abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221140513
Bosqat begint nu pas
pi_221140514
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Huh, zijn de roden niet de Canadezen
Verwarrend inderdaad
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:42 #33
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Voor het vorige topic.
Dat was GGMM.
What can change the nature of a man?
pi_221140520
Dan komt Canada wel aan de kant van Oranje te zitten als we groepswinnaar worden... maar da's dan in de VS
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:47 #35
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140521
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Vol op de Sporza desk. Boh boh!
Jij ook dus?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140524
3 minuten later gestart...
pi_221140526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haase aanraden.
als je serieus bent zet ik deze op de lijst
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221140527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haase aanraden.
Dat soort linkse onzin lezen we niet. Dat steken we in de fik
  Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:08:08 #39
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221140528
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby

Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Er liggen er hier een hoop los in de hoek.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:08:31 #40
441859 crew  Lenny77
pi_221140533
Ik werd geroepen?
Lenny77 heeft gekookte hersenen :'(
Ik zou zelfs een perenijsje eten nu :X
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee toch niet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:08:57 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221140536
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
the count of monte cristo
@FlippingCoin
@Fok-it
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:07 #42
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zei niet iemand dat de wedstrijd weer begonnen was?
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:16 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140541
Vrouwenvolk is er weer.

Nu @Ama nog
What can change the nature of a man?
pi_221140542
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Jij ook dus?
Lachend.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:33 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221140546
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik werd geroepen?
Lenny77 heeft gekookte hersenen :'(
Ik zou zelfs een perenijsje eten nu :X
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee toch niet
Welk ijsje heb je het liefst?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:41 #46
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Lachend.
Verklaar u nader.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:09:46 #47
35723 crew  GGMM
pi_221140550
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
@Dr_Flash geeft Dombo een oplawaai van jewelste.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gaat helemaal mis
Wow! Sneller dan mijn ninja-edit.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:10:08 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221140556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
als je serieus bent zet ik deze op de lijst
Heb Oeroeg vroeger gelezen.
Lekker dun, ben je snel doorheen.

Voor jou als Indo wel een aanrader.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221140560
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
Vrouwenvolk is er weer.

Nu @:Ama nog
En jojo?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:10:23 #52
441859 crew  Lenny77
pi_221140561
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Welk ijsje heb je het liefst?
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...
Mss een Magnum wit met nootjes

Ben meer een chips/borrelnootjes mens
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:10:54 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
En jojo?
Die was er al.
What can change the nature of a man?
pi_221140570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Die was er al.
Over het hoofd gezien
pi_221140571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Verklaar u nader.
Best een mooie vrouw.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:11:30 #56
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221140574
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...
Mss een Magnum wit met nootjes

Ben meer een chips/borrelnootjes mens
Ook met dit weer? :{
pi_221140579
Ik zie Zwitserland nog wel stunten tegen een groter land
pi_221140581
Ik heb vandaag een raketje op
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:12:30 #59
35723 crew  GGMM
pi_221140582
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:12:59 #60
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140586
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:11 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Best een mooie vrouw.
Zeker. Echt een leuk mens volgens mij.

Maar ik vermoed dat deze nuance in dit testosterontopique voor de fijnproever blijkt te zijn.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')