Ik vind de komende 4 nachtwedstrijden ook maar niks eigenlijk. Tijd voor de laatste 32quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vind het allebei eigenlijk niks. Deze poule kan me gestolen worden.
Steekpassesquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Promise komt erin voor Canada. Dat belooft wat.
Nee...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
Irak heeft wel pechquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
poukequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
En een zware poule?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is er dit WK geen zware pouke
Al besproken.quote:
Bohquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Promise komt erin voor Canada. Dat belooft wat.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Promise komt erin voor Canada. Dat belooft wat.
Ik wil chevy niet wegjagen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Heb je hem zelf afgehandeld?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |