abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221140467
Het is zover. Op naar de ontknopingen van de groepen, waarbij iedere groep weer zijn eigen interessante dynamiek kent. Te beginnen met groep B, 1 van de 2 groepen waar we om 21:00 beginnen. Het vervelende is dat we alle andere groepen later aftrappen, dit zijn 4 vrij matige dagen in het speelschema wat dat betreft. Na zondag maar 1 potje in de zestiende finale wordt het schema snel beter (al eindigen de wedstrijden dan wel geregeld DIEP IN DE NACHT doordat ze mogelijk 3 uur duren), dus het is vooral even doorbijten.

De eerste groep die beslist gaat worden is Groep B. In principe wel de groep van de eerste 3 waar de spanning nog het meest aanwezig is, dus een redelijke keus om daar voor te gaan vandaag. De spanning is er nog voor groepswinst en voor een plek als beste nummer 3 door het verloop. Er zijn namelijk twee setjes van twee ploegen die een vergelijkbaar toernooiverloop kennen.

Als eerste Zwitserland. Zij begonnen met een gelijkspel tegen Qatar. Dat is niet goed, al vertekende het spelbeeld wel wat. Zwitserland was dominant en kreeg 100% kansen, maar vergat ze te maken. In de tweede wedstrijd tegen Bosnië was het 70 minuten lang dan weer arren moedig. Maar ja, in de laatste 20 minuten een goal, een rode kaart mee en nog 3 goals. Bosnië scoorde wel een prachtige tegengoal, maar toen was het allang beslist.

Canada kende een vergelijkbaar lot. 1-1 tegen Bosnië, dat me voetballend tegenviel maar ook met tegenhouden moeite had. Bosnië scoorde echter wel uit een corner en Canada deed pas laat in de wedstrijd wat terug. Tegen Qatar was er echter een klinkende 6-0 zege. Hier viel de eerste goal een stuk sneller, zagen we ook daarna een rode kaart en dus nog 5 goals. Door een doodschop op Koné, die de rest van het WK vanuit bed kan bekijken met zijn dubbele beenbreuk, ging Qatar zelfs met 9 man van het veld.

Zwitserland - Canada lijkt daardoor een wedstrijd om plek 1 en 2 in de groep, al kan het in theorie nog dat een van hen derde wordt als het doelsaldoverschil wordt weggepoetst door Bosnië (in het geval van Canada) of Qatar (in het geval van Zwitsserland). Dat verschil is behoorlijk door de afgelopen speelronde. Zwitserland lijkt me nog altijd favoriet, al zijn zij bij gelijkspel tweede, winst is dus vereist.

Qatar en Bosnië strijden om 1 plekje als nummer 3, de winnaar pakt die positie. Bosnië wordt derde met een gelijkspel, maar twee punten is natuurlijk zo'n beetje kansloos om door te gaan. Ofwel, twee ploegen die voor de winst zullen gaan. Dat wordt denk ik interessanter dan Zwitserland - Canada, al zal het voetbal wel slechter zijn. Ik heb beide teams voetballend nog weinig goed zien doen namelijk.

In 2000 won Qatar van Bosnië, 10 jaar later was het een gelijkspel. Beide landen zijn door de jaren heen ook wel beter geworden, dus hier valt weinig over te zeggen. Canada en Zwitserland gingen in 2002 samen voor een 1-3. Ook hier geldt dat dat totaal andere tijden waren, met best een matig Zwitserland. Canada speelt in Vancouver, Qatar gaat voor Seattle. Het is daar dus nog lekker vroeg, jeetje. Ik wens ze in ieder geval succes, al zal ik Bosnië en Qatar op basis van hun voetbal niet missen als ze de volgende ronde missen..

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221140468
Fipo
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140469
Boh Vargas.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221140471
ik ga een boekje lezen, houdoe
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221140472
Goed bezig Zwitserland!
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:05:48 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140473
Goal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:05:51 #7
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221140475
Goed begin.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221140476
Coco.

Wil je nu eens ophouden met door het slotje heen posten?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:05:54 #9
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221140477
Goed begin
pi_221140478
Huh, zijn de roden niet de Canadezen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:05:59 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140479
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga een boekje lezen, houdoe
Welk boek?
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:06:05 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140481
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco.

Wil je nu eens ophouden met door het slotje heen posten?
Dat was eenmalig.
What can change the nature of a man?
pi_221140482
Modjes die door een slotje heen posten is ook een interessante rubriek.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:06:06 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140483
Memic genot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140486
Oh, ik had mijn tweede scherm weggeklikt.

NU heb ik de goal gemist.
pi_221140487
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga een boekje lezen, houdoe
Je intellectueel voor doen :')
pi_221140488
Zwitserland *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221140491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat was eenmalig.
Voor het vorige topic.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:06:37 #19
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140493
De tering ik zet ook even de airco aan in de slaapkamer en mis direct een goal :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:06:41 #20
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140494
Hopp Schwiiz *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:06:42 #21
35723 crew  GGMM
pi_221140495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ik had mijn tweede scherm weggeklikt.

NU heb ik de goal gemist.
Je hebt je hele scherm weggeklikt?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140496
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Regilio_ het volgende: [..] Snoeihard.
Vol op de Sporza desk. Boh boh!
pi_221140499
Waarom zei niet iemand dat de wedstrijd weer begonnen was?
pi_221140500
Fatboy slim _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221140501
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Welk boek?
the count of monte cristo
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:06:59 #26
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140504
Allah akbar _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:16 #27
35723 crew  GGMM
pi_221140509


Dit gaat helemaal mis
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
the count of monte cristo
Is dat met plaatjes?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:23 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140511
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
the count of monte cristo
Ik kan Oeroeg van Hella Haase aanraden.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:24 #30
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221140512
Jaa
pi_221140513
Bosqat begint nu pas
pi_221140514
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Huh, zijn de roden niet de Canadezen
Verwarrend inderdaad
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:42 #33
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Voor het vorige topic.
Dat was GGMM.
What can change the nature of a man?
pi_221140520
Dan komt Canada wel aan de kant van Oranje te zitten als we groepswinnaar worden... maar da's dan in de VS
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:47 #35
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140521
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Vol op de Sporza desk. Boh boh!
Jij ook dus?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140524
3 minuten later gestart...
pi_221140526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haase aanraden.
als je serieus bent zet ik deze op de lijst
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221140527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haase aanraden.
Dat soort linkse onzin lezen we niet. Dat steken we in de fik
  Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:08:08 #39
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221140528
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby

Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Er liggen er hier een hoop los in de hoek.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:08:31 #40
441859 crew  Lenny77
pi_221140533
Ik werd geroepen?
Lenny77 heeft gekookte hersenen :'(
Ik zou zelfs een perenijsje eten nu :X
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee toch niet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:08:57 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221140536
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
the count of monte cristo
@FlippingCoin
@Fok-it
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:07 #42
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zei niet iemand dat de wedstrijd weer begonnen was?
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:16 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140541
Vrouwenvolk is er weer.

Nu @Ama nog
What can change the nature of a man?
pi_221140542
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Jij ook dus?
Lachend.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:33 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221140546
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik werd geroepen?
Lenny77 heeft gekookte hersenen :'(
Ik zou zelfs een perenijsje eten nu :X
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee toch niet
Welk ijsje heb je het liefst?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:41 #46
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Lachend.
Verklaar u nader.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:46 #47
35723 crew  GGMM
pi_221140550
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
@Dr_Flash geeft Dombo een oplawaai van jewelste.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat helemaal mis
Wow! Sneller dan mijn ninja-edit.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:10:08 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221140556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
als je serieus bent zet ik deze op de lijst
Heb Oeroeg vroeger gelezen.
Lekker dun, ben je snel doorheen.

Voor jou als Indo wel een aanrader.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221140560
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
Vrouwenvolk is er weer.

Nu @:Ama nog
En jojo?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:10:23 #52
441859 crew  Lenny77
pi_221140561
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Welk ijsje heb je het liefst?
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...
Mss een Magnum wit met nootjes

Ben meer een chips/borrelnootjes mens
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:10:54 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
En jojo?
Die was er al.
What can change the nature of a man?
pi_221140570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Die was er al.
Over het hoofd gezien
pi_221140571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Verklaar u nader.
Best een mooie vrouw.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:11:30 #56
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221140574
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...
Mss een Magnum wit met nootjes

Ben meer een chips/borrelnootjes mens
Ook met dit weer? :{
pi_221140579
Ik zie Zwitserland nog wel stunten tegen een groter land
pi_221140581
Ik heb vandaag een raketje op
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:12:30 #59
35723 crew  GGMM
pi_221140582
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:12:59 #60
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140586
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:11 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Best een mooie vrouw.
Zeker. Echt een leuk mens volgens mij.

Maar ik vermoed dat deze nuance in dit testosterontopique voor de fijnproever blijkt te zijn.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140587
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie Zwitserland nog wel stunten tegen een groter land
Zijn er in de volgende ronde nog kleinere landen dan zwitserland dan?
pi_221140588
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
Kanonnen zeg
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:13:53 #63
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Kanonnen zeg
Hij heb geen ongelijk.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:14:04 #64
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:11 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Best een mooie vrouw.
Over welke Imke gaat dit?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:14:23 #65
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140597
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef GGMM het volgende:

[..]
@:dr_flash geeft Dombo een oplawaai van jewelste.
:D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:14:28 #66
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140598
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Over welke Imke gaat dit?
Marina
What can change the nature of a man?
pi_221140599
Ik heb een verschrikkelijk klein broekje aan liggend op t bankie
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:14:46 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140602
Er is toch niks mis met perenijs?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:14:46 #69
35723 crew  GGMM
pi_221140603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk klein broekje aan liggend op t bankie
Nice

Pics?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  roze woensdag 24 juni 2026 @ 22:14:52 #70
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221140604
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
Vrouwenvolk is er weer.

Nu @:Ama nog
Haaaaai :)
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:14:52 #71
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140605
What can change the nature of a man?
pi_221140608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nice

Pics?
Je bent toch geen homofiel Edgar
pi_221140609
Nou ik ga even wandelen en bijkomen.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:15:09 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140610
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Haaaaai :)
Wat is jouw favoriete ijsje met dit weer?
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:15:13 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221140611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk klein broekje aan liggend op t bankie
Te heet gewassen?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:15:22 #76
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140613
1-0 sui
pi_221140617
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Over welke Imke gaat dit?
Koertwa.
pi_221140618
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Te heet gewassen?
Nee dit is kinky
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:15:36 #79
441859 crew  Lenny77
pi_221140619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ook met dit weer? :{
Ook met dit weer.
Zeker na een dag werken in de hitte. Zouten en vetten aanvullen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221140620
Heel mooi
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  roze woensdag 24 juni 2026 @ 22:15:45 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221140621
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat is jouw favoriete ijsje met dit weer?
Ik ben sinds een paar dagen verslaafd aan aardbei Solero ijsjes.
Your beauty never ever scared me.
pi_221140622
Witte mannen naar achteren!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:15:51 #83
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nee dit is kinky
Hoi Kinky!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:15:56 #84
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140624
Gelukkig nemen we afscheid van Qatar. Dan in deze poule wel 3 teams door.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:00 #85
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221140625
Wanne kutkeeper
pi_221140626
Van een neutraal land verwacht je niet deze aanvallen
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:07 #87
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140628
Zwei zu Null jaaaa *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221140631
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
Witte mannen naar achteren!!!!
Queers mogen wel blijven staan toch?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:10 #89
441859 crew  Lenny77
pi_221140632
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk klein broekje aan liggend op t bankie
Ik ook
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:10 #90
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140633
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ook met dit weer.
Zeker na een dag werken in de hitte. Zouten en vetten aanvullen.
Wat soort werk?
What can change the nature of a man?
pi_221140637
Ja godver weer mijn voorspelling de put in
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:30 #92
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:31 #93
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140639
2-0

Gespeeld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140640
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Queers mogen wel blijven staan toch?
Imke Courtois mag blijven staan idd
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:38 #95
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140642
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Coco het volgende:

[..]
Marina
Die ken ik niet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:42 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140644
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godver weer mijn voorspelling de put in
Ja
What can change the nature of a man?
pi_221140645
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat soort werk?
Tippelaar
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:46 #98
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221140646
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Van een neutraal land verwacht je niet deze aanvallen
Heel deze poule voelt erg neutraal aan.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:49 #99
842 Zorro
Z
pi_221140647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nee dit is kinky
Nee dit is fok
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:16:52 #100
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221140648
Dit is klaar
pi_221140649
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Imke Courtois mag blijven staan idd
Gelukkig. Anders was het discriminatie geweest.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:03 #102
441859 crew  Lenny77
pi_221140651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat soort werk?
Zorg
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:05 #103
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ook
Dit heb jij niet nodig Lenny
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:05 #104
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140653
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godver weer mijn voorspelling de put in
Ja dit dus. :(
pi_221140654
Blunder keeper Canada
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:11 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140655
Matig gekeept
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140656
Iemand nog een Hookers review?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:19 #108
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221140657
Nananananananananananana
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:19 #109
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221140658
Oh 2-0. Fluit maar af.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:27 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140659
Keepertje keepertje
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:27 #111
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140660
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-0

Gespeeld
Bosnie?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:29 #112
441859 crew  Lenny77
pi_221140662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Tippelaar
:D
Lijkt er soms op, met die geile oude mannetjes
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:32 #113
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140663
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ook
Schokkend dit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:37 #114
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140665
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand nog een Hookers review?
Leuk, maar niet hier.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:47 #115
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140668
Oh stream loopt een paar straten achter :(
pi_221140670
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit heb jij niet nodig Lenny
Tuurlijk heeft hij wel een broekje nodig. Gaat toch niet naakt op de bank liggen. Ordinair :')
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:55 #117
441859 crew  Lenny77
pi_221140671
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit heb jij niet nodig Lenny
Maar ik heb het warm :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:17:57 #118
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221140674
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Heel deze poule voelt erg neutraal aan.
Meest nietszeggende poule van het toernooi inderdaad.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:18:01 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140675
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:D
Lijkt er soms op, met die geile oude mannetjes
Zijn er wel eens grenzen overschreden?
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:18:14 #120
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140677
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar ik heb het warm :'(
BROEK UIT
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140678
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Coco het volgende:

[..]
Leuk, maar niet hier.
Coco bederft weer eens de sfeer, ach
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:18:26 #122
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140679
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ook
Geil.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221140680
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Zijn er wel eens grenzen overschreden?
Niet hier
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:18:48 #124
441859 crew  Lenny77
pi_221140684
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Zijn er wel eens grenzen overschreden?
Ja genoeg vieze voorstellen en gegrijp hoor
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:18:50 #125
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140685
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Tuurlijk heeft hij wel een broekje nodig. Gaat toch niet naakt op de bank liggen. Ordinair :')
Deze Lenny is een meisje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:18:52 #126
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221140686
Dit zou wel eens de speelronde kunnen zijn dat het voor mij helemaal goed gaat komen in mijn poultjes
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:18:56 #127
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140688
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Niet hier
Alleen door jou ranzig varken
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:19:02 #128
441859 crew  Lenny77
pi_221140689
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
BROEK UIT
Nou nou nou
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:19:10 #129
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140690
oeh #boscat
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:19:14 #130
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140694
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Deze Lenny is een meisje
Niet op ingaannnn

Man man man
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:19:16 #131
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221140695
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nee dit is kinky
Latex broekje?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:19:25 #132
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140696
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand nog een Hookers review?
Daar zijn andere fora voor heb ik begrepen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221140697
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Deze Lenny is een meisje
Interessant
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:19:34 #134
35723 crew  GGMM
pi_221140698
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ook
Pics?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140699
Qatar met de kans op 2-2
pi_221140705
Jammer van het puntje van Kataaar
Weer m’n punten verkloot
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:19:52 #137
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140706
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou nou nou
Blijkbaar heb je het toch niet zo warm dus.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140707
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Niet op ingaannnn

Man man man
Genot _0_
pi_221140708
Oeh
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:20:14 #140
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140710
Hoeveel goals nog zodat Bosnië 2e wordt?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:20:42 #141
35723 crew  GGMM
pi_221140712
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer van het puntje van Kataaar
Weer m’n punten verkloot
Ik heb 2-1 (Bosnië - Quater) en 3-0 (Zwisterland - Canada) voorspeld

Het ligt binnen handbereik voor mij :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:20:44 #142
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140713
Nou ik ga voetbal kijken hoor daag :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:20:45 #143
441859 crew  Lenny77
pi_221140715
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Blijkbaar heb je het toch niet zo warm dus.
Shortje is kort genoeg
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221140721
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel goals nog zodat Bosnië 2e wordt?
6
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:21:28 #145
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140722
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Shortje is kort genoeg
Vooruit.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140725
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga voetbal kijken hoor daag :P
Toedels
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:22:34 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140734
Het wordt een beetje ordinair.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140737
Hier verdween een post.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:22:53 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140739
Laten we het niet te ordinair maken.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:22:54 #150
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140740
Lenny is een vrouw?
pi_221140741
Er wordt hier gemodereerd.

Zou onlogisch er dan eindelijk zijn? :)
pi_221140743
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wordt een beetje ordinair.
Straks lekker Marokko kijken maat. Dit is helemaal niks
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:03 #153
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140744
Ik vind het allebei eigenlijk niks. Deze poule kan me gestolen worden.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:08 #154
35723 crew  GGMM
pi_221140747
Hier wordt gemoddereerd

Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:10 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140748
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lenny is een vrouw?
Kravitz?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:20 #156
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221140750
hulpje @capuchon_jongen voelt de sfeer niet aan
pi_221140751
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
Laten we het niet te ordinair maken.
Tropiaans weertje
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:29 #158
441859 crew  Lenny77
pi_221140754
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier wordt gemoddereerd

Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:37 #159
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140755
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier wordt gemoddereerd

Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
Ik wist niet eens dat op haar lastig kon vallen :D
pi_221140757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier wordt gemoddereerd

Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
Wou dat ik een vrouw was maat. Hele dag op de printer liggen genot
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:56 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140759
Ik vind Bosnië tegenvallen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:24:12 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bosnië tegenvallen
En Herzegovina?
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:24:21 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221140763
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bosnië tegenvallen
In '95 vielen ze ook tegen.
pi_221140766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kravitz?
Kuhr
pi_221140767
Allebei een minuut eruit van Bosnie
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:25:10 #166
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kuhr
Gekomen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140781
Dzeko eruit
pi_221140782
Manzambi geblesseerd aan z'n derde been?
pi_221140785
quote:
Erik zou de cursus omgaan met teleurstellingen van Herman Finkers eens moeten volgen. Ik denk dat hem goed zou doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221140787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bosnië tegenvallen
Kunnen er niks van.
pi_221140790
Dzeko boos
pi_221140793
Ik heb 1-1 voorspeld, ik voel die BennieButtfuck me al naderen van achteren
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:27:18 #173
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:26 schreef Felagund het volgende:

[..]
Erik zou de cursus omgaan met teleurstellingen van Herman Finkers eens moeten volgen. Ik denk dat hem goed zou doen.
Wanneer is die?

;) ;) ;)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140796
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bosnië tegenvallen
Ik vind Boswel tegenvallen
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:27:38 #175
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140798
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ik vind Boswel tegenvallen
Ian Boswell?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:27:42 #176
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ik vind Boswel tegenvallen
Dit zouden we niet meer doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140805
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wanneer is die?

;) ;) ;)
Gaat wederom niet door vanwege het warme weer. -O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:28:13 #178
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221140807
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit zouden we niet meer doen.
Palo!
pi_221140811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Palo!
Wedstrijdvermelding graag
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:28:49 #180
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit zouden we niet meer doen.
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.
pi_221140817
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.
Sowwwwww Hallo kroket
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:29:17 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140818
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.
Daar ben ik me ook zeer bewust van ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:29:23 #183
35723 crew  GGMM
pi_221140821
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.
Mexicanobakker krijgt van Bob een oplawaai van jewelste.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:29:48 #184
35723 crew  GGMM
pi_221140823
Ik heb dorst

Hoelang nog?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:30:07 #185
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140825
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dorst

Hoelang nog?
Waarschijnlijk tot je iets drinkt.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:30:07 #186
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140826
@Lenny77 heb je nou al een ijsje?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:30:08 #187
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140827
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vind het allebei eigenlijk niks. Deze poule kan me gestolen worden.
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221140828
Bij twijfel kan een scheids nu altijd een corner geven
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:30:11 #189
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221140829
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dorst

Hoelang nog?
nu
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:30:19 #190
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140832
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dorst

Hoelang nog?
Dat ligt er aan hoe snel je gaat drinken.
pi_221140833
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dorst

Hoelang nog?
Ja
pi_221140834
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dorst

Hoelang nog?
2 uur en 47 minuten.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:30:35 #193
35723 crew  GGMM
pi_221140835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting :')
Altijd tegen ons
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:30:49 #194
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221140841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting :')
We zaten vorige keer met Qatar, Ecuador en Senegal
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:31:17 #195
441859 crew  Lenny77
pi_221140845
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef Regilio_ het volgende:
@:Lenny77 heb je nou al een ijsje?
Nee geen ijsjes in huis
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221140846
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting :')
Tunesië kan er ook niets van.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221140847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
We zaten vorige keer met Qatar, Ecuador en Senegal
Maar dan zijn die landen heel goed.
pi_221140850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting :')
Ja, want nu hebben ze echt een loodzware poule.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:31:47 #199
35723 crew  GGMM
pi_221140851
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee geen ijsjes in huis
Ik kom ze wel even brengen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:31:49 #200
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140853
"En dan fluit de scheidsrechter voor de pauze van de tweede helft"
Kan er niet aan wennen hoe achterlijk dat klinkt. :N
pi_221140854
Ik wacht op Coco
pi_221140855
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:31 schreef Felagund het volgende:

[..]
Tunesie kan er ook niets van.
Zweden ook niet
pi_221140858
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vind het allebei eigenlijk niks. Deze poule kan me gestolen worden.
Ik vind de komende 4 nachtwedstrijden ook maar niks eigenlijk. Tijd voor de laatste 32
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:32:17 #204
441859 crew  Lenny77
pi_221140859
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik kom ze wel even brengen
Awwww O+
Eer je hier bent is het plakwater
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:32:58 #205
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140864
Misschien kan er een zeker iemand 1 laten bezorgen vanaf zijn zolderkamer.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:33:06 #206
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221140865
Promise komt erin voor Canada. Dat belooft wat.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:33:40 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140872
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:33:44 #208
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140873
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Promise komt erin voor Canada. Dat belooft wat.
Steekpasses
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:33:50 #209
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140874
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
Nee...
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:33:52 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140875
Ach, pouke.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140876
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
Irak heeft wel pech
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:34:04 #212
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140877
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
pouke
What can change the nature of a man?
pi_221140879
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
En een zware poule?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:34:19 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef Coco het volgende:

[..]
pouke
Al besproken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140881
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Coco het volgende:

[..]
Steekpasses
Is dit een Promes grapje?
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:34:27 #216
842 Zorro
Z
pi_221140882
Aalmoes Ali
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221140883
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Promise komt erin voor Canada. Dat belooft wat.
Boh
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:34:35 #218
35723 crew  GGMM
pi_221140884
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:34:47 #219
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221140888
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Promise komt erin voor Canada. Dat belooft wat.
_O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:34:49 #220
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140891
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Ik wil chevy niet wegjagen.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:34:51 #221
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140892
WK lust wel een Mexicano.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:34:51 #222
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221140893
HET KAN NOG
pi_221140894
Belg is wel heel enthousiast over deze goal.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:35:06 #224
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221140898
En dan besluit Canada alsnog mijn poultje te verneuken
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:35:07 #225
842 Zorro
Z
pi_221140899
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Heb je hem zelf afgehandeld?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:35:12 #226
35723 crew  GGMM
pi_221140900
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik wil chevy niet wegjagen.
Dat is waar

En hij heeft nu nog gelijk ook *O*
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:35:14 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140901
Mooie kool
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140904
Promise
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:35:26 #229
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221140906
Belofte ingelost
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221140910
Graag zo houden Zwitsers en Canadezen, mijn pool zal blij zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:35:56 #231
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221140911
Kan nog
pi_221140912
Sow _O_
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:02 #233
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221140913
kutCanadezen. :( Daar gaat weer een correcte score.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:05 #234
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140914
Canada nog een goaltje graag.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:18 #235
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140915
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Awwww O+
Eer je hier bent is het plakwater
Ik ben 2 tellen weg en een FA misbruikt zijn macht alweer

-O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:19 #236
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140916
Quincy Promes tegenwoordig bij Canada?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:23 #237
35723 crew  GGMM
pi_221140917
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Coco het volgende:
Canada nog een goaltje graag.
Nee

NEE
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:25 #238
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140918
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ja, want nu hebben ze echt een loodzware poule.
Japan en Zweden zijn toch wel even van een wat hoger niveau dan Jordanië en Algarije.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:30 #239
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221140919
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Coco het volgende:
Canada nog een goaltje graag.
Helemaal niet. Die hebben er al 1 teveel gemaakt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:33 #240
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quincy Promes tegenwoordig bij Canada?
Al besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221140922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quincy Promes tegenwoordig bij Canada?
Al besproken
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:43 #242
35723 crew  GGMM
pi_221140923
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik ben 2 tellen weg en een FA misbruikt zijn macht alweer

-O-
Ik zal jou eens misbruiken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:36:56 #243
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quincy Promes tegenwoordig bij Canada?
Prikt hem er aardig in.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:01 #244
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140929
Even de plantjes water geven in die rukbreak en ja hoor, goal :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:05 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140930
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Al besproken.
Lap.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:08 #246
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140932
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kutCanadezen. :( Daar gaat weer een correcte score.
Moet je maar correct voorspellen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:08 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik zal jou eens misbruiken
Hier schrik van.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:13 #248
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik zal jou eens misbruiken
KOM VECHTEN DAN
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:17 #249
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140935
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Even de plantjes water geven in die rukbreak en ja hoor, goal :')
We zijn al 10 minuten verder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:23 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221140936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Moet je maar correct voorspellen.
lol
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:27 #251
842 Zorro
Z
pi_221140940
Zwitserland - Canada mag afgefloten worden, mooie stand.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:34 #252
35723 crew  GGMM
pi_221140942
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
We zijn al 10 minuten verder.
Hoeveel planten heeft die vent wel niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:37:36 #253
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140943
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Even de plantjes water geven in die rukbreak en ja hoor, goal :')
Jij komt binnen 3 minuten?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140944
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kutCanadezen. :( Daar gaat weer een correcte score.
Wij zijn tegen racisme.
pi_221140950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
We zijn al 10 minuten verder.
Teveel plantjes?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:38:18 #256
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140951
Op naar een knotsgekke slotfase.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:38:22 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140952
#swiscan oeh
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:38:43 #258
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140956
Het is in ieder geval op beide velden nog spannend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:38:59 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221140958
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Zorro het volgende:
Zwitserland - Canada mag afgefloten worden, mooie stand.
Voor mijn poule mag Zwitserland nog eentje erbij doen van mij.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:39:00 #260
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
#swiscan oeh
en maar weer wisselen :p
pi_221140960
Wat ik nooit snap bij deze spelhervattingen is dat je als verdedigende ploeg gewoon op lijn 5 meter naar voren loopt. Dan staan alle aanvallers gewoon buitenspel... maar ik zal er wel geen kijk op hebben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:39:18 #262
35723 crew  GGMM
pi_221140962
Thee :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140963
Word helemaal leip van dat switchen tussen de wedstrijden
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:39:31 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140964
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Thee :)
Welke smaak?
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:39:41 #265
842 Zorro
Z
pi_221140968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is in ieder geval op beide velden nog spannend.
Vooral bij Zwitserland want een doelpunt daar zou rampzalig zijn
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:39:58 #266
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140972
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Word helemaal leip van dat switchen tussen de wedstrijden
Gewoon 1 wedstrijd op de Belg kijken.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:40:06 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140974
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Zorro het volgende:

[..]
Vooral bij Zwitserland want een doelpunt daar zou rampzalig zijn
Van mijn part wordt het 12-11.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:40:13 #268
35723 crew  GGMM
pi_221140975
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Word helemaal leip van dat switchen tussen de wedstrijden
Jij hebt ook ADHD?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:40:20 #269
35723 crew  GGMM
pi_221140976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Welke smaak?
Perzik
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:40:24 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140977
Dikzak met een kaartje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140979
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef RamboDirk het volgende:
hulpje @:capuchon_jongen voelt de sfeer niet aan
Ligt te slapen

  woensdag 24 juni 2026 @ 22:40:52 #272
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hoeveel planten heeft die vent wel niet
De plantjes stonden op zolder.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221140987
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Word helemaal leip van dat switchen tussen de wedstrijden
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 22:41:12 #274
842 Zorro
Z
pi_221140988
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik nooit snap bij deze spelhervattingen is dat je als verdedigende ploeg gewoon op lijn 5 meter naar voren loopt. Dan staan alle aanvallers gewoon buitenspel... maar ik zal er wel geen kijk op hebben
Vroeger was dat ook zo toen iemand in buitenspelpositie ook buitenspel was.
Nu je specifiek aan het spel moet deelnemen kan er ineens iemand van achter die linie uit komen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:41:44 #275
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140993
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:40 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
De plantjes stonden op zolder.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:42:29 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140999
Kutkeeper.

:G
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:42:32 #277
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141000
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:41 schreef Zorro het volgende:

[..]
Vroeger was dat ook zo toen iemand in buitenspelpositie ook buitenspel was.
Nu je specifiek aan het spel moet deelnemen kan er ineens iemand van achter die linie uit komen
Ik weet nog wel in FC Knudde toen ze het hele elftal verkocht hadden om Johan Cruyff te betalen.

Stond die daar alleen op het veld en zette iedereen constant buitenspel _O-
pi_221141002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Tablet op bed :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juni 2026 @ 22:42:36 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221141003
Dit is gespeeld.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221141004
3-1 Bosnië
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:42:46 #281
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141005
Verdomme
What can change the nature of a man?
pi_221141006
Goal Bosnië
pi_221141007
Erg leuk voor ze
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:42:56 #284
35723 crew  GGMM
pi_221141008
En ook m'n andere voorspelling wordt verpest

Ik ben woedend
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:43:09 #285
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141011
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
En ook m'n andere voorspelling wordt verpest

Ik ben woedend
Hier ook.
What can change the nature of a man?
pi_221141012
Godsamme :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221141014
Ach Qatar
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:43:23 #288
35723 crew  GGMM
pi_221141016
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Hier ook.
Bedankt voor je medeleven :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:43:30 #289
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221141020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
En ook m'n andere voorspelling wordt verpest

Ik ben woedend
Mooizo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221141022
Lelijke bh.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 22:43:58 #291
284411 crew  heywoodu
pi_221141023
Zo geel pakken :{ :')

#BIHQAT
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:44:14 #292
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141026
What can change the nature of a man?
pi_221141030
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:43 schreef heywoodu het volgende:
Zo geel pakken :{ :')

#BIHQAT
Toch kwijtgescholden na deze wedstrijd.
pi_221141033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Word helemaal leip van dat switchen tussen de wedstrijden
Ik hou het daarom vooral op 1 wedstrijd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221141034
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:43 schreef heywoodu het volgende:
Zo geel pakken :{ :')

#BIHQAT
Kwijtgescholden na deze ronde. Maar toch nog iets te vroeg.
pi_221141035
Allah straft Qatar voor die lelijke beenbrekende overtreding
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:44:52 #297
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141036
Hoe doet die 1-1 erd het momenteel?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:44:59 #298
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:44 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Toch kwijtgescholden na deze wedstrijd.
Schorsingen niet.
What can change the nature of a man?
pi_221141042
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:

[..]
Schorsingen niet.
1 geel is geen schorsing
pi_221141046
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:

[..]
Schorsingen niet.
Nvt bij deze kaart toch?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:46:06 #301
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141047
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:45 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
1 geel is geen schorsing
weet ik hoeveel die gast heeft
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')