Uiteindelijk was het tegen Spanje ook wel een wonder dat het 0-0 bleef natuurlijk, dus dat zal wel gewoon 2-0 ofzo worden. En dan door tegen Australië of Egypte.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:40 schreef Redefine het volgende:
Ik zieb dat Kaapverdië tweede gewonden is na drie gelijke spelen. Twee keer de nul gehouden. Zal nog een lastige tegenstander worden in de volgende ronde. Daar moeten ze tegen Argentinië. Ben benieuwd wat die verdediging tegen Messi kan.
En in diezelfde poule is Uruguay de eerste van de nummers 3 die weten dat ze zijn uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:40 schreef Redefine het volgende:
Ik zieb dat Kaapverdië tweede gewonden is na drie gelijke spelen. Twee keer de nul gehouden. Zal nog een lastige tegenstander worden in de volgende ronde. Daar moeten ze tegen Argentinië. Ben benieuwd wat die verdediging tegen Messi kan.
Nou nou. Dat België toch nog als groepswinnaar door gaat, hoef je niet gelijk als een klote nacht te bestempelen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het dondert nog steeds, maar de regen is alweer weg. Dat viel behoorlijk tegen. Dat gaat niet echt voor verkoeling zorgen.
Als het goed is komt er nog een zwarte vlek over.quote:
Zeg dat! Ik kon niet slapen en heb Uruguay helaas zien verliezen van Spanje. Daarna werd ik wakker vanwege een mug in mijn slaapkamer, was het al licht en had ik pas 1,5 uur geslapenquote:
blerg, balen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeg dat! Ik kon niet slapen en heb Uruguay helaas zien verliezen van Spanje. Daarna werd ik wakker vanwege een mug in mijn slaapkamer, was het al licht en had ik pas 1,5 uur geslapenIk had het zo warm dat ik de ventilator van beneden gepakt heb en in de slaapkamer gezet heb. Dat voelde wel weer lekker en - ondanks dat ik tig keer wakker geworden ben - ben ik om 11.20 wakker en opgestaan geworden.
Jouw nacht was vast erger.
Ah, als de voorspellingen kloppen, dan komt er halverwege de avond een flinke bui en kan de deur daarna lekker open. De ergste hitte zit er in ieder geval weer opquote:
Hier is het al de hele ochtend grijs en heeft het nu ook al gergend en gedonderd. Maar niet echt grote hoeveleheden. Maar het is in ieder geval niet meer zo warm als de afgelopen dagen. Hopelijk wil de warmte vandaag ook het huis verlaten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, als de voorspellingen kloppen, dan komt er halverwege de avond een flinke bui en kan de deur daarna lekker open. De ergste hitte zit er in ieder geval weer op
En zij mogen natuurlijk in de volgende ronde tegen Zuid-Swaziland ipv tegen Brazilië of Marokko...quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:12 schreef Fred_B het volgende:
België zoals verwacht makkelijk groepswinnaar in deze groep.
Whooo! Dat zou lekker zijn. Geen 29,9 meer bij jou!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het al de hele ochtend grijs en heeft het nu ook al gergend en gedonderd. Maar niet echt grote hoeveleheden. Maar het is in ieder geval niet meer zo warm als de afgelopen dagen. Hopelijk wil de warmte vandaag ook het huis verlaten.
En daarna tegen de VS.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En zij mogen natuurlijk in de volgende ronde tegen Zuid-Swaziland ipv tegen Brazilië of Marokko...
24,1 hier nu. Dat voelt wel lekker. Deuren en ramen open. Laat het maar lekker doorwaaien.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Whooo! Dat zou lekker zijn. Geen 29,9 meer bij jou!
Concert at Sea had al een blikseminslag.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:45 schreef zorro28 het volgende:
Speciaal voor @:Luctor.et.Emergo
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust,
waar hagelstenen bewust, uit de hemel komen vallen
Soms ter grootte van golfballen
En als het klaar is en gedaan
Hoeft de airco niet meer aan
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:45 schreef zorro28 het volgende:
Speciaal voor @:Luctor.et.Emergo
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust,
waar hagelstenen bewust, uit de hemel komen vallen
Soms ter grootte van golfballen
En als het klaar is en gedaan