abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221140741
Er wordt hier gemodereerd.

Zou onlogisch er dan eindelijk zijn? :)
pi_221140743
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wordt een beetje ordinair.
Straks lekker Marokko kijken maat. Dit is helemaal niks
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:03 #153
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140744
Ik vind het allebei eigenlijk niks. Deze poule kan me gestolen worden.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:08 #154
35723 crew  GGMM
pi_221140747
Hier wordt gemoddereerd

Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:10 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140748
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lenny is een vrouw?
Kravitz?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:20 #156
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221140750
hulpje @capuchon_jongen voelt de sfeer niet aan
pi_221140751
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
Laten we het niet te ordinair maken.
Tropiaans weertje
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:29 #158
441859 crew  Lenny77
pi_221140754
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier wordt gemoddereerd

Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:37 #159
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140755
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier wordt gemoddereerd

Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
Ik wist niet eens dat op haar lastig kon vallen :D
pi_221140757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier wordt gemoddereerd

Ook wel triest dat Lenny op haar werk de hele dag wordt lastiggevallen door viespeuken en dat hier eigenlijk hetzelfde gebeurt
Wou dat ik een vrouw was maat. Hele dag op de printer liggen genot
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 22:23:56 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140759
Ik vind Bosnië tegenvallen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:24:12 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bosnië tegenvallen
En Herzegovina?
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:24:21 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221140763
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bosnië tegenvallen
In '95 vielen ze ook tegen.
pi_221140766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kravitz?
Kuhr
pi_221140767
Allebei een minuut eruit van Bosnie
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:25:10 #166
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kuhr
Gekomen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140781
Dzeko eruit
pi_221140782
Manzambi geblesseerd aan z'n derde been?
pi_221140785
quote:
Erik zou de cursus omgaan met teleurstellingen van Herman Finkers eens moeten volgen. Ik denk dat hem goed zou doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221140787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bosnië tegenvallen
Kunnen er niks van.
pi_221140790
Dzeko boos
pi_221140793
Ik heb 1-1 voorspeld, ik voel die BennieButtfuck me al naderen van achteren
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:27:18 #173
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:26 schreef Felagund het volgende:

[..]
Erik zou de cursus omgaan met teleurstellingen van Herman Finkers eens moeten volgen. Ik denk dat hem goed zou doen.
Wanneer is die?

;) ;) ;)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140796
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bosnië tegenvallen
Ik vind Boswel tegenvallen
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:27:38 #175
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140798
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ik vind Boswel tegenvallen
Ian Boswell?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')