Dit zouden we niet meer doen.quote:
Gaat wederom niet door vanwege het warme weer.quote:
Palo!quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zouden we niet meer doen.
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zouden we niet meer doen.
Sowwwwww Hallo kroketquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.
Daar ben ik me ook zeer bewust van ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.
Mexicanobakker krijgt van Bob een oplawaai van jewelste.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap je ook hoe kut jouw grapjes zijn.
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke lotingquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vind het allebei eigenlijk niks. Deze poule kan me gestolen worden.
Altijd tegen onsquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting
We zaten vorige keer met Qatar, Ecuador en Senegalquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting
Tunesië kan er ook niets van.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting
Maar dan zijn die landen heel goed.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zaten vorige keer met Qatar, Ecuador en Senegal
Ja, want nu hebben ze echt een loodzware poule.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt Nederland nooit in dit soort clowns-poultjes terecht. Argentinië ook al zo'n ontzettend makkelijke loting
Ik kom ze wel even brengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |