dan maar, al vrees ik een Franse slachtpartij
Die wedstrijd was echt zo gruwelijk slecht he, Canada - ZAF. Mijn god.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland tegen Zuid-Afrika had mogen spelen, dan waren ze ook wel door.
Dat mag jij natuurlijk vindenquote:
Met 5 verdedigers sowieso wel ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland tegen Zuid-Afrika had mogen spelen, dan waren ze ook wel door.
Ja, belachelijk dat soort wedstrijden in de KO-fase.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt zo gruwelijk slecht he, Canada - ZAF. Mijn god.
Snap die Turkse vlag ook nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit toch liever in de kroeg denk ik.
Is politie te paard toch eigenlijk dierenmishandeling. Het dier wat het meest schrikkerig van allen waarschijnlijk.quote:
Ik heb hem niet eens opgehangen deze keer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap die Turkse vlag ook niet
Ik heb mijn Nederlandse vlag meteen naar binnen gehaald op dinsdagmiddag als de successupporter die ik ben
Vast wel maar geen belangrijke doelpunten gemaakt om überhaupt door te komenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gravenberch is nog beter man. Ga fietsen.
Ja de Turkse vlaggen waren hier ook meteen de volgende ochtend weg idd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap die Turkse vlag ook niet
Ik heb mijn Nederlandse vlag meteen naar binnen gehaald op dinsdagmiddag als de successupporter die ik ben
Walgelijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens opgehangen deze keer.
ze kunnen beter een neushoorn nemenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is politie te paard toch eigenlijk dierenmishandeling. Het dier wat het meest schrikkerig van allen waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |