Je bent de warmte ontvlucht?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:05 schreef H_T het volgende:
vanuit Finland, en ik kan melden dat Finnair in de in-flight entertainment een album van Blind Channel heeft staan
Ik neem aan dat je niet de tekst van hun ESF liedje hebt nagedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:05 schreef H_T het volgende:
vanuit Finland, en ik kan melden dat Finnair in de in-flight entertainment een album van Blind Channel heeft staan
En wat brengt jou naar Finland?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:05 schreef H_T het volgende:
Het vliegtuig, dat zeg ik toch?!?quote:
Maanden terug al geboekt dus eigenlijk niet, maar het komt wel goed uitquote:
Veel plezier i.i.g. Waar in Finland zit je en ga je naartoe?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Maanden terug al geboekt dus eigenlijk niet, maar het komt wel goed uit
Ik ga een pretparktrip doen met andere gekkiesquote:
Hij verlaat het WK voortijdig?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:52 schreef Redefine het volgende:
Ik zag dat Wegorst is coming home.
Nou ja niet voor Heracles fans dan
Leukquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga een pretparktrip doen met andere gekkies
Nee, maar Gakpo misschien welquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij verlaat het WK voortijdig?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar Gakpo misschien wel![]()
Doet mij denken aan Boulahrouz bij het EK van 2008.
Het ongeboren kind van hem en zijn vriendin is overleden.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ongeboren kind van hem en zijn vriendin is overleden.
Ik moest daar ook gelijk aan denkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als hij zich terugtrekt zou dat zeer begrijpelijk zijn. Familie en geliefden gaan altijd voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ongeboren kind van hem en zijn vriendin is overleden.
Ja. Al is het per persoon verschillend. De een wil verder om eren en later te rouwen. De ander past het beter om naar huis te gaan. Rouw blijft iets aparts en heel persoonlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als hij zich terugtrekt zou dat zeer begrijpelijk zijn. Familie en geliefden gaan altijd voor.
quote:
Hier nog geen regen gezien en het wil binnen nog niet echt afkoelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan nu eindelijk alle ramen en ventilatieroosters open zetten. Het regent wel maar gelukkig niet aan binnen
Ik heb hier nu ook eindelijk de ramen en deuren open kunnen zetten omdat de temperatuur buiten wat minder hoog is. Hier hangt al de hele dag onweer en regen in de lucht, maar het is nooit losgebarsten dus het is heel erg benauwd. Pas rond halfdrie vannacht gaat het regenen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan nu eindelijk alle ramen en ventilatieroosters open zetten. Het regent wel maar gelukkig niet aan binnen
De onweersbuien zullen bij jou dan ook wel nog in de lucht blijven hangen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eigenlijk is het sinds de bui van vanmiddag alleen maar benauwder geworden in huis.
Het is welgeteld 1 graden gezakt. Nouja het is tenminste iets.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Het scheelt vaak vooral voor de benauwdheid. Wel prettig om wat frisse lucht het huis in te laten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is welgeteld 1 graden gezakt. Nouja het is tenminste iets.
Ja, daar deed het me ook aan denken. En toen speelden we de wedstrijd erop heel slecht. Hopelijk is het nu anders.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
WHOOOOO!! Wat heb ik voor onterechte karma gekregen.
Ik dronk net nog even een biertje en zag het onweer dichterbij komen. "Ik ga naar huis.". Dus ik naar huis, de wind woei steeds harder en bleef droog tot thuis. Deed de deur open, deed de parasol dicht en borg em op in het schuurtje en toen ik binnen mijn schoenen uit wilde doen, hoorde ik de druppels.
Top timing voor Billie!
Hmm, salmiak/framboos, dat klinkt uniek. Hoe smaakte ie?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:13 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik open net een lokaal biertje met de smaak zoute drop/framboos
Ah. Naja, goed dat je weer eens wat anders probeerdequote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:32 schreef H_T het volgende:
Het dropbier is leuk voor een keertje, maar ik hoef het niet heel vaak te hebben. En dat is maar goed ook want het kost 5 euro per blik
Ja. Al schijnt die het al voor de wedstrijd van Tunesië te hebben geweten. En bij Boulahrouz was het kindje al geboren en overleedquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar deed het me ook aan denken. En toen speelden we de wedstrijd erop heel slecht. Hopelijk is het nu anders.
En goedgekeurd.quote:
Ik denk meteen aan Boateng. Scoorden zij niet allebei?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:39 schreef Redefine het volgende:
Eerste toernooi dat twee broers voor verschillende landen scoren?
Portugal was ook niet heul goed :xquote:Op zondag 28 juni 2026 00:47 schreef Redefine het volgende:
Waarbij derde worden in deze poule mogelijk gunstiger is dan tweede worden wat betreft de volgende ronde. Nummer twee moet mogelijk tegen Portugal.
Nee.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan Boateng. Scoorden zij niet allebei?
Alsnog een stuk beter dan Ghana en Kroatië.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Portugal was ook niet heul goed :x
Verder ook nog wel Nico en Inaki Williams. Maar Nico scoorde nog niet op een WK.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik heb het even opgezocht. Kevin-Prince scoorde wel. Jerome niet.
Toevallig ook Ghanees, net als Boateng!quote:Op zondag 28 juni 2026 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verder ook nog wel Nico en Inaki Williams. Maar Nico scoorde nog niet op een WK.
quote:Op zondag 28 juni 2026 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toevallig ook Ghanees, net als Boateng!
En ook nog eens bij verschillende landen.quote:
Oostenrijk gaat toch echt wel winnen?quote:Op zondag 28 juni 2026 01:05 schreef Redefine het volgende:
Iran en Zuid-Korea staan nu nog bij de beste nummers drie, maar moeten nog afwachten wat de laatste twee poules gaan doen. Als Congo niet wint dan is Iran door. Winnen die wel dan moet Iran nog wachten wat Algerije in de laatste poule gaat doen en dan is Zuid-Korea eruit.
Ow, dat is een half uur vroeger dan ik verwacht had! Mooi.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:06 schreef Redefine het volgende:
Ik weet niet hoelang ik ga blijven kijken, maar ga nog wel een deel van de volgende poule meepakken. Die beginnen al over 25 minuten en Colombia - Portugal is wel een interessante wedstrijd. En Congo zou ook nog wel leuk zijn als die doorgaan, want goed mogelijk is aangezien ze tegen de Oezbeken moeten die er helemaal niks van kunnen.
Zuid-Korea gaat het heel lastig krijgen ja, omdat een van de twee overgebleven poules nog wel een beste nummer drie gaat opleveren. Oostenrijk zou eigenlijk wel horen te winnen van Algerije, maar die zijn wel enorm wisselvallig.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oostenrijk gaat toch echt wel winnen?En Congo vast ook wel, denk ik. Dus wordt het lastig voor Zuid-Korea.
Dat laatste is ook wel voor mij de grootste reden jaquote:Op zondag 28 juni 2026 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is een half uur vroeger dan ik verwacht had! Mooi.
Ik ga ook nog niet naar bed, maar dat is vooral omdat het binnen warm is en de deur nu lekker open kan.
Ow. ik dacht dat ik dat was. Is dat even een tegenvallertjequote:Op zondag 28 juni 2026 01:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel voor mij de grootste reden ja
Dat is zo vanzelfsprekend dat ik het niet had benoemdquote:Op zondag 28 juni 2026 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow. ik dacht dat ik dat was. Is dat even een tegenvallertje
Maar wil Oostenrijk wel winnen?quote:Op zondag 28 juni 2026 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zuid-Korea gaat het heel lastig krijgen ja, omdat een van de twee overgebleven poules nog wel een beste nummer drie gaat opleveren. Oostenrijk zou eigenlijk wel horen te winnen van Algerije, maar die zijn wel enorm wisselvallig.
Als ze verliezen liggen ze er vrijwel zeker uit.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wil Oostenrijk wel winnen?
Dan moeten ze tegen Spanje.
Wel een stuk zuidelijker. Misschien hebben ze daar de Spaanse mentaliteitquote:Op zondag 28 juni 2026 01:24 schreef Redefine het volgende:
Wel apart dat ze in Miami steeds zo laat beginnen. Dat ligt in dezelfde tijdszone als New York, Boston en Atlanta.
Miami heeft veel mediterraanse invloeden ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel een stuk zuidelijker. Misschien hebben ze daar de Spaanse mentaliteit
Een stunt van Kaapverdië. Boh.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
Een vroegtijdig vertrek van Argentinië zou het toernooi goed doen.
De referee bril mogen ze zo snel als het kan weer afschaffen hoorquote:Op zondag 28 juni 2026 01:39 schreef Redefine het volgende:
Ben overigens wel erg positief over de meeste van die nieuwe regels. Tot nu toe veel minder gezeik dit toernooi. Al kan dat bij de knockout wedstrijden nog wel veranderen.
Hopelijk houden ze die regels ook vast na het WK, maar dat zal vrees ik wel weer verwateren.
Maar dat is dan ook geen spelregel hequote:Op zondag 28 juni 2026 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De referee bril mogen ze zo snel als het kan weer afschaffen hoor
Ja. Beweging met de arm naar achteren waardoor die zijn naaste belager afschudde.quote:
Goed voor Iran!quote:Op zondag 28 juni 2026 01:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Beweging met de arm naar achteren waardoor die zijn naaste belager afschudde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |