Lekker hoorquote:
Dankjequote:
Gewoon naar bed gaan dan?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben een beetje slaperig aan het worden
We moten ons straks nog een uur zonder voetbal vermaken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben een beetje slaperig aan het worden
Deze vrouw was duidelijk voor racisme.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar dit filmpje
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben overigens tegen racisme
Maar het wordt niet uitgesteld.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
Ik was al niet van plan op te blijven voor Nederland, maar nu er dreiging is dat het uitgesteld wordt ga ik dat HELEMAAL niet doen
bronquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar het wordt niet uitgesteld.
Dus je blijft maar gewoon.
Omdat bruine shirts ietwat gevoelig liggen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom heeft Duitsland deze rare kleuren
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
Ik was al niet van plan op te blijven voor Nederland, maar nu er dreiging is dat het uitgesteld wordt ga ik dat HELEMAAL niet doen
Beter spelenquote:
Hou juist wel van de klassieke shirts. Dit is alsof ze iets gekozen hebben wat het minste bij Duitsland pastquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Omdat bruine shirts ietwat gevoelig liggen.
Ga jij ook maar slapenquote:
Okquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij ook maar slapen
Je bent er duidelijk aan toe
Die komt daar zo'n beetje uit de lucht vallenquote:
Heb ik mijn twijfels over. Hoop van wel.quote:
In Kansas zijn de tribunes weer open, supporters mogen weer plaatsnemen. Maar dat betekent nog niet dat het zeker is dat de aftrap ook daadwerkelijk om 01.00 uur zal plaatsvinden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdomme
We blijven dus wakker
Dus Dombo loopt weer te liegen gohquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Kansas zijn de tribunes weer open, supporters mogen weer plaatsnemen. Maar dat betekent nog niet dat het zeker is dat de aftrap ook daadwerkelijk om 01.00 uur zal plaatsvinden.
SPANNEND!
Ja ik erger me KAPOT (ik had 1-2 voorspeld)quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kastaneer gaat neer. Na een nogal bedenkelijk schot.
Ik ben in de rust vergeten de was op te hangen dus dat moet ik nog doenquote:
Jij niet alleen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben in de rust vergeten de was op te hangen dus dat moet ik nog doen
Ik kan zo balen van mezelf af en toe
Kan dat morgen niet? Of ligt het dan te verschimmelen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij balen ook af en toe van jou.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij bent het ook vergeten?quote:
Nou dat niet maar ik vind dat toch geen prettig gevoel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan dat morgen niet? Of ligt het dan te verschimmelen?
Dan bannen we dombo.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Felagund het volgende:
Als de Duitsers nu nog scoren word ik boos.
Die hebben toch maar 1 liedje?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van ZZ Top @:mexicanobakker ?
Geen Lust for life?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:57 schreef Regilio_ het volgende:
Die Iggy Pop van Ecuador is wel vermoeiend zeg.
Tush?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben toch maar 1 liedje?
Oh nee, La Grange nog. Dat is wel de leukste. Maar het arbeidsvitaminen liedje van ZZ Top is ook wel aardig
Wat is er mis met Ecuador?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer hoor! Tot nu toe verloopt de avond teleurstellend.
Doublebackquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben toch maar 1 liedje?
Oh nee, La Grange nog. Dat is wel de leukste. Maar het arbeidsvitaminen liedje van ZZ Top is ook wel aardig
Niets. Ik had gehoopt dat Curaçao zou winnenquote:
Tubular Bells?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:59 schreef Gretzl het volgende:
Geen nieuw succes voor de Blue Wave, jammer
Je gaat liever met een overwinning naar de knock-out fase.quote:
Alleen als Congo niet wint, Iran verliest en Uruguay verliest kunnen die nog door denk ik. Ik ga er vanuit dat in D/J/L de nummer 3 doorgaat en dat Zweden en Senegal in ieder geval een beter doelsaldo hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:59 schreef TheVulture het volgende:
De Schotten lijken me wel definitief naar huis
De relevantie van die quote met bijgevoegde foto moet je even toelichten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Here comes Johnny Yen again
With the liquor and drugs and the flesh machine
He's gonna do another striptease
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer hoor! Tot nu toe verloopt de avond teleurstellend.
Plinkie plinkie plongquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dankzij Curaçao deze classic scene wel weer herontdekt![]()
Gelachen...quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoop dat Duitsland er af gaat maar die kans is klein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |