Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zei niet iemand dat de wedstrijd weer begonnen was?
Welk ijsje heb je het liefst?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ik werd geroepen?
Lenny77 heeft gekookte hersenen
Ik zou zelfs een perenijsje eten nu![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee toch niet
@Dr_Flash geeft Dombo een oplawaai van jewelste.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
Heb Oeroeg vroeger gelezen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je serieus bent zet ik deze op de lijst
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welk ijsje heb je het liefst?
Ook met dit weer?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet zo een ijsjesmens...
Mss een Magnum wit met nootjes
Ben meer een chips/borrelnootjes mens
Zeker. Echt een leuk mens volgens mij.quote:
Zijn er in de volgende ronde nog kleinere landen dan zwitserland dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie Zwitserland nog wel stunten tegen een groter land
Kanonnen zegquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het je wat boeide had je het zelf wel in de gaten gehouden. Het is geen peuterspeelzaal hier.
Over welke Imke gaat dit?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:dr_flash geeft Dombo een oplawaai van jewelste.
Nicequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk klein broekje aan liggend op t bankie
Te heet gewassen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk klein broekje aan liggend op t bankie
Ook met dit weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |