quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:49 schreef GGMM het volgende:
Ik was al niet van plan op te blijven voor Nederland, maar nu er dreiging is dat het uitgesteld wordt ga ik dat HELEMAAL niet doen
Beter spelenquote:
Hou juist wel van de klassieke shirts. Dit is alsof ze iets gekozen hebben wat het minste bij Duitsland pastquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Omdat bruine shirts ietwat gevoelig liggen.
Ga jij ook maar slapenquote:
Okquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij ook maar slapen
Je bent er duidelijk aan toe
Die komt daar zo'n beetje uit de lucht vallenquote:
Heb ik mijn twijfels over. Hoop van wel.quote:
In Kansas zijn de tribunes weer open, supporters mogen weer plaatsnemen. Maar dat betekent nog niet dat het zeker is dat de aftrap ook daadwerkelijk om 01.00 uur zal plaatsvinden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdomme
We blijven dus wakker
Dus Dombo loopt weer te liegen gohquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Kansas zijn de tribunes weer open, supporters mogen weer plaatsnemen. Maar dat betekent nog niet dat het zeker is dat de aftrap ook daadwerkelijk om 01.00 uur zal plaatsvinden.
SPANNEND!
Ja ik erger me KAPOT (ik had 1-2 voorspeld)quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kastaneer gaat neer. Na een nogal bedenkelijk schot.
Ik ben in de rust vergeten de was op te hangen dus dat moet ik nog doenquote:
Jij niet alleen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben in de rust vergeten de was op te hangen dus dat moet ik nog doen
Ik kan zo balen van mezelf af en toe
Kan dat morgen niet? Of ligt het dan te verschimmelen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij balen ook af en toe van jou.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |