abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221170328

*G* Welkom in de ESF-SC *G*

De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl Green en Gordon kwallen zijn, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, dat het (g)een Ed Sheeran-vrije dag is, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, of je wel of niet een al dan niet in het bos schijtende paus bent, dat je midden in de nacht een feestje geeft, hoe erg (niet) dronken je bent, dat FOK advertenties bloedirritant zijn, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je laatste ervaring met afgelopen ESF en hoeveel meltdowns je dat bezorgd heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag ( O+ ), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
Bekijk deze YouTube-video


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif :J

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

:J
pi_221170330
Dit was weer per ongeluk.
  zondag 28 juni 2026 @ 01:56:14 #3
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170332
Hopelijk klopt de TT.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221170336
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:56 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk klopt de TT.
Ja :) Het voelt inmiddels wel wat frisser hier. Heerlijk.
  zondag 28 juni 2026 @ 01:58:46 #5
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170346
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:57 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja :) Het voelt inmiddels wel wat frisser hier. Heerlijk.
Dat is mooi. In mijn slaapkamer net gekeken, daar merk ik er niks van. In de woonkamer is het wel een halve graad afgekoeld, dus dat scheelt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221170357
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:58 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat is mooi. In mijn slaapkamer net gekeken, daar merk ik er niks van. In de woonkamer is het wel een halve graad afgekoeld, dus dat scheelt.
Het idee dat het afkoelt, laat het ook al wat koeler voelen. De gevoelstemperatuur is genot.
  zondag 28 juni 2026 @ 02:01:24 #7
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170358
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:01 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Het idee dat het afkoelt, laat het ook al wat koeler voelen. De gevoelstemperatuur is genot.
Het is deels ook psychologisch ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 02:02:21 #8
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170365
Geen hoekschop. Wel een hoekschop. Toch geen hoekschop.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 02:05:49 #9
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170381
Congo speelde zo goed tegen Portugal, maar het is wel heel erg armoedig tegen Oezbekistan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221170389
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:05 schreef Redefine het volgende:
Congo speelde zo goed tegen Portugal, maar het is wel heel erg armoedig tegen Oezbekistan.
Tja. Misschien is het dan ook helemaal niet erg als ze niet doorgaan :) Ik gun het Iran ook wel!
  zondag 28 juni 2026 @ 02:08:24 #11
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170398
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:07 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Tja. Misschien is het dan ook helemaal niet erg als ze niet doorgaan :) Ik gun het Iran ook wel!
Eens. Zou ook wel verklaren waarom ze zelden het WK halen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221170413
Hey er is een nachtploeg
  zondag 28 juni 2026 @ 02:12:38 #13
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170419
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:12 schreef NailQueen het volgende:
Hey er is een nachtploeg
Vooral een voetbalploeg.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221170421
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:08 schreef Redefine het volgende:

[..]
Eens. Zou ook wel verklaren waarom ze zelden het WK halen.
Naja, Nederland had ook moeite met Oezbekistan. Wellicht gaat het de tweede helft beter :D
  zondag 28 juni 2026 @ 02:13:40 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170422
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:12 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Naja, Nederland had ook moeite met Oezbekistan. Wellicht gaat het de tweede helft beter :D
Nederland deed het gewoon rustig aan bij de wedstrijden die er niet doe deden :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 02:14:57 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170426
Oezbekistan heeft een probleem. Khusanov mist de volgende wedstrijd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221170427
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:13 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nederland deed het gewoon rustig aan bij de wedstrijden die er niet doe deden :7
Daar lijkt het nu wel een beetje op :@
pi_221170438
Morgen is er weer Gluren bij de Buren. Dan komen bandjes/acts langs om voor publiek te spelen. Ik zit even te kijken wat er allemaal in Harderwijk komt, maar bij de eerste twee locaties die meedoen, staat nu "geannuleerd". Zal wel vanwege het weer zijn. Zonde hoor.
  zondag 28 juni 2026 @ 02:21:09 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221170446
Oezbekistan - Congo is, niet geheel verrassend, niet om aan te gluren. Maar Colombia - Portugal is erg leuk. Toch ga ik de tweede helft niet meer kijken. Billie nog veel kijkplezier :W
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221170454
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:21 schreef Redefine het volgende:
Oezbekistan - Congo is, niet geheel verrassend, niet om aan te gluren. Maar Colombia - Portugal is erg leuk. Toch ga ik de tweede helft niet meer kijken. Billie nog veel kijkplezier :W
Fijne nacht en hopelijk valt het mee met de warmte!
pi_221170456
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:12 schreef NailQueen het volgende:
Hey er is een nachtploeg
Yes! Ga je weer kerstliedjes posten?
pi_221170458
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:17 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen is er weer Gluren bij de Buren. Dan komen bandjes/acts langs om voor publiek te spelen. Ik zit even te kijken wat er allemaal in Harderwijk komt, maar bij de eerste twee locaties die meedoen, staat nu "geannuleerd". Zal wel vanwege het weer zijn. Zonde hoor.
Contactclown Doki is niet geannuleerd. Dat wordt vast een bijzonder feestje.
pi_221170468
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:25 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Yes! Ga je weer kerstliedjes posten?
We hebben duidelijk behoefte aan wat verkoeling

Bekijk deze YouTube-video
pi_221170474
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:29 schreef NailQueen het volgende:

[..]
We hebben duidelijk behoefte aan wat verkoeling

Bekijk deze YouTube-video
Toen ik vlak voor middernacht onder de bomen fietste en het behoorlijk aan het waaien was, voelde het ook een beetje alsof het sneeuwde. :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 28 juni 2026 @ 06:24:33 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_221171017
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 23:59 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Hmm, salmiak/framboos, dat klinkt uniek. Hoe smaakte ie? :)

edit:
[..]
Ah. Naja, goed dat je weer eens wat anders probeerde :)
In Nederland kan je Fisherman's Friend kopen met die smaak. Klopt niet helemaal, maar het komt in de buurt :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 28 juni 2026 @ 08:04:40 #26
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221171115
Lautaro Martinez heeft dan eindelijk weten te scoren op een WK. Maar dan wel uit een penalty. Zelfs tegen Jordanië kon die nog niet eens een veldoelpunt maken. Blijft toch bijzonder hoe een aantal spelers in het nationale team totaal niet het niveau van bij hun club halen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 08:16:30 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221171146
13 van de 16 Europese landen zijn een ronde verder. :o En sowieso 1 daarvan staat in de kwartfinale.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 28 juni 2026 @ 08:51:44 #28
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221171222
Ging goed te keer hier vannacht. 60 tot 100 bliksemflitsen per minuut :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221172016
Zo ik heb verrassend goed geslapen *O*
pi_221172029
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
13 van de 16 Europese landen zijn een ronde verder. :o En sowieso 1 daarvan staat in de kwartfinale.
Je zou denken dat er een reden is dat Europa historisch gezien altijd zoveel plekken had op het WK.
pi_221172585
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 06:24 schreef H_T het volgende:

[..]
In Nederland kan je Fisherman's Friend kopen met die smaak. Klopt niet helemaal, maar het komt in de buurt :)
Dat soort biertjes heb ik ook wel eens op. Dan ben je blij als het geen groot flesje/blikje is.
pi_221172610
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
13 van de 16 Europese landen zijn een ronde verder. :o En sowieso 1 daarvan staat in de kwartfinale.
Ja, erg netjes! Afrika doet het nog iets beter en Azië heeft geen goed WK.

Europa: 3/16
Z-Amerika: 1/6
N-Amerika: 3/6
Azië: 7/9
Afrika: 1/10
Oceanië: 1/1
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 12:22:45 #33
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221172819
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 11:54 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja, erg netjes! Afrika doet het nog iets beter en Azië heeft geen goed WK.

Europa: 3/16
Z-Amerika: 1/6
N-Amerika: 3/6
Azië: 7/9
Afrika: 1/10
Oceanië: 1/1
Hoe tel jij Oceanië?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221172938
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:22 schreef Meke het volgende:

[..]
Hoe tel jij Oceanië?
Ieder land op het WK bij de OFC, de kwalificatieroute van Oceanië.
pi_221173235
Hebben jullie het ook zo gehad met de hitte? ;(
Gelukkig gaat het weer morgen weer normaal doen.
  Moderator / Redactie FP zondag 28 juni 2026 @ 13:17:53 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221173271
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie het ook zo gehad met de hitte? ;(
Gelukkig gaat het weer morgen weer normaal doen.
2e helft van juli kans op tropische hitte weer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221173366
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
2e helft van juli kans op tropische hitte weer.
Ja verdorrie :(
  zondag 28 juni 2026 @ 13:33:07 #38
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221173387
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
2e helft van juli kans op tropische hitte weer.
Ja, dat kan niet hoor. Dan heb ik vakantie. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 28 juni 2026 @ 13:40:34 #39
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221173445
Gaat Wilco Kelderman iets winnen?
pi_221173608
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:40 schreef Momo het volgende:
Gaat Wilco Kelderman iets winnen?
Netjes van hem hoor!
pi_221173679
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:17 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen is er weer Gluren bij de Buren. Dan komen bandjes/acts langs om voor publiek te spelen. Ik zit even te kijken wat er allemaal in Harderwijk komt, maar bij de eerste twee locaties die meedoen, staat nu "geannuleerd". Zal wel vanwege het weer zijn. Zonde hoor.
Om 13 uur was ik bij een cabaretact. Dat zou om 13 uur beginnen en ik was er precies op tijd. Maar ook als eerste :') Gelukkig kwamen er daarna nog een stuk of 7 mensen, anders was het zo knullig. Hopelijk is het bij de rest wat drukker en hebben ze er bier. Ik heb zin in bier nu :)
  zondag 28 juni 2026 @ 14:32:46 #42
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_221173866
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:25 schreef Redefine het volgende:
Vergeet altijd dat Colombia ook wel een leuk volkslied heeft. @:Strani ook aan het kijken?
Nee ik heb 'm overgeslagen, was niet thuis.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_221174055
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef Strani het volgende:

[..]
Nee ik heb 'm overgeslagen, was niet thuis.
Ik hoorde net in de jumbo muziek van Julio Iglesias. Heb jij daar iets mee te maken?
  zondag 28 juni 2026 @ 14:57:27 #44
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_221174063
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:56 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik hoorde net in de jumbo muziek van Julio Iglesias. Heb jij daar iets mee te maken?
Natuurlijk. Wie moet dat anders gedaan hebben?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 28 juni 2026 @ 16:14:55 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221174834
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:40 schreef Momo het volgende:
Gaat Wilco Kelderman iets winnen?
:o _O_ :o _O_ :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 16:16:36 #46
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221174855
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:57 schreef Strani het volgende:

[..]
Natuurlijk. Wie moet dat anders gedaan hebben?
Jij moet je vader toch op een manier eren he.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221175159
Ik heb lekker afgekoeld in het buitenbad, fijn gezwommen! Alleen jammer dat ik een beetje verbrand ben op mijn schouder en rug, NM heeft me niet helemaal goed ingesmeerd daar :'(
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 28 juni 2026 @ 17:03:47 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_221175265
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 16:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb lekker afgekoeld in het buitenbad, fijn gezwommen! Alleen jammer dat ik een beetje verbrand ben op mijn schouder en rug, NM heeft me niet helemaal goed ingesmeerd daar :'(
De SCHOFT! :(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_221175451
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:03 schreef H_T het volgende:

[..]
De SCHOFT! :(
Zeg dat wel :(
  zondag 28 juni 2026 @ 17:40:49 #50
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_221175465
quote:
8s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:37 schreef Arizona het volgende:

[..]
Zeg dat wel :(
Jeetje, dus je bent weer single!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Moderator / Redactie FP zondag 28 juni 2026 @ 17:42:08 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221175470
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:40 schreef Strani het volgende:

[..]
Jeetje, dus je bent weer single!
Gaat dat zo snel?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 28 juni 2026 @ 17:51:15 #52
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221175550
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:40 schreef Strani het volgende:

[..]
Jeetje, dus je bent weer single!
Jij staat dus binnenkort voor de deur :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie FP zondag 28 juni 2026 @ 17:51:45 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221175555
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:

[..]
Jij staat dus binnenkort voor de deur :P
Moet ie langs mij 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 17:53:41 #54
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221175577
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:38 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ieder land op het WK bij de OFC, de kwalificatieroute van Oceanië.
Deden Nieuw Zeeland en Australië daar dan niet allebei aan mee? Want die doen wel allebei aan het WK toch _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221175609
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:53 schreef Meke het volgende:

[..]
Deden Nieuw Zeeland en Australië daar dan niet allebei aan mee? Want die doen wel allebei aan het WK toch _O-
Nee. Australië doet mee via Azië :)
  zondag 28 juni 2026 @ 17:57:57 #56
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_221175614
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:53 schreef Meke het volgende:

[..]
Deden Nieuw Zeeland en Australië daar dan niet allebei aan mee? Want die doen wel allebei aan het WK toch _O-
Maar Australië is aangesloten bij de Aziatische voetbalbond (AFC) en niet bij de Oceanische voetbalbond (OFC)
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zondag 28 juni 2026 @ 17:58:13 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221175617
Zie nu die wedstrijd van Argentinië - Jordanië. Die keeper van Jordanië is waarschijnlijk wel de slechtste keeper van dit toernooi. Dat kan echt niet _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 19:13:56 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221176011
Ondanks dat ik vannacht eindelijk deuren en ramen open heb kunnen zeggen om het hier wat af te koelen en het vandaag minder warm is dan de dagen ervoor. Is het nu het warmste tot nu toe |:) Leg het maar uit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221176039
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:13 schreef Redefine het volgende:
Ondanks dat ik vannacht eindelijk deuren en ramen open heb kunnen zeggen om het hier wat af te koelen en het vandaag minder warm is dan de dagen ervoor. Is het nu het warmste tot nu toe |:) Leg het maar uit.
Ja, de afkoeling valt hier in huis ook erg tegen. Het is na vannacht ook behoorlijk vochtig binnen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 28 juni 2026 @ 19:58:00 #60
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221176289
Die zon is best pittig. Gelukkig staat er nu wel een prettig briesje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221176446
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:40 schreef Strani het volgende:

[..]
Jeetje, dus je bent weer single!
Vergevingsgezind en edelmoedig als ik ben, heb ik besloten dat hij toch nog mijn partner mag blijven! Maar hij is gewaarschuwd!
pi_221176463
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:57 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Nee. Australië doet mee via Azië :)
Ze zijn wel erg intercontinentaal daar he. :wtf:
Voetballen via Azië, songfestival van Europa.
  zondag 28 juni 2026 @ 20:21:48 #63
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_221176537
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:14 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ze zijn wel erg intercontinentaal daar he. :wtf:
Voetballen via Azië, songfestival van Europa.
Als FC Twente steeds tegen Fortuna Sittard , MVV en Roda JC Kerkrade zou moeten spelen ben je daar op een bepaald moment ook wel klaar mee.

quote:
Australië was lid van de Oceanische voetbalbond OFC van 1966 tot en met 2005. Per 1 januari 2006 is Australië toegetreden tot de Aziatische voetbalbond AFC.

Australië was meestal oppermachtig in Oceanië door de geringe tegenstand van de overige landen in die regio. Door over te stappen naar de Aziatische bond gaan ze meerdere wedstrijden op hoger niveau spelen en naar verwachting stijgt daardoor ook het Australisch spelniveau. Dit moet leiden tot meer financiële mogelijkheden en vaker plaatsing voor het wereldkampioenschap.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Australisch_voetbalelftal_(mannen)


[ Bericht 0% gewijzigd door usagi414 op 28-06-2026 20:29:58 ]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zondag 28 juni 2026 @ 20:48:39 #64
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221176754
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:21 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Als FC Twente steeds tegen Fortuna Sittard , MVV en Roda JC Kerkrade zou moeten spelen ben je daar op een bepaald moment ook wel klaar mee.
[..]

En in die tijd moest de winnaar van de OFC tegen de nummer zes van Zuid-Amerika om zich te kwalificeren wat daardoor ook steeds niet lukte. Toen was het nog niet zo dat de winnaar van de OFC zich direct plaatst, waardoor nu Nieuw-Zeeland een gratis ticket voor het WK krijgt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221176941
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:48 schreef Redefine het volgende:

[..]
En in die tijd moest de winnaar van de OFC tegen de nummer zes van Zuid-Amerika om zich te kwalificeren wat daardoor ook steeds niet lukte. Toen was het nog niet zo dat de winnaar van de OFC zich direct plaatst, waardoor nu Nieuw-Zeeland een gratis ticket voor het WK krijgt.
Dat is op zich mooi, maar van spelen tegen betere tegenstanders word je uiteindelijk zelf ook beter natuurlijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_221176952
Het genot van Australië-Amerikaans Samoa 31-0
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 28 juni 2026 @ 21:08:48 #67
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_221176983
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat is op zich mooi, maar van spelen tegen betere tegenstanders word je uiteindelijk zelf ook beter natuurlijk.
Daarom posten sommigen van ons af en toe in de KSC :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 21:10:53 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_221177010
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:08 schreef Strani het volgende:

[..]
Daarom posten sommigen van ons af en toe in de KSC :Y
|:)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 21:12:06 #69
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_221177022
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:40 schreef Momo het volgende:
Gaat Wilco Kelderman iets winnen?
Pasen, pinksteren én sint juttemis vallen dit jaar op dezelfde dag. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_221177028
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:08 schreef Strani het volgende:

[..]
Daarom posten sommigen van ons af en toe in de KSC :Y
Dan heb je dat gevoel van Australië tegen Amerikaans Samoa inderdaad.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_221177041
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:12 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Pasen, pinksteren én sint juttemis vallen dit jaar op dezelfde dag. _O_
Hebben WE in Nederland geen wielertalent meer?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 28 juni 2026 @ 21:19:44 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221177138
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:08 schreef Strani het volgende:

[..]
Daarom posten sommigen van ons af en toe in de KSC :Y
Echt goede posters hebben dat helemaal niet nodig. Die kunnen elk moment presteren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 21:20:29 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221177152
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:13 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Hebben WE in Nederland geen wielertalent meer?
Bauke Mollema werd tweede. Die moeten we wel in de gaten houden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 21:23:49 #74
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221177213
De hydration break is tot nu toe het spannendste van de hele wedstrijd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221177236
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:20 schreef Redefine het volgende:

[..]
Bauke Mollema werd tweede. Die moeten we wel in de gaten houden.
Pas 39 inderdaad, dat is een echt talent.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')