Leuke Ninja Turtle heb je getekendquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig worden al m'n screenshots automatisch op m'n pc opgeslagen
[ afbeelding ]
Ach GGMMquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Netjes door het slotje jongens.
Knap hoor.quote:
En zit in mijn onderbroek te FOK!ken straks zie je me per ongeluk in de weerspiegelingquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En zit in mijn onderbroek te FOK!ken straks zie je me per ongeluk in de weerspiegeling
disclaimer: ben alleen thuis met de gordijnen dicht
Ik ben volledig naakt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En zit in mijn onderbroek te FOK!ken straks zie je me per ongeluk in de weerspiegeling
Koekoekquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Prachtige goal en jij zegt saai?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Dit is doodsaai, ik ga iets anders kijken
Laatste avond, zondag ben ik er pas weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk dat jij er ook bent. Is bijna heel het moderatorteam compleet.
Maarja.
Veel plezier op de TT in het prachtige Assen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laatste avond, zondag ben ik er pas weer
Bedankt makkerquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veel plezier op de TT in het prachtige Assen.
Ik zit ook in mijn onderbroek.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke setupquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]
Dit is wat AI er van gemaakt heeft:
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie.
En je kat ziet er niet ondervoed uit.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie.
Wat is AI toch een geweldige uitvinding!quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verzoek daarom iedereen vooraan in je post te zetten om welke pot dit gaat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef TjjWester het volgende:
Heel irritant dit soort combi topics. Je weet nooit waarover gepraat word.
Ik lette heel even niet op, ik neem aan dat het geen vrije trap was die Xhaka wilde nemen toch?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een idioot is dat soms ook he? Dit vind ik rood.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef TjjWester het volgende:
wordquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef TjjWester het volgende:
Leuke kat en kussens heb je!quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan middels een hashtag.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verzoek daarom iedereen vooraan in je post te zetten om welke pot dit gaat.
Is goedquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verzoek daarom iedereen vooraan in je post te zetten om welke pot dit gaat.
Dat is niet door een combitopic, er is nooit een touw aan vast te knopen hierquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef TjjWester het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is niet door een combitopic, er is nooit een touw aan vast te knopen hier
Wow, dit vind ik onaardig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Best opvallend jaquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Own Goal zet zichtzelf nog wat steviger bovenaan de topscorerlijst.
Je kijkt toch nooit omdat je alleen maar hier aan het posten bent.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
Oh goal gemist (ik kijk de stream zonder geluid dus eigenlijk mis ik 95%)
DEquote:
Maar dan kijk je toch juist niet?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel nu?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Own Goal zet zichtzelf nog wat steviger bovenaan de topscorerlijst.
Dat dus.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu de herhaling gezien inmiddelsquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan kijk je toch juist niet?
@capuchon_jongen vond het roodquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef silverhill het volgende:
Geel vind ik al zwaar voor Xhaka. Als je dit rood vindt mis je echt het meest basic begrip van natuurkunde en menselijke fysiek.
Met of zonder geluid?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nu de herhaling gezien inmiddels
Dus ik zie wel wat
Kloptquote:
Bij Zwitserland speelt erkend kaartenpakker Tsjakka.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef silverhill het volgende:
Bij Zwitserland - Canada zou je verwachten dat ze vijf ontmoetingen nodig hebben voordat er een keer een gele kaart valt. Maar beide ploegen lopen aardig te etteren.
2x negatief is positief.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland kan zich vannacht niet kwalificeren voor de volgende ronde als er iemand wint bij Bosnië - Qatar
De mensen die slapen zijn lafquote:
Stop dit onmiddellijk.quote:
www.rukbunker.be/capuchon_jongenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn setup @:coco @:ggmm
[ afbeelding ]
* patricia paay Joined the roomquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weer zo’n slap schot van Canada ach ach ach
Wat een zeikploeg
Dit klopt niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Hier even ter info de virtuele stand
[ afbeelding ]
Ja, leukquote:
Street Racerquote:
Verassingenquote:
Dan zal Goliath zo wel scoren.quote:
Die heb ik even gemistquote:
Wel raar om een uitslag te voorspellen die je niet verwacht.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld (BIH - QAT)
Dus er wordt nog gescoord
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld (BIH - QAT)
Dus er wordt nog gescoord
Die spelen over 2 uur en een beetje pas.quote:
Al besprokenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen over 2 uur en een beetje pas.
Ga je die kijken?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen over 2 uur en een beetje pas.
Helaasch.quote:
Je bent een klein varkentjequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt
#viesdik
Over Flitsen gesproken ik zag bliksem door het raamquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb Zwitserland wel eens flitsender zien spelen.
Maar hoeveel stroopwafels heb je op dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt
#viesdik
Dat doe ik in een uurquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
#viesdik
Oh, ik eet een zak chips altijd in 1x leeg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
#viesdik
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
#viesdik
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Zweden wint eet ik heel de week Zweedse balletjes en als Nederland wint eet ik heel de week stroopwafels
Echt hequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan waren er users die Canada - Zwitserland verkozen.
Ik heb al 2 pakken stroopwafels opquote:
Je wordt nooit een Nederlander hoeveel je er ook eet maat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb al 2 pakken stroopwafels op
Wat een gedoe.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb ze ook maar omgewisseld (scherm<> tv)
Zondag, maandag, dinsdag, woensdag is al 4 dagen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb al 2 pakken stroopwafels op
Daarom hou ik zo van hemquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar het is @:slobeend die hapt op alles
Maple syrup & stinkkaas > cevapi & majbusquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De meme bestaat ook pas 10 jaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap de bait niet maar oké leuk.
Het is net als bij de rij voor de kassa. Nooit wisselen als je denkt dat de ander toch beter is. Dan gaat er geheid iets mis en heb je spijt van de wisselquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mario Kartquote:
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
WE hebben een doos Merci chocolade. Alles opvreten behalve de zwarte chocolaatjes. Gewoon.
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is net als bij de rij voor de kassa. Nooit wisselen als je denkt dat de ander toch beter is. Dan gaat er geheid iets mis en heb je spijt van de wissel
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baanquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.
Gewoon thuisbezorgen alles safiquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.
Zijn fatbikes ook de schuld van Dombo?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baan
Benen in haar nek, kussen onder haar billen en dan pompen maar. Niks lui, halve tammequote:
Wacht maar tot AI de supermarkt overneemt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baan
Er gaan soms hele dagen voorbij dat ik me niet afvraag van John van het Schip ergens van vindt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Sjon van t Schip vorige potjes van Zwitserland wel hebben gekeken?
Was toch ook zaaddodend...
Paar naaldhakken aan bohhhhhquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Benen in haar nek, kussen onder haar billen en dan pompen maar. Niks lui, halve tamme
Waar haalt @Mortaxx dan zijn booschappen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot AI de supermarkt overneemt.
Boos!!quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar haalt @:mortaxx dan zijn booschappen?
Dat doet @Dr_Flash dan voor hemquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om de supermarkt te bezoeken. Thuisbezorgen godenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Boos!!
Haha leuke woordspeling!!!
Alleen als ze derde eindigenquote:
Naar de verliezersronde!quote:
Zolderkamerautist gespotquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om de supermarkt te bezoeken. Thuisbezorgen goden
Ik kies graag de meest verse producten uit + langste houdbaarheidsdatum.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om de supermarkt te bezoeken. Thuisbezorgen goden
Doen ze altijd bij thuisbezorgenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kies graag de meest verse producten uit + langste houdbaarheidsdatum.
Ja, jammer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
In de rust van Quatar wordt eeen samenvatting van Zwisterland uitgezonden
Maar die heb ik live gezien
Niet alleen vandaag toch?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
En nu krijg ik op m'n andere scherm een samenvatting van Quatar
Ik ben zo in de war momenteel
Nou ja zegquote:
Neem je ritalin dan ook op tijd inquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
En nu krijg ik op m'n andere scherm een samenvatting van Quatar
Ik ben zo in de war momenteel
Maakt mij niks uit maat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat je het ook thuisbezorgen door illegale Pakistani?
Ja, de nr 4 van deze poule (Herzegovina) gaat ook door als Bosnië door gaatquote:
Zou je haar doen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:01 schreef Regilio_ het volgende:
Imke heeft lekker een trui aan want het is koud ofzo.
Verder zit de hele studio in T-shirt.
Airco staat al snel te hoog voor een vrouw.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:01 schreef Regilio_ het volgende:
Imke heeft lekker een trui aan want het is koud ofzo.
Verder zit de hele studio in T-shirt.
Die moet om 21:00 naar bed (als hij zijn tandjes gepoetst heeft)quote:
Koude kut genotquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Airco staat al snel te hoog voor een vrouw.
standaard user doet dit in 2 minuten maar okee.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
#viesdik
GGMM - Zipportalquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM zoekt Zipportal weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |