Ik dacht ik wacht even tot de kwartfinalequote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens opgehangen deze keer.
Oke Mehmetquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de Turkse vlaggen waren hier ook meteen de volgende ochtend weg idd.
Jouw schuld dat Nederland eruit ligt dusquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens opgehangen deze keer.
Nee Guardiola toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht even tot de kwartfinale
Over 2 jaar weer een kans
Tenzij het kut Reiziger wordt daar ben ik echt bang voor
Ik was steeds te lui om dat ding te pakken en de buren deden dit jaar allemaal weinig want die zijn allemaal aan het verbouwen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht even tot de kwartfinale
Over 2 jaar weer een kans
Tenzij het kut Reiziger wordt daar ben ik echt bang voor
Kansloos idd. Of paruguay moet een wonder verichten straksquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Doelde voornamelijk op België maar dit vind ik erg coulant.
Hup Marokko dan maar, al vrees ik een Franse slachtpartij
Nu maken we het wel heel hypothetischquote:
Hier ook. Arme Turken. En ze hadden echt enorme verwachtingen dit keer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de Turkse vlaggen waren hier ook meteen de volgende ochtend weg idd.
Auto’s huren is meer een Turkendingquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:59 schreef Lothiriel het volgende:
Straks weer toeterende Marokkanen in hun gehuurde sportwagens door de stad
Robin van Persie!quote:
Dat weet je maar nooit met die politie tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
ALs ze zich gedragen heb ik hier 0 moeite mee.
Helaas niet waar ik woon (Vilvoordequote:
Ja volgens DENK is alles de schuld van de ME.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met die politie tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |