als je serieus bent zet ik deze op de lijstquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haase aanraden.
Dat soort linkse onzin lezen we niet. Dat steken we in de fikquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan Oeroeg van Hella Haase aanraden.
Er liggen er hier een hoop los in de hoek.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dan is het afgelopen dus bereid je er mentaal een beetje op voor aub
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:coco @:dombohetolifantje1 @:yvonne @:dr_flash @:maxi-mus @:solotovski @:dobbydobby
Als iemand een ruggengraat heeft zien liggen die is van mij
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zei niet iemand dat de wedstrijd weer begonnen was?
Welk ijsje heb je het liefst?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik werd geroepen?
Lenny77 heeft gekookte hersenen
Ik zou zelfs een perenijsje eten nu![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee toch niet
@Dr_Flash geeft Dombo een oplawaai van jewelste.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
Heb Oeroeg vroeger gelezen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je serieus bent zet ik deze op de lijst
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welk ijsje heb je het liefst?
Ook met dit weer?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...
Mss een Magnum wit met nootjes
Ben meer een chips/borrelnootjes mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |