Hoeveel planten heeft die vent wel nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zijn al 10 minuten verder.
Jij komt binnen 3 minuten?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Even de plantjes water geven in die rukbreak en ja hoor, goal
Wij zijn tegen racisme.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kutCanadezen.Daar gaat weer een correcte score.
Teveel plantjes?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zijn al 10 minuten verder.
Voor mijn poule mag Zwitserland nog eentje erbij doen van mij.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef Zorro het volgende:
Zwitserland - Canada mag afgefloten worden, mooie stand.
Vooral bij Zwitserland want een doelpunt daar zou rampzalig zijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is in ieder geval op beide velden nog spannend.
Gewoon 1 wedstrijd op de Belg kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Word helemaal leip van dat switchen tussen de wedstrijden
Van mijn part wordt het 12-11.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vooral bij Zwitserland want een doelpunt daar zou rampzalig zijn
Jij hebt ook ADHD?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Word helemaal leip van dat switchen tussen de wedstrijden
Perzikquote:
Ligt te slapenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef RamboDirk het volgende:
hulpje @:capuchon_jongen voelt de sfeer niet aan
De plantjes stonden op zolder.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel planten heeft die vent wel niet
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Word helemaal leip van dat switchen tussen de wedstrijden
Vroeger was dat ook zo toen iemand in buitenspelpositie ook buitenspel was.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik nooit snap bij deze spelhervattingen is dat je als verdedigende ploeg gewoon op lijn 5 meter naar voren loopt. Dan staan alle aanvallers gewoon buitenspel... maar ik zal er wel geen kijk op hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |