Ook met dit weer.quote:
Ik ben sinds een paar dagen verslaafd aan aardbei Solero ijsjes.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete ijsje met dit weer?
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb een verschrikkelijk klein broekje aan liggend op t bankie
Wat soort werk?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ook met dit weer.
Zeker na een dag werken in de hitte. Zouten en vetten aanvullen.
Imke Courtois mag blijven staan iddquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Queers mogen wel blijven staan toch?
Die ken ik niet.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godver weer mijn voorspelling de put in
Heel deze poule voelt erg neutraal aan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Van een neutraal land verwacht je niet deze aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |