abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221139871
Het is zover. Op naar de ontknopingen van de groepen, waarbij iedere groep weer zijn eigen interessante dynamiek kent. Te beginnen met groep B, 1 van de 2 groepen waar we om 21:00 beginnen. Het vervelende is dat we alle andere groepen later aftrappen, dit zijn 4 vrij matige dagen in het speelschema wat dat betreft. Na zondag maar 1 potje in de zestiende finale wordt het schema snel beter (al eindigen de wedstrijden dan wel geregeld DIEP IN DE NACHT doordat ze mogelijk 3 uur duren), dus het is vooral even doorbijten.

De eerste groep die beslist gaat worden is Groep B. In principe wel de groep van de eerste 3 waar de spanning nog het meest aanwezig is, dus een redelijke keus om daar voor te gaan vandaag. De spanning is er nog voor groepswinst en voor een plek als beste nummer 3 door het verloop. Er zijn namelijk twee setjes van twee ploegen die een vergelijkbaar toernooiverloop kennen.

Als eerste Zwitserland. Zij begonnen met een gelijkspel tegen Qatar. Dat is niet goed, al vertekende het spelbeeld wel wat. Zwitserland was dominant en kreeg 100% kansen, maar vergat ze te maken. In de tweede wedstrijd tegen Bosnië was het 70 minuten lang dan weer arren moedig. Maar ja, in de laatste 20 minuten een goal, een rode kaart mee en nog 3 goals. Bosnië scoorde wel een prachtige tegengoal, maar toen was het allang beslist.

Canada kende een vergelijkbaar lot. 1-1 tegen Bosnië, dat me voetballend tegenviel maar ook met tegenhouden moeite had. Bosnië scoorde echter wel uit een corner en Canada deed pas laat in de wedstrijd wat terug. Tegen Qatar was er echter een klinkende 6-0 zege. Hier viel de eerste goal een stuk sneller, zagen we ook daarna een rode kaart en dus nog 5 goals. Door een doodschop op Koné, die de rest van het WK vanuit bed kan bekijken met zijn dubbele beenbreuk, ging Qatar zelfs met 9 man van het veld.

Zwitserland - Canada lijkt daardoor een wedstrijd om plek 1 en 2 in de groep, al kan het in theorie nog dat een van hen derde wordt als het doelsaldoverschil wordt weggepoetst door Bosnië (in het geval van Canada) of Qatar (in het geval van Zwitsserland). Dat verschil is behoorlijk door de afgelopen speelronde. Zwitserland lijkt me nog altijd favoriet, al zijn zij bij gelijkspel tweede, winst is dus vereist.

Qatar en Bosnië strijden om 1 plekje als nummer 3, de winnaar pakt die positie. Bosnië wordt derde met een gelijkspel, maar twee punten is natuurlijk zo'n beetje kansloos om door te gaan. Ofwel, twee ploegen die voor de winst zullen gaan. Dat wordt denk ik interessanter dan Zwitserland - Canada, al zal het voetbal wel slechter zijn. Ik heb beide teams voetballend nog weinig goed zien doen namelijk.

In 2000 won Qatar van Bosnië, 10 jaar later was het een gelijkspel. Beide landen zijn door de jaren heen ook wel beter geworden, dus hier valt weinig over te zeggen. Canada en Zwitserland gingen in 2002 samen voor een 1-3. Ook hier geldt dat dat totaal andere tijden waren, met best een matig Zwitserland. Canada speelt in Vancouver, Qatar gaat voor Seattle. Het is daar dus nog lekker vroeg, jeetje. Ik wens ze in ieder geval succes, al zal ik Bosnië en Qatar op basis van hun voetbal niet missen als ze de volgende ronde missen..

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221139873
Netjes door het slotje jongens.
pi_221139874
😴
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:25:55 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139875
fipo
What can change the nature of a man?
pi_221139880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef GGMM het volgende:

[..]
Gelukkig worden al m'n screenshots automatisch op m'n pc opgeslagen :)

[ afbeelding ]
Leuke Ninja Turtle heb je getekend
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:26:19 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Netjes door het slotje jongens.
Ach GGMM
What can change the nature of a man?
pi_221139884
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef Coco het volgende:
fipo
Stumper.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:26:48 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139886
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
fipo
Knap hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:26:59 #9
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221139890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef Coco het volgende:

[..]
Gebruik een prompt :)
En zit in mijn onderbroek te FOK!ken straks zie je me per ongeluk in de weerspiegeling
disclaimer: ben alleen thuis met de gordijnen dicht
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:27:02 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139892
Dalek maar eens Duyvis poesta nootjes pakken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:27:20 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139897
Ik draag tenminste nog een zwembroek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:27:23 #12
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221139899
Lekker schuppen!
pi_221139902
Waar valt de eerste goal?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:27:46 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139903
Voorzet van Bajrak niet op waarde geschat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221139908
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
En zit in mijn onderbroek te FOK!ken straks zie je me per ongeluk in de weerspiegeling
disclaimer: ben alleen thuis met de gordijnen dicht
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:28:24 #16
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221139909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar valt de eerste goal?
In het net
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:28:27 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
En zit in mijn onderbroek te FOK!ken straks zie je me per ongeluk in de weerspiegeling
disclaimer: ben alleen thuis met de gordijnen dicht
Ik ben volledig naakt.

Maar je kan AI gebruiken.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:28:48 #18
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139915
Schwalbe van Buchanan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:28:55 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139916
KOEKOEK
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:28:56 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139917
JAAAAAAAAAAA
What can change the nature of a man?
pi_221139918
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
In het net
Leuk dat jij er ook bent. Is bijna heel het moderatorteam compleet.

Maarja.
pi_221139919
Dit is doodsaai, ik ga iets anders kijken
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:29:11 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139920
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
In het net
Leuk dat je er bent, maar ho maar weer.
What can change the nature of a man?
pi_221139921
Prachtige goal _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221139923
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
En zit in mijn onderbroek te FOK!ken straks zie je me per ongeluk in de weerspiegeling
disclaimer: ben alleen thuis met de gordijnen dicht
Koekoek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:29:32 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139924
Heerlijke goal.
What can change the nature of a man?
pi_221139925
Dankzij dit topic kon ik op het goede moment naar het juiste scherm kijken.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:29:40 #28
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221139926
Herzegovina-Bosnië scoort!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221139927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Dit is doodsaai, ik ga iets anders kijken
Prachtige goal en jij zegt saai?
speak only if it improves the silence.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:29:49 #30
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221139929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Leuk dat jij er ook bent. Is bijna heel het moderatorteam compleet.

Maarja.
Laatste avond, zondag ben ik er pas weer :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:30:02 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139931
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Prachtige goal en jij zegt saai?
Hij kijkt canada.
What can change the nature of a man?
pi_221139932
hier nog steeds 0-0?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221139933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:29 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Koekoek
Koekoek was voor de goal....
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:30:22 #34
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221139934
:R
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221139936
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Laatste avond, zondag ben ik er pas weer :)
Veel plezier op de TT in het prachtige Assen.
pi_221139937
JAAAAAA VECHTEN
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221139940
Godver ik zat net bij de andere wedstrijd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221139941
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Prachtige goal en jij zegt saai?
Shit, ik zat Zwitserland te kijken. De NOS informeert me niet om te zappen.
pi_221139942
_O- .
pi_221139943
Ja dat is niet slim
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:30:46 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139944
FITTIE
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:30:48 #42
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221139945
Wat een hond
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:30:48 #43
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221139946
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Veel plezier op de TT in het prachtige Assen.
Bedankt makker
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:30:54 #44
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221139947
rood kaartje denk ik :R
pi_221139948
TJACKA
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:30:56 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139949
Tsjakka!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:04 #47
35723 crew  GGMM
pi_221139951
Tjacka misdraagt zich weer eens
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:10 #48
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221139952
Tjakka!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221139953
Lijkt me niks. Beetje ongelukkig.
pi_221139954
Ja dat is rood
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:15 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139956
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:17 #52
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221139957
Dat dit GEEN rood is :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221139958
Dat was een scheenbeweging
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:20 #54
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221139960
2 x :G
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:21 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139961
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Tjacka misdraagt zich weer eens
Goh
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:25 #56
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139962
Wat een idioot is dat soms ook he? Dit vind ik rood.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:28 #57
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221139963
:G + :G
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:30 #58
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221139964
Heh jammer.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:30 #59
35723 crew  GGMM
pi_221139965
Dit was mijn tekening


Dit is wat AI er van gemaakt heeft:


Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:33 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139966
quote:
:?
What can change the nature of a man?
pi_221139967
is @Tjacka er nog wel eens?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221139968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
En zit in mijn onderbroek te FOK!ken straks zie je me per ongeluk in de weerspiegeling
disclaimer: ben alleen thuis met de gordijnen dicht
Ik zit ook in mijn onderbroek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:31:49 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139972
Waarom krijgt Larin geel?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221139973
Nah, dat is geen rood.
pi_221139975
Heel irritant dit soort combi topics. Je weet nooit waarover gepraat word.
speak only if it improves the silence.
pi_221139976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom krijgt Larin geel?
Bal wegtikken.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:04 #67
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221139977
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]

Dit is wat AI er van gemaakt heeft:
[ afbeelding ]

Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie. :)
Leuke setup
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:06 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139978
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]

Dit is wat AI er van gemaakt heeft:
[ afbeelding ]

Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie. :)
En je kat ziet er niet ondervoed uit.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:19 #69
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221139981
Rare beslissing; dit is toch gewoon rood!?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:20 #70
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139982
Okee nu ben ik voor ZWI
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221139983
Dit heb ik nog nooit gezien
pi_221139985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]

Dit is wat AI er van gemaakt heeft:
[ afbeelding ]

Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie. :)
Wat is AI toch een geweldige uitvinding!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:34 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221139987
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef TjjWester het volgende:
Heel irritant dit soort combi topics. Je weet nooit waarover gepraat word.
Ik verzoek daarom iedereen vooraan in je post te zetten om welke pot dit gaat.
What can change the nature of a man?
pi_221139988
Canada is een vervelende ploeg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:45 #75
284411 crew  heywoodu
pi_221139991
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een idioot is dat soms ook he? Dit vind ik rood.
Ik lette heel even niet op, ik neem aan dat het geen vrije trap was die Xhaka wilde nemen toch?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:46 #76
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139993
Ik heb nu pas door dat die jongen Alarbegovic heet en ook nog een voornaam heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221139994
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef TjjWester het volgende:
Heel irritant dit soort combi topics. Je weet nooit waarover gepraat word.
Terechte klacht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:49 #78
35723 crew  GGMM
pi_221139995
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef TjjWester het volgende:
Heel irritant dit soort combi topics. Je weet nooit waarover gepraat word.
word _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221139996
Bosnië!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221139997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dit was mijn tekening
[ afbeelding ]

Dit is wat AI er van gemaakt heeft:
[ afbeelding ]

Dat is niet helemaal correct, er zit ongeveer 2 meter tussen de bank en mijn bureau, maar het gaat om de impressie. :)
Leuke kat en kussens heb je!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 21:33:01 #81
284411 crew  heywoodu
pi_221139998
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik verzoek daarom iedereen vooraan in je post te zetten om welke pot dit gaat.
Dat kan middels een hashtag.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:33:10 #82
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140000
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee nu ben ik voor ZWI
Dit
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:33:18 #83
35723 crew  GGMM
pi_221140002
SUI - CAN: die had moeten schieten
BIH - QAT: Die gaat hoog over zeg
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140003
Matig uitgespeeld zeg.

(Dit gaat over Zwitserland - Canada!!!!)
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:33:35 #85
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221140004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik verzoek daarom iedereen vooraan in je post te zetten om welke pot dit gaat.
Is goed

- Claudia de Breij
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221140006
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef TjjWester het volgende:
Heel irritant dit soort combi topics. Je weet nooit waarover gepraat word.
Dat is niet door een combitopic, er is nooit een touw aan vast te knopen hier
pi_221140009
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:33 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Dat is niet door een combitopic, er is nooit een touw aan vast te knopen hier
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:03 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140011
2-0
What can change the nature of a man?
pi_221140013
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:33 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Dat is niet door een combitopic, er is nooit een touw aan vast te knopen hier
Wow, dit vind ik onaardig.

(Gaat niet over een wedstrijd)
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:07 #90
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140016
Ach Kwataar. Dit is gespeeld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:08 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140017
OWN GOAL
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:16 #92
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140020
streampje ook maar aangezet voor dubbelloops kijkgenot.
pi_221140022
Haha Qatar
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:23 #94
35723 crew  GGMM
pi_221140023
Oh goal gemist (ik kijk de stream zonder geluid dus eigenlijk mis ik 95%)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:26 #95
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:33 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Dat is niet door een combitopic, er is nooit een touw aan vast te knopen hier
:{
What can change the nature of a man?
pi_221140025
Lekker hoor _O_ ik gun Bosnië het wel
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:32 #97
284411 crew  heywoodu
pi_221140026
Goal!

#bihqat
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:33 #98
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140027
Own Goal zet zichtzelf nog wat steviger bovenaan de topscorerlijst.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140028
Gooooaaaalllll bij BOS-QAT
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:51 #100
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221140029
Qatar is echt heel slecht

Wat doen die hier in godsnaam
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:54 #101
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140032
Weer gescoord die ED! *O*
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:34:58 #102
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140033
vallen veel van dergelijke Owens lijkt het.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:35:07 #103
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221140035
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Own Goal zet zichtzelf nog wat steviger bovenaan de topscorerlijst.
Best opvallend ja :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221140039
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
Oh goal gemist (ik kijk de stream zonder geluid dus eigenlijk mis ik 95%)
Je kijkt toch nooit omdat je alleen maar hier aan het posten bent.
pi_221140042
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Kwataar. Dit is gespeeld.
Die zijn net zo slecht als Tunesie of nog wel slechter
pi_221140043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef Perox het volgende:
Weer gescoord die ED! *O*
DE *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221140044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
Oh goal gemist (ik kijk de stream zonder geluid dus eigenlijk mis ik 95%)
Maar dan kijk je toch juist niet?
pi_221140045
Geel vind ik al zwaar voor Xhaka. Als je dit rood vindt mis je echt het meest basic begrip van natuurkunde en menselijke fysiek.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:35:33 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140046
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Own Goal zet zichtzelf nog wat steviger bovenaan de topscorerlijst.
Hoeveel nu?
What can change the nature of a man?
pi_221140048
Tijd dat Trump de noorderbuur annexeert, want dit Canada heeft geen bestaansrecht
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:35:39 #111
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
Oh goal gemist (ik kijk de stream zonder geluid dus eigenlijk mis ik 95%)
Dat dus.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:35:54 #112
35723 crew  GGMM
pi_221140052
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar dan kijk je toch juist niet?
Ik heb nu de herhaling gezien inmiddels
Dus ik zie wel wat :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140053
Hey, het staat al 2-0.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:35:59 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140056
Qatar begint weer te schoppen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:36:08 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef silverhill het volgende:
Geel vind ik al zwaar voor Xhaka. Als je dit rood vindt mis je echt het meest basic begrip van natuurkunde en menselijke fysiek.
@capuchon_jongen vond het rood
What can change the nature of a man?
pi_221140059
Sultan kan hier weinig aan doen, bal komt heel ongelukkig op zijn uitgestrekte voet terecht.


Tja laten gaan maar dat is ook een risico.
speak only if it improves the silence.
pi_221140060
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik heb nu de herhaling gezien inmiddels
Dus ik zie wel wat :)
Met of zonder geluid?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:36:31 #118
35723 crew  GGMM
pi_221140062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Met of zonder geluid?
Klopt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140066
Dit is lekker stevige wedstrijd.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:37:14 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140070
Bij deze stand is Qatar uitgeschakeld.
What can change the nature of a man?
pi_221140073
Bij Zwitserland - Canada zou je verwachten dat ze vijf ontmoetingen nodig hebben voordat er een keer een gele kaart valt. Maar beide ploegen lopen aardig te etteren.
pi_221140077
Nederland kan zich vannacht niet kwalificeren voor de volgende ronde als er iemand wint bij Bosnië - Qatar
pi_221140078
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:37:41 #124
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221140079
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand is Qatar uitgeschakeld.
Ach ja
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:37:42 #125
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140080
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand is Qatar uitgeschakeld.
Bij de stand van daarnet ook en ook bij de 0-0
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:37:48 #126
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221140082
POLL
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:37:59 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef silverhill het volgende:
Bij Zwitserland - Canada zou je verwachten dat ze vijf ontmoetingen nodig hebben voordat er een keer een gele kaart valt. Maar beide ploegen lopen aardig te etteren.
Bij Zwitserland speelt erkend kaartenpakker Tsjakka.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:38:18 #128
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140089
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=10061]
#Kingflopland
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:38:27 #129
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140091
#bosnie PAAL
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:38:31 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140093
Dzeko ach
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140095
Palooo
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:38:39 #132
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221140096
PALO
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221140098
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand is Qatar uitgeschakeld.
Die worden morgen met een qater wakker.
pi_221140099
Palo Dzeko
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:38:48 #135
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140101
Daar scoort Bosnie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:38:52 #136
35723 crew  GGMM
pi_221140102
Paal! (BIH - QAT)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140103
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=10061]
Kingflopland
pi_221140105
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:38 schreef Perox het volgende:

[..]
#Kingflopland
waar is hij?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:39:15 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140108
Qatar krijgt alle hoeken van Joegoslavië te zien.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:39:21 #140
35723 crew  GGMM
pi_221140112
Mensen, we hadden afgesproken geen 'palo' meer te zeggen kan daar een beetje op gelet worden?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:39:22 #141
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140113
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland kan zich vannacht niet kwalificeren voor de volgende ronde als er iemand wint bij Bosnië - Qatar
2x negatief is positief.
pi_221140115
Dae ha min gok
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:39:41 #143
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140118
Qat armoei verwacht maar dit is wel heel erg.
pi_221140119
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=10061]
De mensen die slapen zijn laf
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:39:43 #145
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221140120
Mijn setup @Coco @GGMM

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221140121
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand is Qatar uitgeschakeld.
Had je dan enige hoop voor ze?
speak only if it improves the silence.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:39:48 #147
35723 crew  GGMM
pi_221140122
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar scoort Bosnie.
Stop dit onmiddellijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:40:24 #148
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140126
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar scoort Bosnie.
Doe Mani 89.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:40:49 #149
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140130
Wat een allergische reacties hier.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:40:57 #150
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221140132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn setup @:coco @:ggmm

[ afbeelding ]
www.rukbunker.be/capuchon_jongen
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:41:01 #151
35723 crew  GGMM
pi_221140133
Hier even ter info de virtuele stand

Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:41:11 #152
35723 crew  GGMM
pi_221140136
RamboDirk probeert iets
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:41:15 #153
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221140137
Weer zo’n slap schot van Canada ach ach ach

Wat een zeikploeg
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221140142
Jezus, dat is eerder een terugspeelbal
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:41:42 #155
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221140143
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar scoort Bos nie.
Ik sta inderdaad niet op het veld
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221140148
waarom zit het hele stadion vol met Zwitsers
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:42:22 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140151
Het kan nog voor Kwataar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140152
Zwitserland en canada vinden 't wel best zo denk ik.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:42:23 #159
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140153
2-1 boskat
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:42:30 #160
35723 crew  GGMM
pi_221140154
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weer zo’n slap schot van Canada ach ach ach

Wat een zeikploeg
* patricia paay Joined the room
Zei daar iemand zeikploeg?
* patricia paay left the room
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140156
Hassan hasssannn 2-1
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:42:38 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140157
Je zou maar alleen naar die andere pot kijken.
What can change the nature of a man?
pi_221140159
Qatar komt terug
pi_221140161
Qatar schopt mijn voorspelling weer helemaal in de war.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:42:57 #165
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Hier even ter info de virtuele stand

[ afbeelding ]
Dit klopt niet.
What can change the nature of a man?
pi_221140163
Qatar komt nog terug :')
speak only if it improves the silence.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:43:10 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140167


Kaman Sultan.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:43:17 #168
35723 crew  GGMM
pi_221140169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit klopt niet.
Ja, leuk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:43:37 #169
35723 crew  GGMM
pi_221140172
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]

Kaman Sultan.
Street Racer _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:43:41 #170
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140173
weer ED toch?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:04 #171
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221140175
Joegoslavië doet het goed
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:22 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140180
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joegoslavië doet het goed
Ze kregen net een goal tegen.
What can change the nature of a man?
pi_221140181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef Perox het volgende:
weer ED toch?
Hier gaat wat mis
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:25 #174
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140182
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef TjjWester het volgende:
Qatar komt nog terug :')
Verassingen _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221140183
David mist.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:45 #176
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
David mist.
de kabouter?
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:46 #177
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221140189
Die supporters van Qatar zijn wel allemaal van hetzelfde laken en pak he?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:55 #178
35723 crew  GGMM
pi_221140191
Ik had 2-1 voorspeld (BIH - QAT)

Dus er wordt nog gescoord
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:58 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140194
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
David mist.
Dan zal Goliath zo wel scoren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:58 #180
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221140195
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef Coco het volgende:

[..]
Ze kregen net een goal tegen.
Die heb ik even gemist :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:45:24 #181
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221140197
Mooi schot
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:45:26 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140199
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld (BIH - QAT)

Dus er wordt nog gescoord
Wel raar om een uitslag te voorspellen die je niet verwacht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:45:32 #183
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221140201
Ik heb Zwitserland wel eens flitsender zien spelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:45:41 #184
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140202
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld (BIH - QAT)

Dus er wordt nog gescoord


Zit er dik in.
What can change the nature of a man?
pi_221140203
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi schot
Later pas
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:45:47 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi schot
Die spelen over 2 uur en een beetje pas.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221140208
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die spelen over 2 uur en een beetje pas.
Al besproken
pi_221140209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef Coco het volgende:

[..]
de kabouter?
Al besproken
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:46:05 #189
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221140211
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt

#viesdik
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:46:14 #190
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140213
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die spelen over 2 uur en een beetje pas.
Ga je die kijken?
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:46:22 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140218
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ga je die kijken?
Helaasch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:46:32 #192
35723 crew  GGMM
pi_221140220
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt

#viesdik
Je bent een klein varkentje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:46:39 #193
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221140222
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb Zwitserland wel eens flitsender zien spelen.
Over Flitsen gesproken ik zag bliksem door het raam
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:46:49 #194
35723 crew  GGMM
pi_221140224
Ik had overigens ook 3-0 voor Zwitserland voorspeld

wtf is er mis met me
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:46:50 #195
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140225
Heksenkaas :r
What can change the nature of a man?
pi_221140226
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt

#viesdik
Maar hoeveel stroopwafels heb je op dan?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:47:01 #197
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221140227
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt

#viesdik
Dat doe ik in een uur
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:47:39 #198
35723 crew  GGMM
pi_221140234
Heksenkaas is typisch van dat spul waarvan ik me heel goed kan voorstellen dat 99% van de mensheid die chemische troep niet te vreten vindt

Maar ik smikkel er met enige regelmaat van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt

#viesdik
Oh, ik eet een zak chips altijd in 1x leeg.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:47:49 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140237
#bosqat PAAL
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:47:58 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221140239
Alweer d'n paal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:47:58 #202
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221140242
Palo qatar
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221140244
Leuke pot
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221140250
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef Solotovski het volgende:
Leuke pot
En dan waren er users die Canada - Zwitserland verkozen.
pi_221140252
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt

#viesdik
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Zweden wint eet ik heel de week Zweedse balletjes en als Nederland wint eet ik heel de week stroopwafels
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:48:53 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
En dan waren er users die Canada - Zwitserland verkozen.
Echt he
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:49:30 #208
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221140260
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[..]

Ik heb al 2 pakken stroopwafels op
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:49:38 #209
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140263
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Echt he
ik heb ze ook maar omgewisseld (scherm<> tv)
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:49:46 #210
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221140266
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:

[..]
Street Racer _O_
Wacky Wheels toch?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:49:53 #211
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140267
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb al 2 pakken stroopwafels op
Je wordt nooit een Nederlander hoeveel je er ook eet maat.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:49:59 #212
35723 crew  GGMM
pi_221140268
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Wacky Wheels toch?
@Coco ik heb beet :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:00 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140269
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
ik heb ze ook maar omgewisseld (scherm<> tv)
Wat een gedoe.
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:06 #214
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140270
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Wacky Wheels toch?
:')
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:18 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:

[..]
@:coco ik heb beet :)
Ja maar het is @Slobeend die hapt op alles
What can change the nature of a man?
pi_221140278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb al 2 pakken stroopwafels op
Zondag, maandag, dinsdag, woensdag is al 4 dagen.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:41 #217
35723 crew  GGMM
pi_221140279
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:

[..]
Ja maar het is @:slobeend die hapt op alles
Daarom hou ik zo van hem
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221140281
Ik zal het prima vinden als Bosnie en Qatar er beide uitvliegen.

Al gun ik het Bosnie wel.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:49 #219
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221140282
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
En dan waren er users die Canada - Zwitserland verkozen.
Maple syrup & stinkkaas > cevapi & majbus
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:51 #220
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:

[..]
Daarom hou ik zo van hem
Akkoord
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:01 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140286
Rust
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:07 #222
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:50 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat een gedoe.
Nee alleen wat waar draait. Had op TV Sui/Can maar die draait nu op de stream
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:14 #223
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221140292
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:

[..]
@:coco ik heb beet :)
Ik snap de bait niet maar oké leuk :).
pi_221140296
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
Rust
Waar?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:36 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140298
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Waar?
Beide
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:41 #226
35723 crew  GGMM
pi_221140299
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik snap de bait niet maar oké leuk :).
De meme bestaat ook pas 10 jaar
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:48 #227
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140300
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Genot _O_
Ik mis de tijden van split screen en 1 toetsenbord wel :@
pi_221140301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
En dan waren er users die Canada - Zwitserland verkozen.
Het is net als bij de rij voor de kassa. Nooit wisselen als je denkt dat de ander toch beter is. Dan gaat er geheid iets mis en heb je spijt van de wissel
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221140308
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Beide
Graag direct vermelden
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:52:55 #230
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221140311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
De meme bestaat ook pas 10 jaar
Ik ken deze miem niet.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:53:16 #231
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140317
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:53:21 #232
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140319
MonicaGodin
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140324
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Regilio_ het volgende:
MonicaGodin
Zou haar staand nemen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:53:53 #234
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140329
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Regilio_ het volgende:
MonicaGodin
Geuze?
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:53:56 #235
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140330
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Zou haar staand nemen
Waarom staand?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:53:58 #236
35723 crew  GGMM
pi_221140332
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Mario Kart _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:54:03 #237
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Coco het volgende:

[..]
Geuze?
Ja
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:54:12 #238
35723 crew  GGMM
pi_221140337
In ander nieuws: ik heb even een pannetje water op het vuur gezet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221140338
WE hebben een doos Merci chocolade. Alles opvreten behalve de zwarte chocolaatjes. Gewoon.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:54:17 #240
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140340
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Mario Kart _O_
Grapjas.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:54:37 #241
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140343
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
WE hebben een doos Merci chocolade. Alles opvreten behalve de zwarte chocolaatjes. Gewoon.
Ik ben tegen racisme
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140344
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Waarom staand?
Waarom liggend lui varken
pi_221140346
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Mario Kart _O_
Mario Party is ook genot
pi_221140347
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Het is net als bij de rij voor de kassa. Nooit wisselen als je denkt dat de ander toch beter is. Dan gaat er geheid iets mis en heb je spijt van de wissel
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.
pi_221140350
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Mario Party is ook genot
Swingers party > Mario Party
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:55:25 #246
35723 crew  GGMM
pi_221140351
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221140352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik pak altijd de zelfscan tegenwoordig.
Gewoon thuisbezorgen alles safi
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:55:43 #248
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221140354
Zou Sjon van t Schip vorige potjes van Zwitserland wel hebben gekeken?

Was toch ook zaaddodend...
pi_221140357
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baan
Zijn fatbikes ook de schuld van Dombo?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:56:07 #250
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140360
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Waarom liggend lui varken
Benen in haar nek, kussen onder haar billen en dan pompen maar. Niks lui, halve tamme
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140361
Afellay kan nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands. Op de boot ermee
pi_221140362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
Door jou hebben 16 jarigen steeds meer moeite met het vinden van een baan
Wacht maar tot AI de supermarkt overneemt.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:56:27 #253
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221140363
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Sjon van t Schip vorige potjes van Zwitserland wel hebben gekeken?

Was toch ook zaaddodend...
Er gaan soms hele dagen voorbij dat ik me niet afvraag van John van het Schip ergens van vindt.
pi_221140367
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Benen in haar nek, kussen onder haar billen en dan pompen maar. Niks lui, halve tamme
Paar naaldhakken aan bohhhhh
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:56:58 #255
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wacht maar tot AI de supermarkt overneemt.
Waar haalt @Mortaxx dan zijn booschappen?
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:16 #256
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140374
Sjon verft zijn haar. Valt verder niet op gelukkig.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140376
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:

[..]
Waar haalt @:mortaxx dan zijn booschappen?
Boos!!

Haha leuke woordspeling!!! ;)
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:29 #258
35723 crew  GGMM
pi_221140379
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:

[..]
Waar haalt @:mortaxx dan zijn booschappen?
Dat doet @Dr_Flash dan voor hem
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221140380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:

[..]
Waar haalt @:mortaxx dan zijn booschappen?
Er is geen enkele reden om de supermarkt te bezoeken. Thuisbezorgen goden
pi_221140381
Gaan de nummers 4 ook door?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:46 #261
35723 crew  GGMM
pi_221140384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Boos!!

Haha leuke woordspeling!!! ;)
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:58 #262
35723 crew  GGMM
pi_221140385
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Gaan de nummers 4 ook door?
Alleen als ze derde eindigen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221140386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Gaan de nummers 4 ook door?
Naar de verliezersronde!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:58:02 #264
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140388
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Er is geen enkele reden om de supermarkt te bezoeken. Thuisbezorgen goden
Zolderkamerautist gespot
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221140389
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
:?
:?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:58:12 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140390
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Er is geen enkele reden om de supermarkt te bezoeken. Thuisbezorgen goden
Ik kies graag de meest verse producten uit + langste houdbaarheidsdatum.
What can change the nature of a man?
pi_221140391
Blijven er nog mensen op voor de nachtpotjes?
pi_221140392
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zolderkamerautist gespot
Tijd is geld maat
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:58:32 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140393
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
:?
Ik vroeg niet hoe, maar waar.
What can change the nature of a man?
pi_221140395
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik kies graag de meest verse producten uit + langste houdbaarheidsdatum.
Doen ze altijd bij thuisbezorgen :)
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:59:02 #271
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140399
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Doen ze altijd bij thuisbezorgen :)
;)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 21:59:26 #272
35723 crew  GGMM
pi_221140401
In de rust van Quatar wordt eeen samenvatting van Zwisterland uitgezonden
Maar die heb ik live gezien
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221140404
Merci hazelnoot mwa
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:00:16 #274
35723 crew  GGMM
pi_221140411
En nu krijg ik op m'n andere scherm een samenvatting van Quatar

Ik ben zo in de war momenteel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:00:22 #275
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:
In de rust van Quatar wordt eeen samenvatting van Zwisterland uitgezonden
Maar die heb ik live gezien
Ja, jammer.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:00:48 #276
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
En nu krijg ik op m'n andere scherm een samenvatting van Quatar

Ik ben zo in de war momenteel
Niet alleen vandaag toch? :S___D
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:00:50 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140416
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Merci hazelnoot mwa
marsepein :9~
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:01:11 #278
35723 crew  GGMM
pi_221140418
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Niet alleen vandaag toch? :S___D
Nou ja zeg
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221140419
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
En nu krijg ik op m'n andere scherm een samenvatting van Quatar

Ik ben zo in de war momenteel
Neem je ritalin dan ook op tijd in
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:01:23 #280
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140420
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Niet alleen vandaag toch? :S___D
We zouden GGMM vandaag niet pesten.
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:01:34 #281
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140422
Imke heeft lekker een trui aan want het is koud ofzo.

Verder zit de hele studio in T-shirt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:01:42 #282
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221140423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Tijd is geld maat
Laat je het ook thuisbezorgen door illegale Pakistani?
pi_221140424
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef Coco het volgende:

[..]
marsepein :9~
Op school maakte wij altijd gigantische penissen van marsepein
pi_221140427
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Laat je het ook thuisbezorgen door illegale Pakistani?
Maakt mij niks uit maat.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:02:39 #285
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221140430
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Gaan de nummers 4 ook door?
Ja, de nr 4 van deze poule (Herzegovina) gaat ook door als Bosnië door gaat
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221140432
@Zipportal nergens te bekennen
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:03:22 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140440
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat doet @:dr_flash dan voor hem
Ja, je moeder.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221140441
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:01 schreef Regilio_ het volgende:
Imke heeft lekker een trui aan want het is koud ofzo.

Verder zit de hele studio in T-shirt.
Zou je haar doen?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:03:37 #289
35723 crew  GGMM
pi_221140443
Op de Belg is ook echt nauwelijks reclame

België O+ @Lenny77
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:03:43 #290
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140445
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:01 schreef Regilio_ het volgende:
Imke heeft lekker een trui aan want het is koud ofzo.

Verder zit de hele studio in T-shirt.
Airco staat al snel te hoog voor een vrouw.
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:03:55 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140447
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal nergens te bekennen
Goh
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 22:04:01 #292
35723 crew  GGMM
pi_221140448
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal nergens te bekennen
Die moet om 21:00 naar bed (als hij zijn tandjes gepoetst heeft)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221140451
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Airco staat al snel te hoog voor een vrouw.
Koude kut genot
pi_221140453
GGMM zoekt Zipportal weer op.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:04:53 #295
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221140455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal nergens te bekennen
Otterklok overtreden?
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:05:04 #296
194695 franklop
Fran knock
pi_221140456
Sow
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:05:08 #297
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221140457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:03 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Zou je haar doen?
Snoeihard.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:05:08 #298
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221140458
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon in 2 dagen tijd een zak Bugles van lays en een pot heksenkaas van 150gr naar binnen gewerkt

#viesdik
standaard user doet dit in 2 minuten maar okee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221140460
VARGAS
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:05:24 #300
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221140464
Ach Canada
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_221140465
We gaan bijna beginnen aan het tweede bedrijf!!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 22:05:28 #302
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221140466
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM zoekt Zipportal weer op.
GGMM - Zipportal
GGMM - tong80

Twee leuke rubrieken.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')