Oh jij bent het ook vergeten?quote:
Nou dat niet maar ik vind dat toch geen prettig gevoel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan dat morgen niet? Of ligt het dan te verschimmelen?
Dan bannen we dombo.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Felagund het volgende:
Als de Duitsers nu nog scoren word ik boos.
Die hebben toch maar 1 liedje?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van ZZ Top @:mexicanobakker ?
Geen Lust for life?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:57 schreef Regilio_ het volgende:
Die Iggy Pop van Ecuador is wel vermoeiend zeg.
Tush?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben toch maar 1 liedje?
Oh nee, La Grange nog. Dat is wel de leukste. Maar het arbeidsvitaminen liedje van ZZ Top is ook wel aardig
Wat is er mis met Ecuador?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer hoor! Tot nu toe verloopt de avond teleurstellend.
Doublebackquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben toch maar 1 liedje?
Oh nee, La Grange nog. Dat is wel de leukste. Maar het arbeidsvitaminen liedje van ZZ Top is ook wel aardig
Niets. Ik had gehoopt dat Curaçao zou winnenquote:
Tubular Bells?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:59 schreef Gretzl het volgende:
Geen nieuw succes voor de Blue Wave, jammer
Bekijk deze YouTube-video
Je gaat liever met een overwinning naar de knock-out fase.quote:
Alleen als Congo niet wint, Iran verliest en Uruguay verliest kunnen die nog door denk ik. Ik ga er vanuit dat in D/J/L de nummer 3 doorgaat en dat Zweden en Senegal in ieder geval een beter doelsaldo hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:59 schreef TheVulture het volgende:
De Schotten lijken me wel definitief naar huis
De relevantie van die quote met bijgevoegde foto moet je even toelichten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Here comes Johnny Yen again
With the liquor and drugs and the flesh machine
He's gonna do another striptease
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer hoor! Tot nu toe verloopt de avond teleurstellend.
Plinkie plinkie plongquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dankzij Curaçao deze classic scene wel weer herontdekt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Gelachen...quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoop dat Duitsland er af gaat maar die kans is klein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |