Ik ook alquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:37 schreef Arizona het volgende:
Hier is het buiten nog 34 graden. Het voelt onprettiger dan gisteren.
En ondanks de airco in huis ben ik zó loom en lui; ik heb net al een middagdutje gedaan.
Ik verspanjaard helemaal
Je bent de warmte ontvlucht?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:05 schreef H_T het volgende:
vanuit Finland, en ik kan melden dat Finnair in de in-flight entertainment een album van Blind Channel heeft staan
Ik neem aan dat je niet de tekst van hun ESF liedje hebt nagedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:05 schreef H_T het volgende:
vanuit Finland, en ik kan melden dat Finnair in de in-flight entertainment een album van Blind Channel heeft staan
En wat brengt jou naar Finland?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:05 schreef H_T het volgende:
Het vliegtuig, dat zeg ik toch?!?quote:
Maanden terug al geboekt dus eigenlijk niet, maar het komt wel goed uitquote:
Veel plezier i.i.g. Waar in Finland zit je en ga je naartoe?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Maanden terug al geboekt dus eigenlijk niet, maar het komt wel goed uit
Ik ga een pretparktrip doen met andere gekkiesquote:
Hij verlaat het WK voortijdig?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:52 schreef Redefine het volgende:
Ik zag dat Wegorst is coming home.
Nou ja niet voor Heracles fans dan
Leukquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga een pretparktrip doen met andere gekkies
Nee, maar Gakpo misschien welquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij verlaat het WK voortijdig?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar Gakpo misschien wel![]()
Doet mij denken aan Boulahrouz bij het EK van 2008.
Het ongeboren kind van hem en zijn vriendin is overleden.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ongeboren kind van hem en zijn vriendin is overleden.
Ik moest daar ook gelijk aan denkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar Gakpo misschien wel![]()
Doet mij denken aan Boulahrouz bij het EK van 2008.
Als hij zich terugtrekt zou dat zeer begrijpelijk zijn. Familie en geliefden gaan altijd voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ongeboren kind van hem en zijn vriendin is overleden.
Ja. Al is het per persoon verschillend. De een wil verder om eren en later te rouwen. De ander past het beter om naar huis te gaan. Rouw blijft iets aparts en heel persoonlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als hij zich terugtrekt zou dat zeer begrijpelijk zijn. Familie en geliefden gaan altijd voor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |