abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2026 @ 08:04:40 #26
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221171115
Lautaro Martinez heeft dan eindelijk weten te scoren op een WK. Maar dan wel uit een penalty. Zelfs tegen Jordanië kon die nog niet eens een veldoelpunt maken. Blijft toch bijzonder hoe een aantal spelers in het nationale team totaal niet het niveau van bij hun club halen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 08:16:30 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221171146
13 van de 16 Europese landen zijn een ronde verder. :o En sowieso 1 daarvan staat in de kwartfinale.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 28 juni 2026 @ 08:51:44 #28
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221171222
Ging goed te keer hier vannacht. 60 tot 100 bliksemflitsen per minuut :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221172016
Zo ik heb verrassend goed geslapen *O*
pi_221172029
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
13 van de 16 Europese landen zijn een ronde verder. :o En sowieso 1 daarvan staat in de kwartfinale.
Je zou denken dat er een reden is dat Europa historisch gezien altijd zoveel plekken had op het WK.
pi_221172585
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 06:24 schreef H_T het volgende:

[..]
In Nederland kan je Fisherman's Friend kopen met die smaak. Klopt niet helemaal, maar het komt in de buurt :)
Dat soort biertjes heb ik ook wel eens op. Dan ben je blij als het geen groot flesje/blikje is.
pi_221172610
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
13 van de 16 Europese landen zijn een ronde verder. :o En sowieso 1 daarvan staat in de kwartfinale.
Ja, erg netjes! Afrika doet het nog iets beter en Azië heeft geen goed WK.

Europa: 3/16
Z-Amerika: 1/6
N-Amerika: 3/6
Azië: 7/9
Afrika: 1/10
Oceanië: 1/1
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 12:22:45 #33
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221172819
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 11:54 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja, erg netjes! Afrika doet het nog iets beter en Azië heeft geen goed WK.

Europa: 3/16
Z-Amerika: 1/6
N-Amerika: 3/6
Azië: 7/9
Afrika: 1/10
Oceanië: 1/1
Hoe tel jij Oceanië?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221172938
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:22 schreef Meke het volgende:

[..]
Hoe tel jij Oceanië?
Ieder land op het WK bij de OFC, de kwalificatieroute van Oceanië.
pi_221173235
Hebben jullie het ook zo gehad met de hitte? ;(
Gelukkig gaat het weer morgen weer normaal doen.
  Moderator / Redactie FP zondag 28 juni 2026 @ 13:17:53 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221173271
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie het ook zo gehad met de hitte? ;(
Gelukkig gaat het weer morgen weer normaal doen.
2e helft van juli kans op tropische hitte weer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221173366
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
2e helft van juli kans op tropische hitte weer.
Ja verdorrie :(
  zondag 28 juni 2026 @ 13:33:07 #38
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221173387
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
2e helft van juli kans op tropische hitte weer.
Ja, dat kan niet hoor. Dan heb ik vakantie. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 28 juni 2026 @ 13:40:34 #39
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221173445
Gaat Wilco Kelderman iets winnen?
pi_221173608
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:40 schreef Momo het volgende:
Gaat Wilco Kelderman iets winnen?
Netjes van hem hoor!
pi_221173679
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 02:17 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen is er weer Gluren bij de Buren. Dan komen bandjes/acts langs om voor publiek te spelen. Ik zit even te kijken wat er allemaal in Harderwijk komt, maar bij de eerste twee locaties die meedoen, staat nu "geannuleerd". Zal wel vanwege het weer zijn. Zonde hoor.
Om 13 uur was ik bij een cabaretact. Dat zou om 13 uur beginnen en ik was er precies op tijd. Maar ook als eerste :') Gelukkig kwamen er daarna nog een stuk of 7 mensen, anders was het zo knullig. Hopelijk is het bij de rest wat drukker en hebben ze er bier. Ik heb zin in bier nu :)
  zondag 28 juni 2026 @ 14:32:46 #42
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_221173866
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 01:25 schreef Redefine het volgende:
Vergeet altijd dat Colombia ook wel een leuk volkslied heeft. @:Strani ook aan het kijken?
Nee ik heb 'm overgeslagen, was niet thuis.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_221174055
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef Strani het volgende:

[..]
Nee ik heb 'm overgeslagen, was niet thuis.
Ik hoorde net in de jumbo muziek van Julio Iglesias. Heb jij daar iets mee te maken?
  zondag 28 juni 2026 @ 14:57:27 #44
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_221174063
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:56 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik hoorde net in de jumbo muziek van Julio Iglesias. Heb jij daar iets mee te maken?
Natuurlijk. Wie moet dat anders gedaan hebben?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 28 juni 2026 @ 16:14:55 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221174834
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:40 schreef Momo het volgende:
Gaat Wilco Kelderman iets winnen?
:o _O_ :o _O_ :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 28 juni 2026 @ 16:16:36 #46
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221174855
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:57 schreef Strani het volgende:

[..]
Natuurlijk. Wie moet dat anders gedaan hebben?
Jij moet je vader toch op een manier eren he.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221175159
Ik heb lekker afgekoeld in het buitenbad, fijn gezwommen! Alleen jammer dat ik een beetje verbrand ben op mijn schouder en rug, NM heeft me niet helemaal goed ingesmeerd daar :'(
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 28 juni 2026 @ 17:03:47 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_221175265
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 16:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb lekker afgekoeld in het buitenbad, fijn gezwommen! Alleen jammer dat ik een beetje verbrand ben op mijn schouder en rug, NM heeft me niet helemaal goed ingesmeerd daar :'(
De SCHOFT! :(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_221175451
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:03 schreef H_T het volgende:

[..]
De SCHOFT! :(
Zeg dat wel :(
  zondag 28 juni 2026 @ 17:40:49 #50
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_221175465
quote:
8s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:37 schreef Arizona het volgende:

[..]
Zeg dat wel :(
Jeetje, dus je bent weer single!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')