SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
![]()
Dat is mooi. In mijn slaapkamer net gekeken, daar merk ik er niks van. In de woonkamer is het wel een halve graad afgekoeld, dus dat scheelt.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaHet voelt inmiddels wel wat frisser hier. Heerlijk.
Het idee dat het afkoelt, laat het ook al wat koeler voelen. De gevoelstemperatuur is genot.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is mooi. In mijn slaapkamer net gekeken, daar merk ik er niks van. In de woonkamer is het wel een halve graad afgekoeld, dus dat scheelt.
Het is deels ook psychologisch ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het idee dat het afkoelt, laat het ook al wat koeler voelen. De gevoelstemperatuur is genot.
Tja. Misschien is het dan ook helemaal niet erg als ze niet doorgaanquote:Op zondag 28 juni 2026 02:05 schreef Redefine het volgende:
Congo speelde zo goed tegen Portugal, maar het is wel heel erg armoedig tegen Oezbekistan.
Eens. Zou ook wel verklaren waarom ze zelden het WK halen.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja. Misschien is het dan ook helemaal niet erg als ze niet doorgaanIk gun het Iran ook wel!
Vooral een voetbalploeg.quote:
Naja, Nederland had ook moeite met Oezbekistan. Wellicht gaat het de tweede helft beterquote:Op zondag 28 juni 2026 02:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Zou ook wel verklaren waarom ze zelden het WK halen.
Nederland deed het gewoon rustig aan bij de wedstrijden die er niet doe dedenquote:Op zondag 28 juni 2026 02:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, Nederland had ook moeite met Oezbekistan. Wellicht gaat het de tweede helft beter
Daar lijkt het nu wel een beetje opquote:Op zondag 28 juni 2026 02:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederland deed het gewoon rustig aan bij de wedstrijden die er niet doe deden
Fijne nacht en hopelijk valt het mee met de warmte!quote:Op zondag 28 juni 2026 02:21 schreef Redefine het volgende:
Oezbekistan - Congo is, niet geheel verrassend, niet om aan te gluren. Maar Colombia - Portugal is erg leuk. Toch ga ik de tweede helft niet meer kijken. Billie nog veel kijkplezier
Contactclown Doki is niet geannuleerd. Dat wordt vast een bijzonder feestje.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:17 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen is er weer Gluren bij de Buren. Dan komen bandjes/acts langs om voor publiek te spelen. Ik zit even te kijken wat er allemaal in Harderwijk komt, maar bij de eerste twee locaties die meedoen, staat nu "geannuleerd". Zal wel vanwege het weer zijn. Zonde hoor.
We hebben duidelijk behoefte aan wat verkoelingquote:Op zondag 28 juni 2026 02:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Yes! Ga je weer kerstliedjes posten?
Toen ik vlak voor middernacht onder de bomen fietste en het behoorlijk aan het waaien was, voelde het ook een beetje alsof het sneeuwde.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben duidelijk behoefte aan wat verkoeling
Bekijk deze YouTube-video
In Nederland kan je Fisherman's Friend kopen met die smaak. Klopt niet helemaal, maar het komt in de buurtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, salmiak/framboos, dat klinkt uniek. Hoe smaakte ie?
edit:
[..]
Ah. Naja, goed dat je weer eens wat anders probeerde![]()
Je zou denken dat er een reden is dat Europa historisch gezien altijd zoveel plekken had op het WK.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
13 van de 16 Europese landen zijn een ronde verder.En sowieso 1 daarvan staat in de kwartfinale.
Dat soort biertjes heb ik ook wel eens op. Dan ben je blij als het geen groot flesje/blikje is.quote:Op zondag 28 juni 2026 06:24 schreef H_T het volgende:
[..]
In Nederland kan je Fisherman's Friend kopen met die smaak. Klopt niet helemaal, maar het komt in de buurt
Ja, erg netjes! Afrika doet het nog iets beter en Azië heeft geen goed WK.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
13 van de 16 Europese landen zijn een ronde verder.En sowieso 1 daarvan staat in de kwartfinale.
Hoe tel jij Oceanië?quote:Op zondag 28 juni 2026 11:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, erg netjes! Afrika doet het nog iets beter en Azië heeft geen goed WK.
Europa: 3/16
Z-Amerika: 1/6
N-Amerika: 3/6
Azië: 7/9
Afrika: 1/10
Oceanië: 1/1
2e helft van juli kans op tropische hitte weer.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie het ook zo gehad met de hitte?![]()
Gelukkig gaat het weer morgen weer normaal doen.
Ja verdorriequote:Op zondag 28 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2e helft van juli kans op tropische hitte weer.
Ja, dat kan niet hoor. Dan heb ik vakantie.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2e helft van juli kans op tropische hitte weer.
Om 13 uur was ik bij een cabaretact. Dat zou om 13 uur beginnen en ik was er precies op tijd. Maar ook als eerstequote:Op zondag 28 juni 2026 02:17 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen is er weer Gluren bij de Buren. Dan komen bandjes/acts langs om voor publiek te spelen. Ik zit even te kijken wat er allemaal in Harderwijk komt, maar bij de eerste twee locaties die meedoen, staat nu "geannuleerd". Zal wel vanwege het weer zijn. Zonde hoor.
Nee ik heb 'm overgeslagen, was niet thuis.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:25 schreef Redefine het volgende:
Vergeet altijd dat Colombia ook wel een leuk volkslied heeft. @:Strani ook aan het kijken?
Ik hoorde net in de jumbo muziek van Julio Iglesias. Heb jij daar iets mee te maken?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik heb 'm overgeslagen, was niet thuis.
Natuurlijk. Wie moet dat anders gedaan hebben?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoorde net in de jumbo muziek van Julio Iglesias. Heb jij daar iets mee te maken?
Jij moet je vader toch op een manier eren he.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wie moet dat anders gedaan hebben?
De SCHOFT!quote:Op zondag 28 juni 2026 16:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb lekker afgekoeld in het buitenbad, fijn gezwommen! Alleen jammer dat ik een beetje verbrand ben op mijn schouder en rug, NM heeft me niet helemaal goed ingesmeerd daar
Gaat dat zo snel?quote:
Jij staat dus binnenkort voor de deurquote:
Moet ie langs mijquote:Op zondag 28 juni 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij staat dus binnenkort voor de deur
Deden Nieuw Zeeland en Australië daar dan niet allebei aan mee? Want die doen wel allebei aan het WK tochquote:Op zondag 28 juni 2026 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ieder land op het WK bij de OFC, de kwalificatieroute van Oceanië.
Nee. Australië doet mee via Aziëquote:Op zondag 28 juni 2026 17:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Deden Nieuw Zeeland en Australië daar dan niet allebei aan mee? Want die doen wel allebei aan het WK toch
Maar Australië is aangesloten bij de Aziatische voetbalbond (AFC) en niet bij de Oceanische voetbalbond (OFC)quote:Op zondag 28 juni 2026 17:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Deden Nieuw Zeeland en Australië daar dan niet allebei aan mee? Want die doen wel allebei aan het WK toch
Ja, de afkoeling valt hier in huis ook erg tegen. Het is na vannacht ook behoorlijk vochtig binnen.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:13 schreef Redefine het volgende:
Ondanks dat ik vannacht eindelijk deuren en ramen open heb kunnen zeggen om het hier wat af te koelen en het vandaag minder warm is dan de dagen ervoor. Is het nu het warmste tot nu toeLeg het maar uit.
Vergevingsgezind en edelmoedig als ik ben, heb ik besloten dat hij toch nog mijn partner mag blijven! Maar hij is gewaarschuwd!quote:
Ze zijn wel erg intercontinentaal daar he.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Australië doet mee via Azië
Als FC Twente steeds tegen Fortuna Sittard , MVV en Roda JC Kerkrade zou moeten spelen ben je daar op een bepaald moment ook wel klaar mee.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg intercontinentaal daar he.![]()
Voetballen via Azië, songfestival van Europa.
quote:Australië was lid van de Oceanische voetbalbond OFC van 1966 tot en met 2005. Per 1 januari 2006 is Australië toegetreden tot de Aziatische voetbalbond AFC.
Australië was meestal oppermachtig in Oceanië door de geringe tegenstand van de overige landen in die regio. Door over te stappen naar de Aziatische bond gaan ze meerdere wedstrijden op hoger niveau spelen en naar verwachting stijgt daardoor ook het Australisch spelniveau. Dit moet leiden tot meer financiële mogelijkheden en vaker plaatsing voor het wereldkampioenschap.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Australisch_voetbalelftal_(mannen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |