Dat is waarquote:
Ik ben 2 tellen weg en een FA misbruikt zijn macht alweerquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Awwww
Eer je hier bent is het plakwater
Japan en Zweden zijn toch wel even van een wat hoger niveau dan Jordanië en Algarije.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, want nu hebben ze echt een loodzware poule.
Helemaal niet. Die hebben er al 1 teveel gemaakt.quote:
Al besproken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quincy Promes tegenwoordig bij Canada?
Al besprokenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quincy Promes tegenwoordig bij Canada?
Ik zal jou eens misbruikenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ben 2 tellen weg en een FA misbruikt zijn macht alweer
Prikt hem er aardig in.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quincy Promes tegenwoordig bij Canada?
Lap.quote:
Moet je maar correct voorspellen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kutCanadezen.Daar gaat weer een correcte score.
We zijn al 10 minuten verder.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Even de plantjes water geven in die rukbreak en ja hoor, goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |