Dat was eenmalig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco.
Wil je nu eens ophouden met door het slotje heen posten?
Je hebt je hele scherm weggeklikt?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ik had mijn tweede scherm weggeklikt.
NU heb ik de goal gemist.
als je serieus bent zet ik deze op de lijstquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haase aanraden.
Dat soort linkse onzin lezen we niet. Dat steken we in de fikquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haase aanraden.
Er liggen er hier een hoop los in de hoek.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zei niet iemand dat de wedstrijd weer begonnen was?
Welk ijsje heb je het liefst?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik werd geroepen?
Lenny77 heeft gekookte hersenen
Ik zou zelfs een perenijsje eten nu![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee toch niet
@Dr_Flash geeft Dombo een oplawaai van jewelste.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
Heb Oeroeg vroeger gelezen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je serieus bent zet ik deze op de lijst
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welk ijsje heb je het liefst?
Ook met dit weer?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...
Mss een Magnum wit met nootjes
Ben meer een chips/borrelnootjes mens
Zeker. Echt een leuk mens volgens mij.quote:
Zijn er in de volgende ronde nog kleinere landen dan zwitserland dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie Zwitserland nog wel stunten tegen een groter land
Kanonnen zegquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
Over welke Imke gaat dit?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:dr_flash geeft Dombo een oplawaai van jewelste.
Nicequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk klein broekje aan liggend op t bankie
Te heet gewassen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ook met dit weer.quote:
Ik ben sinds een paar dagen verslaafd aan aardbei Solero ijsjes.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete ijsje met dit weer?
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Wat soort werk?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ook met dit weer.
Zeker na een dag werken in de hitte. Zouten en vetten aanvullen.
Imke Courtois mag blijven staan iddquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Queers mogen wel blijven staan toch?
Die ken ik niet.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godver weer mijn voorspelling de put in
Heel deze poule voelt erg neutraal aan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Van een neutraal land verwacht je niet deze aanvallen
Nee dit is fokquote:
Ja dit dus.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godver weer mijn voorspelling de put in
Meest nietszeggende poule van het toernooi inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel deze poule voelt erg neutraal aan.
Zijn er wel eens grenzen overschreden?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lijkt er soms op, met die geile oude mannetjes
Geil.quote:
Deze Lenny is een meisjequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij wel een broekje nodig. Gaat toch niet naakt op de bank liggen. Ordinair
Daar zijn andere fora voor heb ik begrepen.quote:
Pics?quote:
Ik heb 2-1 (Bosnië - Quater) en 3-0 (Zwisterland - Canada) voorspeldquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer van het puntje van Kataaar
Weer m’n punten verkloot
Shortje is kort genoegquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je het toch niet zo warm dus.
6quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel goals nog zodat Bosnië 2e wordt?
Toedelsquote:
Kravitz?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier wordt gemoddereerd
Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
Ik wist niet eens dat op haar lastig kon vallenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier wordt gemoddereerd
Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
Wou dat ik een vrouw was maat. Hele dag op de printer liggen genotquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier wordt gemoddereerd
Erik zou de cursus omgaan met teleurstellingen van Herman Finkers eens moeten volgen. Ik denk dat hem goed zou doen.quote:
Wanneer is die?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Erik zou de cursus omgaan met teleurstellingen van Herman Finkers eens moeten volgen. Ik denk dat hem goed zou doen.
Dit zouden we niet meer doen.quote:
Gaat wederom niet door vanwege het warme weer.quote:
Palo!quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zouden we niet meer doen.
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zouden we niet meer doen.
Sowwwwww Hallo kroketquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.
Daar ben ik me ook zeer bewust van ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mexicanobakker krijgt van Bob een oplawaai van jewelste.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke lotingquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vind het allebei eigenlijk niks. Deze poule kan me gestolen worden.
Altijd tegen onsquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting
We zaten vorige keer met Qatar, Ecuador en Senegalquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting
Tunesië kan er ook niets van.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar dan zijn die landen heel goed.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zaten vorige keer met Qatar, Ecuador en Senegal
Ja, want nu hebben ze echt een loodzware poule.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik kom ze wel even brengenquote:
Ik vind de komende 4 nachtwedstrijden ook maar niks eigenlijk. Tijd voor de laatste 32quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vind het allebei eigenlijk niks. Deze poule kan me gestolen worden.
Steekpassesquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Promise komt erin voor Canada. Dat belooft wat.
Nee...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
Irak heeft wel pechquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
poukequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
En een zware poule?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al besproken.quote:
Bohquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil chevy niet wegjagen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Heb je hem zelf afgehandeld?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Dat is waarquote:
Ik ben 2 tellen weg en een FA misbruikt zijn macht alweerquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Awwww
Eer je hier bent is het plakwater
Japan en Zweden zijn toch wel even van een wat hoger niveau dan Jordanië en Algarije.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, want nu hebben ze echt een loodzware poule.
Helemaal niet. Die hebben er al 1 teveel gemaakt.quote:
Al besproken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quincy Promes tegenwoordig bij Canada?
Al besprokenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal jou eens misbruikenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ben 2 tellen weg en een FA misbruikt zijn macht alweer
Prikt hem er aardig in.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap.quote:
Moet je maar correct voorspellen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kutCanadezen.Daar gaat weer een correcte score.
We zijn al 10 minuten verder.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Even de plantjes water geven in die rukbreak en ja hoor, goal
Hoeveel planten heeft die vent wel nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zijn al 10 minuten verder.
Jij komt binnen 3 minuten?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Even de plantjes water geven in die rukbreak en ja hoor, goal
Wij zijn tegen racisme.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kutCanadezen.Daar gaat weer een correcte score.
Teveel plantjes?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zijn al 10 minuten verder.
Voor mijn poule mag Zwitserland nog eentje erbij doen van mij.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Zorro het volgende:
Zwitserland - Canada mag afgefloten worden, mooie stand.
Vooral bij Zwitserland want een doelpunt daar zou rampzalig zijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is in ieder geval op beide velden nog spannend.
Gewoon 1 wedstrijd op de Belg kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Word helemaal leip van dat switchen tussen de wedstrijden
Van mijn part wordt het 12-11.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vooral bij Zwitserland want een doelpunt daar zou rampzalig zijn
Jij hebt ook ADHD?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Perzikquote:
Ligt te slapenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef RamboDirk het volgende:
hulpje @:capuchon_jongen voelt de sfeer niet aan
De plantjes stonden op zolder.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel planten heeft die vent wel niet
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger was dat ook zo toen iemand in buitenspelpositie ook buitenspel was.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik nooit snap bij deze spelhervattingen is dat je als verdedigende ploeg gewoon op lijn 5 meter naar voren loopt. Dan staan alle aanvallers gewoon buitenspel... maar ik zal er wel geen kijk op hebben
Ik weet nog wel in FC Knudde toen ze het hele elftal verkocht hadden om Johan Cruyff te betalen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroeger was dat ook zo toen iemand in buitenspelpositie ook buitenspel was.
Nu je specifiek aan het spel moet deelnemen kan er ineens iemand van achter die linie uit komen
Tablet op bedquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
En ook m'n andere voorspelling wordt verpest
Ik ben woedend
Bedankt voor je medelevenquote:
Mooizo.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
En ook m'n andere voorspelling wordt verpest
Ik ben woedend
Ik hou het daarom vooral op 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Schorsingen niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toch kwijtgescholden na deze wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |