Dat is zo vanzelfsprekend dat ik het niet had benoemdquote:Op zondag 28 juni 2026 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow. ik dacht dat ik dat was. Is dat even een tegenvallertje
Maar wil Oostenrijk wel winnen?quote:Op zondag 28 juni 2026 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zuid-Korea gaat het heel lastig krijgen ja, omdat een van de twee overgebleven poules nog wel een beste nummer drie gaat opleveren. Oostenrijk zou eigenlijk wel horen te winnen van Algerije, maar die zijn wel enorm wisselvallig.
Als ze verliezen liggen ze er vrijwel zeker uit.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wil Oostenrijk wel winnen?
Dan moeten ze tegen Spanje.
Wel een stuk zuidelijker. Misschien hebben ze daar de Spaanse mentaliteitquote:Op zondag 28 juni 2026 01:24 schreef Redefine het volgende:
Wel apart dat ze in Miami steeds zo laat beginnen. Dat ligt in dezelfde tijdszone als New York, Boston en Atlanta.
Miami heeft veel mediterraanse invloeden ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel een stuk zuidelijker. Misschien hebben ze daar de Spaanse mentaliteit
Een stunt van Kaapverdië. Boh.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
Een vroegtijdig vertrek van Argentinië zou het toernooi goed doen.
De referee bril mogen ze zo snel als het kan weer afschaffen hoorquote:Op zondag 28 juni 2026 01:39 schreef Redefine het volgende:
Ben overigens wel erg positief over de meeste van die nieuwe regels. Tot nu toe veel minder gezeik dit toernooi. Al kan dat bij de knockout wedstrijden nog wel veranderen.
Hopelijk houden ze die regels ook vast na het WK, maar dat zal vrees ik wel weer verwateren.
Maar dat is dan ook geen spelregel hequote:Op zondag 28 juni 2026 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De referee bril mogen ze zo snel als het kan weer afschaffen hoor
Ja. Beweging met de arm naar achteren waardoor die zijn naaste belager afschudde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |